AndroidHealthClinic

Ectomorph (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vrij impressive !!!!

79 - 56 = 23 kilo in 2,5 jaar, das 9.2 spiermassa per jaar

Das wel heeeel netjes....

Uitgaande dat de groei niet lineair is (want je blijft niet zo doorgroeien anders ben je over 2 jaar 18 kilo zwaarder) kwam je het eerste jaar veel meer dan 10 kilo spiermassa aan?

Hoeveel ongeveer? Ben benieuwd...

Zonde dat je verpest hebt met je eten want je hebt wel talent...

5 kilo spiermassa per jaar de eerste jaren trainen word toch wel vaak als maximaal beschouwd...

Pak het snel weer op...

KEEP ON TRAINING

Waar haal je deze theorie vandaan? Slaat werkelijk nergens op. Wanneer je als beginner meteen goed te werk gaat kan je de eerste jaar zelfs 12/15kg spiermassa winnen. Het eerste jaar is het meest effectief voor snelle groei. Begin je meteen goed, dan kan je niet meer stuk.
Je hebt het over de eerste jaren, maar dat zijn juist de jaren waar je het meeste kan gainen. Na een jaar gaat alles wat langzamer.

@ Jiovani

Waarom denk je dat Frank Zane een ecto is? Geloof me, hij is mijn favoriete bodybuilder en ik kan je vertellen dat hij absoluut geen ecto is.
Zal ik je wat zeggen? Je bent zelf ook geen ecto. Een echte ecto is iemand die amper kan aankomen en jij hebt binnen 3 jaar al een resultaat gehaald van een meso. Vraag je het aan mij dan ben je duidelijk een meso. Dan heb je weer hetzelfde deuntje.... je hebt meso's die erg snel en veel gainen en je hebt ze die wat minder doen. Dat laatste ben jij waarschijnlijk, maar ecto? Vergeet het maar. Iemand die in het begin niet traint en maar 60kg weegt bij een lengte van 1.80 en een vp van 7% (als voorbeeld) hoeft niet meteen te beteken dat diegene daadwerkelijk ook ecto is. Je komt later pas achter of je wel of geen ecto bent. En als je dit in 3 jaar hebt bereikt en je zegt nog "ectomurf". Dan kom ik weer even terug op Frank Zane.
Nogmaals, hij is absoluut geen ecto. Frank Zane is een overduidelijke meso. Hij is opzeker een stuk kleiner dan de bodybuilders van nu maar dat heeft niks met ecto/meso te maken. Bodybuilders van toen waren in 95% van de gevallen zo klein. (klein als we ze met de pro's van nu vergelijken).

Edit: Ik zie weer dat ik twee oude posts te pakken heb. Mijn excuses.
 
was jij niet die dude die naar de hoeren ging en dacht dat ze het bijzonder lekker vond en niet te vergelijken zo lekker in vergelijking tot anderen?:p

anyway ZEER nette progressie

:roflol:

Die post herinner ik me ook nog. :D
 
Tis weer zeekr netjes aan het worden, maar nog niet wat je eerst was he. Heb je dit all naturel bereikt?

Nee ik heb een keer HAVoc van RPN gebruikt, dus ben in princiepe geen officiele natural meer.

Maar ben net terug uit Azië, heb een maand op de filipijnen gezeten om het beachresort van me vader te zien en even het beest uit te hangen :P

Zal zo even wat nieuwe pics plaatsen:D
 
@ Pindabeer:


Waarom ik denk dat ik ecto ben ? Ik ben altijd zeer mager geweest, maar natuurlijk dat is gewoon door ondervoeding. Het feit dat ik heel snel massa verlies bij een blessure, griep ziekte etc. Mijn fysiek schommelt echt als een chinese boot ! In een jaar tijd fluctueerd mijn gewicht echt abnormaal. Maar de hoofdreden dat ik denk ik dat ik ecto ben. Ik heb een mega dunne botstructuur. Polsen enkels zijn van een klein kind. De omtrek van mijn pols is 16 cm !!!
 
Nee ik heb een keer HAVoc van RPN gebruikt, dus ben in princiepe geen officiele natural meer.

Maar ben net terug uit Azië, heb een maand op de filipijnen gezeten om het beachresort van me vader te zien en even het beest uit te hangen :P

Zal zo even wat nieuwe pics plaatsen:D
Vette shit, damn :) Nu zit je weer op 90+ kg bij 1.75 zei je? Das aardig heavy. Ik zit er ook al tijdje aan te denken havoc te pakken, weeg nu ong 80 kilo bij 1.80. Alleen havoc was gyno gevoelig dacht ik? Wat heb je als pct gebruikt? Geen last van sides?
 
havoc en Gyno ? Nog nooit van gehoord, maar ik heb 2,5 week Nolvadex gebruikt en tijdens de gehele periode van havoc Milkthistles/mariadistel gegeten. Maar die Havoc voel je geen sides of wat dan ook van voor mijn gevoel deed het weinig ;)

woog de eerste week in Azïë zelfs 92,7 KG bij 1.75 m voor de mensen daar in de Filipijnen was ik een ****ing monster.

Maar na de 2e week begon ik serieus veel gewicht te verliezen. Teveel uitgaan,alcohol en weinig eten. Het is gewoon lastig om veel te eten als het elke dag +32 Graden is.
De 3e week ben ik aangevallen door een zwerm zandvliegen en daar heb lelijke infecties op me benen van overgehouden. Kom nu net terug van me huisarts die hebben een kweekje genomen van me wonden en deze gaan ze naar het lab opsturen. Me benen zijn dik onstoken en heb ook regelmatig koorts door de infecties.
Mijn huidige gewicht is nu 84-85 KG ben echt weer enorm vermagerd. En ik denk dat ik nog wel meer gewicht zal verliezen, want ik vole me echt ziek. Kan ook niet meer lopen door de onsteking in me benen. Ik hoop dat de antibiotica snel aanslaaat.

