MuscleMeat

Hoe hardcore ben jij?

Hoe hardcore ben jij?

  • 10: MAXIMAAL HARDCORE: mijn vocabulaire bestaat uit 'YEAH BUDDYYYY', 'AIN'T NOTINH BUT A PEANUT!!!',

    Stemmen: 23 4,8%
  • 9: Eten, trainen, slapen, eten, trainen, slapen en misschien even surfen op DBB. Werken is GAY, anab

    Stemmen: 32 6,6%
  • 8: Werk en sociaal leven bestaan nog, maar in de kroeg sta ik met een water en powerbar.

    Stemmen: 73 15,1%
  • 7: Probeer consequent te trainen, eet nagenoeg 7 keer per dag, junk niet tot nauwelijks en beperk mi

    Stemmen: 151 31,3%
  • 6: Probeer het skippen van trainingen minimaal te houden, let op mijn eten maar lust wel een biertje

    Stemmen: 143 29,6%
  • 5: Train als ik tijd heb maar toch zeker elke week aantal keer. Let wel wat op eten, zorg dat ik wel

    Stemmen: 27 5,6%
  • 4: Wekelijks beetje in de gym rond hangen, beetje lekker schaften en dan komkt het wel goed.

    Stemmen: 6 1,2%
  • 3: In de gym kom ik om te pimpen, maar borst en biceps wil ik wel eens trainen. Niet te veel eten da

    Stemmen: 4 0,8%
  • 2: Ik heb wel eens zo'n proefles genomen bij de sportschool, en kreeg daar ook zo'n shake. Maar liep

    Stemmen: 4 0,8%
  • 1: Gym? Eten? Slapen? Volgens mij zit op een verkeerde site.

    Stemmen: 7 1,4%
  • 0: Ik ben Benchmarc: BIER & FRIET FOR LIFEEEE!!!!

    Stemmen: 13 2,7%

  • Totaal stemmers
    483

Bezoekers in dit topic

ruime 7: 4-6x per week trainen (incl. Taekwondo) en zo'n 5-6 maaltijden per dag met viscaps/levertraan en natuurlijk de Rob G's powershake © (met een banaan en halve appel eraan toegevoegd) als kickstart in the morning
 
ik heb voor de 8 gekozen, vooral omdat ik me elke dag aanvoedingsschemahoud, en geen druppelke alcohol drink, en sla ook geen enkele training of oefening uit trainingsschema over
 
Hoe hardcore ben jij?

goeie en interessante poll


ik heb zelf 8 geklikt... in het algemeen past dat het beste bij mij...



:thumbs: @ topic en TS
 
Ik zit nu op 2.
 
Bij mij fase 6 wil naar fase 7 gaan:)
 
'YEAH BUDDYYYY', 'AIN'T NOTINH BUT A PEANUT!!!', en 'LIGHT WEIGHT BABYYYYY!!!!'

:roflol:
 
Fase 7!!! Train wel consequent, enige zwakte is de drank...
Al hou ik er ook wel van om zo nu en dan eens keihard 'YEAH BUDDYYYY', 'AIN'T NOTINH BUT A PEANUT!!!', en 'LIGHT WEIGHT BABYYYYY!!!!" te schreeuwen!:grinny:;)
 
Laatst bewerkt:
Zit nu weer op 7, vroeger eerder op 6. Zak wel nooit lager dan 6. Trainen blijft gewoon een passie. Ik zou misschien wel naar 8 kunnen gaan xD. Moest ik nu geen vrienden en geen vriendin hebben :( . Ik hoef geen anabolen :P
 
zit op 7, alleen dat 'probeer consequent te trainen' vervang ik voor 'train consequent' :)
 
al enkele maanden in periode 5-6, zonde... te lui om nog eens door te zetten naar 7-8.
 
HARDCORE

ben nu kipfilet met rijst en groente aan het maken
 
Zit nu op een dikke 7, ga toch wel elke week uit met de nodige drankjes. Maar train, eet en slaap wel redelijk consequent doordeweeks :)
 
10, maar zuip me wel es ne keer klem...
 
Laatst bewerkt:
6je voor mij, moet nog een klein beetje discipline bijkomen en dan komt alles goed, zal met de tijd komen ;)
 
In het weekend drugs en 3 x per week wat lekkers schaften hoort bij het leven.
 
Back
Naar boven