AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

125 CC is gewoon bagger, waardeloos, klote a wast of money.
Ten zij je graag zuigers vervangt en graag hoog toerig rijd.

Koop gewoon een 500cc. En wtf je bent 17 begin eerst gewoon met motor rijden. Misschien vindt je er geen klote aan. En dan is het zonde dat je veel geld aan een motor heb besteed. Want vergeet niet bij motor rijden komen veele kosten om de hoek rijden.
Mijn motor outfit bij elkaar 1500 euries. Heb dit jaar al een goeie 900 euro betaald aan onderhoud.

Ik raad je aan om net als de rest hier op een gs500 beginnen. Als je een paar 100 euro meer wilt uitgeven kopen een honda cb500. Honda is een stuk betrouwbader.

Geloof me koop eerst een naked of iets goedkoop. Je bent jong. Ik werd ook steeds overmoediger. Op een geve moment reed ik in elke bocht me steppie aan de grond ik pakte rotondes met hoge snelheid. En daar ging ik op me bek, door me eige schuld.
Ik baalde er niet zo hard van ik, kan gebeuren en ik heb geen achtelijk dure motor. Maar als je dus wel een duurde motor heb met kappen, dan baal je dus wel hard!
is een 4t, die vlieger gaat dus niet echt op.

die moto kost ook geen fluit, 2e hands heb je ze al voor onder de 2000 eu, nieuw zijn ze ook dirt cheap. pak (textiel) kost ook misschien 200eu, met laarsjes etc. kun je voor 500eu makkelijk klaar zijn.

een cbr125 is volgens mij 4takt. dus dat zuigers vervangen zal wel meevallen..

als je 125 of 250 wilt rijden kan je beter een 2takt nemen, die zijn wat pittiger dan een 4takt.
2t op 11kw lijkt me helemaal een drama.
 
Maat van mij had een NSR125. Dat ding was nog behoorlijk rap.
 
is een 4t, die vlieger gaat dus niet echt op.

die moto kost ook geen fluit, 2e hands heb je ze al voor onder de 2000 eu, nieuw zijn ze ook dirt cheap. pak (textiel) kost ook misschien 200eu, met laarsjes etc. kun je voor 500eu makkelijk klaar zijn.


2t op 11kw lijkt me helemaal een drama.

een 125cc 2takt zal niet snel op 11kw lopen. eerder het dubbele.

met een 4takt word je volgens mij zoek gereden door een 70cc scootertje :roflol:
 
een 125cc 2takt zal niet snel op 11kw lopen. eerder het dubbele.

met een 4takt word je volgens mij zoek gereden door een 70cc scootertje :roflol:

sjezus verdiep je eerst eens in de zaken aub, IN BELGIE MAG JE NIET MEER DAN 11KW RIJDEN MET AUTORIJBEWIJS. die rsjes zijn daarom ook afgevoerd, geen powervalve enzo.
 
Tweedehands onder de 2000euro zijn het meestal wel oude modellen he ;)
Verplichte rijlessen komen er ook bij en textiel voor de motor kom ik niet met 200 euro hoor :eek:
 
Tweedehands onder de 2000euro zijn het meestal wel oude modellen he ;)
Verplichte rijlessen komen er ook bij en textiel voor de motor kom ik niet met 200 euro hoor :eek:

Geen examen? :scratch:
 
sjezus verdiep je eerst eens in de zaken aub, IN BELGIE MAG JE NIET MEER DAN 11KW RIJDEN MET AUTORIJBEWIJS. die rsjes zijn daarom ook afgevoerd, geen powervalve enzo.

snel op je teentjes getrapt? mijn post was gericht aan het feit dat jij zei dat 2takt slechter zou lopen. dat het over belgie gaat wist ik niet en de regels daar ken ik al helemaal niet.
 
snel op je teentjes getrapt? mijn post was gericht aan het feit dat jij zei dat 2takt slechter zou lopen. dat het over belgie gaat wist ik niet en de regels daar ken ik al helemaal niet.

nee, maar misschien dat je het nu wel leest. er is al 100x gezegd dat het om belgie gaat en niet om nl, maar sommigen snappen het dan nog steeds niet. daarom de caps.
 
Laatst stond er een mafkees stoer te doen met zijn leen audi voor het stoplicht( Was nog een oudere audi ). Ik stond links naast hem om in te halen, Mijn rijstrook hield op en ging naar de doorgaande rijbaan, dus ik moest invoegen voor hem of achter hem was op de autoweg. Hij ging een beetje mij uitdagen toen het stoplicht op groen was gaf die plank gas met gierende banden. Ik reed er gewoon rustig naast om te kijken wat hij ging doen, maja hij reed zo onverantwoord dat ik gewoon maar achter hem ben gaan rijden... Sommige mensen in het verkeer, Waar slaat het op.
 