Maar zal zo even wat foto's uploaden van azie ;)
 
Hier een paar pics van hoe ik er bij stond in eerste 2 weken Azië. Heb in totaal wel 300 pics gemaakt daar. En meiden daar niet te zuinig :P Super tijd daar gehad, beste vakantie ooit ;)

filipijnen.jpg

filipijnen2.jpg

filipijnen3.jpg

sombrero.jpg

filipijnen6.jpg
 
stevige massa!
 
Gave foto's man, en beterschap.... Wel veel afgevallen dan, van 92,7 naar 85/84 :eek: das echt damn snel, hopen dat er ook een beetje vet bij zat :rolleyes: Hoe staat het er nu voor?
 
Ja inderdaad veel verloren. Maar me eigen schuld , maar loop nu met onsteking in me been en heb regelmatig koorts door de infecties in me been.
Ben afgelopen vrijdag gearriveerd hier in Nederland en vervolgens vandaag naar de dokter gegaan. Ze hebben een kweekje van me wonden genomen en gaan het naar het lab opsturen. zit nu ook aan de antibiotica. Dus hopen dat het snel aanslaat want ik voel me echt zwaar klote en kan niet lopen meer. Ik wil zo snel mogelijk weer knallen in de gym !
 
Ja inderdaad veel verloren. Maar me eigen schuld , maar loop nu met onsteking in me been en heb regelmatig koorts door de infecties in me been.
Ben afgelopen vrijdag gearriveerd hier in Nederland en vervolgens vandaag naar de dokter gegaan. Ze hebben een kweekje van me wonden genomen en gaan het naar het lab opsturen. zit nu ook aan de antibiotica. Dus hopen dat het snel aanslaat want ik voel me echt zwaar klote en kan niet lopen meer. Ik wil zo snel mogelijk weer knallen in de gym !
Snap ik idd, succes met je herstel.
 
Hey Jovani..

Kun je precies voor mij uitypen wat je at? op een dag.
En wat je nou precies gebruikt hebt totaal om dat resultaat te halen wat jij gehaald hebt op die eerste foto's.

Ben zelf, 1.78
En woog voorheen ook 58 kg.
Maar train nu al 8 maanden en weeg nu 64 a 65 kg.

En ik wil graag door naar de 75 kg a 80 kg. Net zoals jou dus.
Ik wil dit ook namelijk ivm met boksen. En is gaaf he :)

Dus kun je precies even typen wat je eet op een dag jij toen die tijd..en wat je nou precies gebruikt hebt?

Thanks alvast man
 
Hey Jovani..

Kun je precies voor mij uitypen wat je at? op een dag.
En wat je nou precies gebruikt hebt totaal om dat resultaat te halen wat jij gehaald hebt op die eerste foto's.

Ben zelf, 1.78
En woog voorheen ook 58 kg.
Maar train nu al 8 maanden en weeg nu 64 a 65 kg.

En ik wil graag door naar de 75 kg a 80 kg. Net zoals jou dus.
Ik wil dit ook namelijk ivm met boksen. En is gaaf he :)

Dus kun je precies even typen wat je eet op een dag jij toen die tijd..en wat je nou precies gebruikt hebt?

Thanks alvast man


ga niet dingen overnemen van mensen.

verdiep je in de materie en maak een schema en laat het checken op dbb.

Ieder lichaam is anders en reageert anders op stoffen.
 
@ TS

net fysiek daar zeg! Flink wat massa.

hoe sta je er nu bij?
 
@ TS

net fysiek daar zeg! Flink wat massa.

hoe sta je er nu bij?

Hoe sta ik er nu bij,.. slecht vind ik zelf. Rond de 84-85 KG, maar ook misschien ietsjes droger.

Die maand vakantie heeft voor mij fysiek echt weinig goeds gedaan,.. maar het was gewoon super daar !
Ik ben inmiddels alweer beter, en ben alweer een dikke week aan het knallen in the GYM.
Dus over een maand of 2-3 post ik wel weer een update foto'tje.


Groeten,



Johan.
 
Hey Jovani..

Kun je precies voor mij uitypen wat je at? op een dag.
En wat je nou precies gebruikt hebt totaal om dat resultaat te halen wat jij gehaald hebt op die eerste foto's.

Ben zelf, 1.78
En woog voorheen ook 58 kg.
Maar train nu al 8 maanden en weeg nu 64 a 65 kg.

En ik wil graag door naar de 75 kg a 80 kg. Net zoals jou dus.
Ik wil dit ook namelijk ivm met boksen. En is gaaf he :)

Dus kun je precies even typen wat je eet op een dag jij toen die tijd..en wat je nou precies gebruikt hebt?

Thanks alvast man

Dit is zo'n beetje wat ik op een dag eet:


6.15 uur (gelijk als ik uit bed kom) Eiwitshake + 1 Banaan.

7.15 uur 2 sneetjes volkorenbrood met Kaas, 3 gekookte eieren.

10.00 uur 2 sneetjes volkorenbrood met kalkoenfilet,kaas,mosterd,sla en dan een manderijn of appel.

13.00 uur Blikje tonijn in water, 2 sneedjes volkoren en wat ketchup

15.00 uur 2 sneedjes volkoren met kipfilet,mosterd of pindakaas

18.00 uur (avond eten) 200 gram kipfilet of biefstuk, wat brocolli en 2 aardappels.

20.00 uur (direct na trainen) Eiwitshake en sneedje wit met honing

22.00 (voor naar bed gaan) 500 gram dus een kuipje kwark.
 
Back
Naar boven