AndroidHealthClinic

snel geld verdienen via paypal?

Bezoekers in dit topic

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
4.838
Waardering
10
kwam dit tegen :D

LEGAAL SNEL GELD VERDIENEN MET PAYPAL HET WERKT ECHT !!!!!
Een manier om gemakkelijk en snel geld te verdienen met Paypal!
met maar een investering van €6,-
Lees dit ff helemaal door...

BELANGRIJK: Dit is geen afpersing; het is niet onfatsoenlijk;het is
niet illegaal; het werkt echt!

Het werkt echt als iedereen die meedoet de aanwijzingen precies opvolgt.
Er kan niets gebeuren zolang je vermeld bij de betaling
dat je die €1,- betaald om contactpersoon te worden.
Dan blijf je binnen de grenzen van de wet!



Bewezen bij Ophrah Winfrey, en zelfs in de Wall Street Journal (USA)!



Het is geen piramide spel en geen kettingbrief

! hier is iedereen gelijk, iedereen verdient eraan!
Je betaald 1 keer en dat doet iedereen en zo word het zoals wel eens gezegd word:
'als iedereen uit de westerse samenleving €1 zou schenken aan alle arme landen,
dan zou het veel beter gaan met die landen en veel minder slecht met de schenker.'



Verdien veel geld (tot wel € 90.000,-) in slechts 4-7 weken met een minimale investering van € 6,-. Dit kan heel simpel en veilig via jouw (aan te maken) Internet-Account van Paypal.

Als alle aanwijzingen worden opgevolgd zul je binnenkort buitensporig hoge inkomsten ontvangen.
Dit programma blijft succesvol door de eerlijkheid en integriteit van de deelnemers.
Zet het succes voort door zorgvuldig de instructies op te volgen.
Het heeft mij 10 minuten gekost om mij aan te melden bij Paypal en de € 6,- te investeren.
Ik hoop dat jij en vele anderen deze kans ook niet zullen laten schieten.

Hieronder een eerdere deelnemer en wat zij heeft ervaren:

Diana schreef:
'Ik dacht niet dat dit kon werken, maar ja, ik gebruikte Paypal om te verkopen op eBay,
dus ik probeerde het maar gewoon.
Dus begon ik met de zes mailtjes van € 1,- te sturen en kopieerde daarna de pagina
en zette mezelf op de zesde plaats.
Ik mailde de tekst door naar m'n vrienden en de mensen die bij mij hadden gekocht via eBay.
Dit gaat zo verbazingwekkend snel!
Na één week had ik al meer dan € 400,- in mijn account en in de tweede week was het al meer dan € 2.200,-.
Er komt nog steeds fantastisch snel geld binnen en ik heb dan ook al bijna € 10.000,- in mijn account!'

Verwacht niet dat het bij jouw ook zo snel zal gaan, maar het kan wel!
Hoe meer moeite je doet om dit bericht overal te posten, mailen en versturen,
des te meer mensen zullen er meedoen, des te meer verdien jij!

Nu volgt hoe het werkt en nog belangrijker, waarom het werkt.
De 4 eenvoudige stappen naar succes:






Stap 1:
Trek een paar minuten uit om je aan te melden bij Paypal

(Paypal is een internationaal internet betalingssysteem en onderdeel van eBay.
Het is de veilige en vertrouwde manier om te betalen voor goederen of om geld
naar anderen te sturen voor iedereen die een email adres heeft.)

Gebruik hetzélfde e-mail adres als die je in de lijst hieronder zet
zodat de mensen geld naar jouw account kunnen overmaken.
Als je een nieuw account aanmaakt, heb je een creditkaart nodig.
Als je geen creditkaart hebt kan je ook via banktransfer geld op je paypal account zetten.
* creditcard is dus niet perse nodig, ik heb gewoon mijn bankrekening nummer gebruikt.


Stap 2:
Als je, je Paypal account hebt aangemaakt, gebruik Paypal dan om
naar elk van de 6 e-mail adressen 1,00 euro over te maken.
(Paypal gebruikt nl alleen e-mail adressen om geld over te maken)

!!!!!!!!! Bij iedereen die je betaald móet je om alles legaal te houden, als omschrijving (bij 'Notes')
het volgende vermelden: ( 'thanks, i have joined' ) * ik heb dit onderaan bij ‘onderwerp’ gezet.!!!!!!!!!!!!!