Laatst stond er een mafkees stoer te doen met zijn leen audi voor het stoplicht( Was nog een oudere audi ). Ik stond links naast hem om in te halen, Mijn rijstrook hield op en ging naar de doorgaande rijbaan, dus ik moest invoegen voor hem of achter hem was op de autoweg. Hij ging een beetje mij uitdagen toen het stoplicht op groen was gaf die plank gas met gierende banden. Ik reed er gewoon rustig naast om te kijken wat hij ging doen, maja hij reed zo onverantwoord dat ik gewoon maar achter hem ben gaan rijden... Sommige mensen in het verkeer, Waar slaat het op.

Ik had afgelopen maandag hetzelfde. Ik sta op de linker rijbaan bij het stoplicht te wachten. Staat er zo'n golfje naast me met zo'n 18 jarige lonsdale gabbert er in. Zat mij telkens aan te kijken en probeerde me uit te lokken. Het stoplicht springt op groen en hij sprint weg. Ik trok mijn gas ook open en liet hem ver achter me :wave:

Motor rijden :heart:
 
eerst praktijklessen volgen, jaartje rondrijden met een blauwe L en dan je examen afleggen.

ik heb anders maar 8uur rijless gehad,na mijn 2 laatste uren direct examen,glansrijkgeslaagd! alles op nog geen 2 weken tijd
 
Ik had afgelopen maandag hetzelfde. Ik sta op de linker rijbaan bij het stoplicht te wachten. Staat er zo'n golfje naast me met zo'n 18 jarige lonsdale gabbert er in. Zat mij telkens aan te kijken en probeerde me uit te lokken. Het stoplicht springt op groen en hij sprint weg. Ik trok mijn gas ook open en liet hem ver achter me :wave:

Motor rijden :heart:

Haha, Alleen ik trok me gas niet open, ik ging achter hem rijden aangezien die kerel zon gevaar op de weg was, straks werd die boos en kwam die me van achter aanrijden :P
 
Meestal als er dat soort gasten naast me komen staan laat ik ze express winnen. Doe je best maar. Als ik echt ff zin heb om te knallen, dan knal ik ze het volgende stoplicht eruit, om ze het idee te geven dat ze daarvoor daadwerkelijk sneller waren :P

Wat wel een keer echt lachen was toen ik ging racen met een R8. Boven de 180 liep ie toch wel weg. Daarvoor waren we goed aan elkaar gewaagd. Optrekken was ik wel sneller natuurlijk, maar tussen sprints enzo was toch wel aardig bikkelen nog.
Rij wel onbegrenst he ff voor de duidelijkheid ;):D
 
Laatst stond er een mafkees stoer te doen met zijn leen audi voor het stoplicht( Was nog een oudere audi ). Ik stond links naast hem om in te halen, Mijn rijstrook hield op en ging naar de doorgaande rijbaan, dus ik moest invoegen voor hem of achter hem was op de autoweg. Hij ging een beetje mij uitdagen toen het stoplicht op groen was gaf die plank gas met gierende banden. Ik reed er gewoon rustig naast om te kijken wat hij ging doen, maja hij reed zo onverantwoord dat ik gewoon maar achter hem ben gaan rijden... Sommige mensen in het verkeer, Waar slaat het op.

Ik had afgelopen maandag hetzelfde. Ik sta op de linker rijbaan bij het stoplicht te wachten. Staat er zo'n golfje naast me met zo'n 18 jarige lonsdale gabbert er in. Zat mij telkens aan te kijken en probeerde me uit te lokken. Het stoplicht springt op groen en hij sprint weg. Ik trok mijn gas ook open en liet hem ver achter me :wave:

Motor rijden :heart:
pff, ja die figuren, word je echt maf van, ik bedoel, een beetje mans doen met je auto tegen een 25kw motor :roflol: te triest voor woorden. zijn ook vaak van die oude leasebakken die ze voor een prikkie hebben gekocht.

werd laatst in zo'n situatie ook zwaar rechts ingehaald door zo'n k*tsjonnie in een bmw, terwijl ik toch redelijk hard optrok, en vet mans kijken die gast.
mja, 25kw is ook niet mijn keuze, dus ik zou zeggen, wees er trots op :roflol:
 
pff, ja die figuren, word je echt maf van, ik bedoel, een beetje mans doen met je auto tegen een 25kw motor :roflol: te triest voor woorden. zijn ook vaak van die oude leasebakken die ze voor een prikkie hebben gekocht.

werd laatst in zo'n situatie ook zwaar rechts ingehaald door zo'n k*tsjonnie in een bmw, terwijl ik toch redelijk hard optrok, en vet mans kijken die gast.
mja, 25kw is ook niet mijn keuze, dus ik zou zeggen, wees er trots op :roflol:

Mijn Fazer is alleen begrenst op top snelheid. Ik trek de meeste auto's er ook makkelijk uit.
 
Mijn Fazer is alleen begrenst op top snelheid. Ik trek de meeste auto's er ook makkelijk uit.
hm, ja mijn motortje heeft sowieso niet zoveel pit, moet eens de carbs gaan synchroniseren denk ik. maar is ook al een wat ouder gebakje.
 
Back
Naar boven