XXL Nutrition

Ectomorph

Bezoekers in dit topic

iedereen begint vaak als 'ecto' terwijl ze eigenlijk gwn zwaar ondervoed zijn
 
Ok ben inmiddels weer flink aan het trainen geslagen en zwaarder geworden.


Ik weeg nu op mijn zwaarst ooit 91,6 KG bij 1.75 m


Wel een hoop vet en zie er niet hard uit.

Foto's zijn net getrokken sorry for the poor quality met me telefoon genomen.

EN YES I KNOW,,.. ME BENEN ZIJN GAAR ! Maar ik train ze nog niet zo lang mee

Fotos-0025.jpg


Fotos-0028.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sterke fysiek, lelijke boxer ;)

Top schouders en borst.
 
Goeie vooruitgang , zeker als je ziet wat je begin foto was.
 
goed fysiek en waarom zijn er toch altijd van die zieligerds die janken om boxers het gaat om zn fysiek man,en ik vind je benen nog eens niet zo slecht.
 
Nieuwe Chasin' toch? k vind die band niet mooi..

OT:
net fysiek gozer;)


Juist vriend nieuwe chasins's alhoewel ik de Bjorns meer waardeer maar me ex werkte bij de Score dus heb alle boxers van Chasin :D
 
goed fysiek en waarom zijn er toch altijd van die zieligerds die janken om boxers het gaat om zn fysiek man,en ik vind je benen nog eens niet zo slecht.

Thx bro ! ;)
 
Juist vriend nieuwe chasins's alhoewel ik de Bjorns meer waardeer maar me ex werkte bij de Score dus heb alle boxers van Chasin :D

Whaha oke. K vind Chasin' wel fijn zitten idd;) Bjorn borg is ook niet verkeerd, maar twee keer zo duur he.
 
en mijn eetschema:
9:00 : 4 boterhammen met pindakaas en een
half pak vruchtensap

12:30 : 4 boterhammen met pindakaas en een
half pak vruchtensap

18:00 : 800 gram pasta

22:00 : 2 boterhammen met pindakaas, schaal vla


moet ik hier nog wat bij toevoegen? ben beginner!!

Dus als ik het goed begrijp eet jij 10 boterhammen en 800 gram pasta elke dag? Vind je het gek dat je niet aankomt??

Je moet meer gaan eten, meer eiwitten. Ik begin s'ochtends bijv. al met Bak brinta+4 boterhammen , shake en 2 stuks fruit. Om het maar even te vergelijken.
 
jesus gewoon 20 kilo zwaardeer dan ik op zelfde lengte haha, bruut!
 
waw man, je ziet toch dat je geen permanente 'ectomorph' meer bent. Het hele lichaam ziet er nog goed uit, maar het buikje en de borsten beginnen een beetje te hangen.

als je terug begint te trainen zal je ze makkelijk terug stevig krijgen hoor.


proficiat :)
 
Damn !

Goe bezig, 10kg gegained sinds Juli, dus op +/- 3maanden.
Sterk man.

Borst en armen zijn idd massive.
 
Dat klopt ik zie er bagger uit man. Merk het ook via me vriendin coïtus is veel minder he :(

Volgende maand ofzo zal ik een pic posten als ik er hopelijk wat beter bij sta

Vraag me af of je coïtus leven al weer is verbeterd nu je weer buffel bent. Laat anders je vriendin mij een PM sturen en we komen er wel uit:p
 
Mooi fysiek man, als ik dit zo zie had ik liever ecto willen zijn :P
 
Tis weer zeekr netjes aan het worden, maar nog niet wat je eerst was he. Heb je dit all naturel bereikt?
 
Dude die boxer is vet stoer :P

Ik zweer chicks kicke op hippe boxers :D

was jij niet die dude die naar de hoeren ging en dacht dat ze het bijzonder lekker vond en niet te vergelijken zo lekker in vergelijking tot anderen?:p

anyway ZEER nette progressie
 
Back
Naar boven