Als je het geld niet stuurt en toch besluit de boodschap te plaatsen met jouw naam erin,
zal Paypal (en anders Ebay) hier vrij snel achterkomen en je account onmiddellijk beëindigen!)

Zorg ervoor dat er geen typefouten in de e-mail adressen zit.

Stap 3:
Verwijder nu het eerste (#1) e-mail adres uit de bovenstaande lijst en schuif de andere adressen door.
(6 wordt 5, 5 wordt 4 etc) en voeg je eigen e-mail adres toe als nummer 6 in de lijst.
Let op: wis nummer 1! en dus níet nr6 door jezelf daar te plaatsen!
Je moet iedereen doorschuiven naar boven.

Zorg dat nu zoveel mogelijk mensen deze brief te lezen krijgen.
Hoe meer mensen deze brief lezen, hoe meer er mee zullen doen en hoe meer jij zult verdienen.
Kijk alleen uit dat je geen fout maakt bij die nummering in de lijst van 6 en dat je niemand vergeet.

Stap 4:
Verander dit bericht zodanig dat jij het weer kunt gebruiken om door te sturen,
maar laat het zoveel mogelijk als 't is.
Verstuur het artikel naar zoveel mogelijk vrienden, kennissen, nieuwsgroepen, forums etc.
Hoe meer mensen je bereikt, hoe groter jouw inkomsten!

Bewaar een kopie van deze stappen voor jezelf.
Als je weer geld nodig hebt, kun je het opnieuw gebruiken.
Dus als iedereen die bij de familie komt en de aanwijzingen opvolgt,
zullen zes mensen worden beloond voor hun deelname als een Mailing List Developer met 1 euro.
Jij zet dan je e-mail adres in de lijst en als je opklimt naar de 1e plek,
heb je in potentie duizende euro's in je account!!

Hoe te posten in forums?
Gebruik Firefox, Safari of Internet Explorer en begin met zoeken naar diverse nieuwsgroepen en Forums.
(On-line forums, message boards, bulletin boards, chat sites, discussie groepen)
Bijvoorbeeld log in bij een zoekmachines zoals google com, yahoo com...
Zoek dan op 'miljonairs message board', 'verdien geld forum', 'banen website' of 'business message board' etc.
Er zijn er duizenden. Bezoek ze één voor één en zoek de optie/knop 'post a new message'.

Knip en plak deze tekst in de message.
Vul een pakkend 'subject' in, zodat iedereen die het forum bezoekt doorklikt naar jou bericht.
Ga zo een aantal forums etc. af.
Hoe meer je deze brief op het internet zet, hoe meer mensen je bereikt
en hoe meer geld jij kunt verdienen!

Je zult geld beginnen te ontvangen van mensen over de gehele wereld binnen enkele dagen!

Rekenvoorbeeld:
Stel dat je maar 5 aanmeldingen krijgt (een erg laag voorbeeld).Je hebt dan met je naam op plaats 6 € 5,- verdiend.
Elk van die vijf die jou € 1,- stuurden, doen net zo goed hun best, met jouw naam op de 5e plaats
en ook die krijgen elk 5 aanmeldingen. Je verdient dus op de vijfde plaats € 25,-.

Deze 25 zetten jouw naam op de 4e plek en vinden onder hun kennissen ook slechts 5 deelnemers.
Dit brengt een inkomen van € 125,00.
Deze 125 personen plaatsen jou op nummer drie en vinden ook allemaal slechts 5 mensen, waarmee je dus € 625,00 verdient.

Maar nu wordt het pas echt leuk.
Al deze 625 deelnemers vinden per persoon slechts 5 deelnemers, die dus netjes hun € 1,- aan jou betalen
en jij krijgt hierdoor € 3.125,.
En deze mensen sturen allemaal een mailtje naar hun vrienden en kennissen
en weten er maar 5 per persoon te vinden terwijl jij op nummer 1 staat.
Je ontvangt dan nog eens een € 15.625,00 met een investering van slechts € 6,-!
En dan te bedenken dat er misschien wel meer mensen aanmelden dan alleen maar 5 per keer!

