MuscleMeat

Welke supps moet XXL Nutrition toevoegen?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
amino 4800 van dymatize en crystal c van revolutions,waren mijn eerste en beste supps vind ik :p
 
Gatorade poeder, waar je drank van kan maken. Die moet ergens te krijgen zijn. Als je het kan vinden en gaat verkopen ben je mijn nieuwe held.
 
Gatorade poeder, waar je drank van kan maken. Die moet ergens te krijgen zijn. Als je het kan vinden en gaat verkopen ben je mijn nieuwe held.

:rolleyes: ik wist niet dat het bestond.. krijg je dan een vergelijkbare smaak als met die Gatorade flesjes?
 
Gatorade poeder, waar je drank van kan maken. Die moet ergens te krijgen zijn. Als je het kan vinden en gaat verkopen ben je mijn nieuwe held.

+++++++
Zou fantatstisch zijn !!!:D
 
Gatorade poeder, waar je drank van kan maken. Die moet ergens te krijgen zijn. Als je het kan vinden en gaat verkopen ben je mijn nieuwe held.

Ik heb wat mails uitgedaan ervoor.. even afwachten nu.
 
Gatorade poeder, waar je drank van kan maken. Die moet ergens te krijgen zijn. Als je het kan vinden en gaat verkopen ben je mijn nieuwe held.

??? Dat verkopen ze bij ons gewoon in de GB dacht ik, ik kan ook mis zijn...
 
Ik heb ook geen gatorade zien liggen in de GB of waar dan ook in België
 
Gatorade poeder ben ik ook nog niet tegengekomen!!
Zou een mooie toevoeging zijn aan jullie assortiment!!
 
die shirts zijn gw AWSOME maaruh rene , die stringtops vallen altijd een beetje big uit he? k draag normaal bij hemden L kan beter S bestellen of niet hou er niet van als het hangt.
 
Tering die Shirts zijn ****in gaaf.
Hoe vallen ze uit? en wat voor een kwaliteit is het?

ben van plan er 1 of 2 mee te bestellen met volgende bestelling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven