XXL Nutrition

Ectomorph

Bezoekers in dit topic

vroeger.jpg



En de transformatie na 2,5 jaar trainen..tussen de 78-80 KG bij een lengte van 1.75 m
Johan_rooftop.jpg
Netjes, goed vooruit gegaan. Puur natuur?

Zie dat het ook met je nek goed is gekomen... die stond vroeger een beetje scheef zie ik ;)
 
In je eerste drie foto's ben je echt goed vooruit gegaan! Werkt zeker motiverend voor beginners...
 
Netjes, goed vooruit gegaan. Puur natuur?

Zie dat het ook met je nek goed is gekomen... die stond vroeger een beetje scheef zie ik ;)

Hahaha,.. ja me nek staat weer mooi recht :P

Ben officieel geen naturel meer, omdat ik een keer Havoc hebt gebruikt.
 
is dat niet eerder half als steroide te beschouwen dan ?
 
pfff...zelfde begin bouw, maar ik mag nog ver door blijven vreten! Complimenten man! enne waarom vind ik niks als ik google op havoc:(
 
pfff...zelfde begin bouw, maar ik mag nog ver door blijven vreten! Complimenten man! enne waarom vind ik niks als ik google op havoc:(

je moet HAVOC RPN googlen, dan vind je wel wat ;)
 
www.bodybuilding.com, enter store, daar hebben ze wel havoc. Is geen prohormoon zoals op de site vermeld staat, maar een designer roid. PCT is geen overbodige luxe
 
Echt bruut.

Mijn streef fysiek in ieder geval.

Johan_rooftop.jpg
 
Laatst bewerkt:
'Als ik later groot ben, wil ik net als jovanni worden'

How adorable :hornyna::D
 
Kan je ook nog normaal reageren of niet?

Denk dat dit voor veel mensen die beginnen streven is binnen 2,5 jaar.
 
iedereen gaat er ooit door omstandigheden wel ff tussen uit , en ik spreek uit ervaring dat als je herstelt en niet kan trainen dat je dan ook helemaal geen zin hebt om op je voeding te letten ... je af en toe es laten gaan kan voor niks kwaad we zijn al meer dan genoeg freaks op ons lichaam en op onze voeding dat het toch ook es wat rustig aan mag
 
wat is je BF nu als ik vragen mag??

Geen flauw idee, volgens de weegschaal 19,3 % maar dat lijkt me best wel aan de hoge kant.

Ik ga volgende maand een digitale huidplooimeter aanschaffen.

want die weegschalen werken voor geen k*t denk ik.
 
Back
Naar boven