XXL Nutrition

Highland WEILAND games (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb iig de beginnersklasse tot 30jr gewonnen. Had, als hij er was, de algemene beginnersklasse ook gewonnen volgens mij.
Was een leuke dag, maar duurde erg lang.
En stah ik kom uit den haag niet rdam!!!
 
Ja, junioren gewonnen. 4 keer 1e plek en 1 keer 3e plek. (stomme k*tsteen)
 
Ja, junioren gewonnen. 4 keer 1e plek en 1 keer 3e plek. (stomme k*tsteen)

Junioren 2de, verloren en geleerd van Tjok!
3 keer 2de, daarna 2 keer 3/4de. Ontzettend leuke dag gehad!
 
Ik ben ondertussen ook gearriveerd in mijn nederige stulp.

Mijn dag begon angstig, want na een grote beurt gisteren pruttelde mijn auto in de lage toeren gebieden vanochtend als een versleten koffiezet-apparaat. Wellicht dat ze de bougie timing verdoet hebben ofzo, maar Maandag staat hij weer bij ze op de stoep. Zodra er wat toeren gemaakt werden leek er niks aan de hand, dus de grote oversteek toch maar gewaagd, maar erg aantrekkelijk vond ik die 2 uur rijden op dat moment niet.

Eenmaal aangekomen was het al gauw gezichten herkennen, snel een bak voer naar binnen wurmen en gemoedelijk het begin afwachten, want het weer was super.

Weight For Distance ging best ok, hamer heb ik vreselijk punten laten liggen. Uiteraard was een vierde "Ik wil het nog een keer proberen" beurt stukken beter, majah... te laat dus. Was er goed ziek van, want de hamer vind ik juist erg leuk.
Daarna verhuisd richting de manege waar mijn groep (de oude knakker beginners) eerst een rondje uit kon rusten.

Weight for Height ging aardig, maar niet meer dan dat. (mijn) laatste hoogte ging de eerste beurt veel te mat en de tweede snoeihard onder tegen de lat. Braemar stone ging wel weer ok. Technisch nog verre van optimaal, maar de stoot was er wel. De dag geeindigd met het caber tossen. Eerste beurt was een ramp. Opgooien mislukte waardoor ik enorm moest vechten om die stronk weer in balans te krijgen en te kunnen gooien. Lukte wel, maar was pittig. Tweede beurt lukte het opgooien prima en was gelijk een eitje. Derde beurt grotere caber en ook dat opgooien ging prima, maar begon tijdens het lopen een beetje controle kwijt te raken. Niet over de kop kunnen krijgen. Nadat ik klaar was nog een poging gedaan met een zwaardere caber (Lees: een niet-vrouwen caber :o) en ook die kreeg ik prima opgegooid, maar verloor controle na een tijdje en heb hem toen maar laten flikkeren :D

Al met al echt een superdag gehad. Ik denk dat ik wel ga proberen volgend seizoen wat wedstrijdjes te pakken. Ik vind het in ieder geval erg leuk. Wel was bij verschillende onderdelen overduidelijk dat mijn posterior chain echt nog flink terug op niveau moet komen en dat er toch hard aan de techniek geschaaft zal moeten worden. Hopen dat mijn rug het toelaat dat ik vooral aan dat eerste van de winter flink ga werken.

PS: Dit was mijn drukste en meest vermoeiende verjaardagsfeestje ooit :D
 
Derde geworden hier. Geen boeiende prestatie maar ik ging voor meer dan de laatste plaats dus dat is gelukt! Was een gezellig dagje, aantal DBB-ers gezien en een hoop lol gehad!
 
UITSLAGEN BEGINNERS

BEGINNERS - 30 TOTAAL

1 George Meere 7,5
2 Alexander Moonen 13,5
3 Jan van de Kamp 14,5
4 Wietse Rosier 21,5
5 Maurice Janssen 24,5
6 Theunis Tjeerd Bergsma 28,5
7 Jeffrey Meex 34,0
8 Sije Loonstra 37,0
9 Jan Haage 45,0
10 Eelce Zeegers 49,0

BEGINNERS 30 + TOTAAL

1 Alaric Volkert 14,5
2 Gert-Jan Helmes 16,5
3 Henry Dings 23,5
4 Anton de Wit 25,5
5 Jean van den Broek 28,5
6 Rysiu Bijl 28,5
7 Wim Kraaijenhof 35,5
8 Martin Splinter 38,0
9 Raymond... 41,5
10 John Bakker 49,0
11 Jan Willem Heins 49,5
12 Ron... 61,5
13 Marc Kruger 64,5
14 Marc Schouten 65,5
15 Hendrik Brandsma 66,5
16 Michael Sinke 71,5
 
Laatst bewerkt:
rest volgt morgen ;)

George verraste met het meest. Heb hem niet zien gooien, ik zat bij een andere groep, maar een 29 meter ! met de lichte hamer is natuurlijk waanzinning ! Ook de 8,36 m Braemar ( 5e plaats incl ''Toppers'') en 4,20 hoog mogen er zijn voor een beginner !
Ook Aiko Staud wil ik even vermelden met een 8,30 Braemar bij de junioren (dezelfde steen!) en 1e bij de junioren boven 20 en Tjok verwacht 1e bij de junioren onder 20 jaar, met vrouwen gewichten :D Deze uitslagen volgen dus nog..

Ik heb niet iedereen kunnen spreken, maar het was dan ook mega-druk, en ik had mezelf opgeworpen als cijferaar voor de uitslagen. (gelukkig blijkt uit Excel dat ik het niet eens zo gek had gedaan, de terechte winaars gingen met hun prijs naar huis, althans bij deze..)

Ivo: bedankt voor het helpen Pik !
 
thnx goos was een geslaagde dag:)
 
Netjes, bolle!
 
Unclez wie was jij dan...dat is totaal ana me voorbij gegaan eigenlijk :P
 
Toen jullie binnenkwamen stond ik bij manoontje. We hebben ons toen nog wel aan elkaar voorgesteld :D

Klein mannetje met kort donker haar. Stond nog te kijken bij jullie caber onderdeel. Zwarte capuchon trui aan van een death metal festival :)
 
Was gezellig daggie gisteren. En mega goede patat in de kantine, damn heb in tijden niet zulkse lekkere patat gegeten.
Ik had beetje verwacht dat Johannes en vooral Gorrit er ook wel zouden zijn.
 
Was gezellig daggie gisteren. En mega goede patat in de kantine, damn heb in tijden niet zulkse lekkere patat gegeten.

:roflol:
't Was niet te vreten, maar het ging er prima in. Daarna nog twee broodjes kaas-soufflee erin gegooid. :o
 
Ken wel merken dat jullie de mac niet gewend zijn......
 
ah ok jij bent dus unclez :p
 
JUNIOREN tot 20 jr TOTAAL

1 DA 6,0
2 Emile Veenstra 15,0
3 Kees Heins 18,0
4 Max Blezer 21,0
5 Frans Ettema 21,0
6 Gert Rabe 28,0
7 Enzo Tauro 32,0
8 Folkert Landman 39,0


JUNIOREN vanaf 20 jr TOTAAL

1 Aiko Staudt 9,0 (3 x 1e)
2 Aone Galema 9,0
3 Sander Nagtegaal 15,0
4 Klaas Liemburg 19,0
5 Jeroen de Beer 23,0
 
PUPILLEN TOTAAL

1 Wout Zijlstra 5,0
2 Chris Kaitanis 12,0
3 Latoya de Ruijter 14,0
4 Duncan de Bruijn 19,0
 
Back
Naar boven