Staat je naam niet langer in de lijsten in de nieuwsgroepen, dan kun je natuurlijk gewoon weer meedoen
door € 6,- over te maken en je naam weer op de 6e plek te zetten.Zo begin je weer van voren af aan te verdienen.
Op deze manier blijft de cirkel ook gaande en help je mee aan het succes van deze methode,
waarmee je nog eens lekker veel geld verdient ook!!

En houd daarbij in gedachten dat er op het internet wereldwijd nog steeds dagelijks
enkele duizenden gebruikers bijkomen die dit artikel lezen. ZOALS JIJ NU!
Dus, durf jij 6,00 euro in te zetten om te kijken of het werkt?
Je zult er geen spijt van krijgen.

Er zijn mensen die zeggen:
'Wat als het plan is uitgespeeld en niemand meer geld stuurt?'
Tja zwartkijkers zijn er overal, maar had jij deze boodschap al eerder gezien?
En maar 6,00 euro voor een kans uit duizenden.

Onthoud dit: Speel eerlijk en het zal echt werken!

Ik wens je veel succes!

..:: Sandra::..
P.S. Voordat ik dit besloot te gaan doen heb ik mensen gemailt die ik in dergelijke lijstjes stonden met hun email. Gevraagt naar hun ervaring en antwoorden gekregen. Hierop besloot ik me eraan te wagen.. in de wetenschap dat het niet zo snel zal gaan als de brief hierboven beweerd, maar dat ik die 6 euro er wel makkelijk uit ga krijgen. Hier volgen wat reacties van die mensen waar je misschien iets aan hebt: Ik vroeg b.v of het wel oke is om dit bij paypal te doen, angezien je over hun rug geld verdiend.:
VAN ELKE EURO GAAT ER 38 EURO CENT AF !!(dat is dus voor paypal) DUS 62 EURO CENT IS VAN JOU !! DUS JE MOET 1000 PERSONEN HEBBEN DIE JOU EEN EURO STUREN EN JE HEBT DAN PAS 620 EURO SCHOON VERDIEND !! TEN 2e : IK HEB EEN PRIVE REKENING GEBRUIKT!! HET IS VEILIG BIJ PAY PAL !! LAAT JE NIET IN ALS ER EEN CREDIT CARD IN HET SPEL IS !! dat is altijd veiliger en je kunt dit ook gewoon met je bank rekening nummer doen. IK HEB 1550 VERDIEND IN 7 WEKEN NU !! MAAR ALS je ER VEEL ENGIE IN STEEKT KAN je VEEL MEER BINNEN HALEN, MAAR NIET ZO SNEL ALS MEN BEWEERT OF JE MOET ECHT VEEL MENSEN KENNEN OF IN JE MAIL LIJST HEBBEN !!
IK WIL JE NOG 1 ADVIES GEVEN. ZORG ER VOOR DAT ALS JE EEN BEDRAG HEBT VERDIEND/BINNEN GEHAALT HEBT !! DAT ZODRA HET NOG GEEN 1500 IS je het NAAR JE PRIVE REKENING HAALT EN HET ER AF PINT VAN JE PRIVE REKENING ANDERS LOOP JE de KANS DAT HET WORDT GEZIN ALS 2e INKOMST , DUS DAN ROOMT DE BELASTING MEE 52 % !! WEES SLIM HIER IN SVP !!
HEB JE GEEN ZIN OM VAN DEZE DIENST GEBRUIK TE MAKEN STUUR DIT BERICHT DAN
AUB DOOR NAAR ZO VEEL MOGELIJK MENSEN OM HUN OOK DEZE KANS TE GEVEN EN
DENK ER AAN DIT IS 100% LEGAAL


http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/detail.php?cat=453&de=40959

scam of echt?
 
Scam en gewoon een pyramidespel. Dood aan dit soort hoerentuig.
 
wie heeft er hier allemaal paypal? :D
 
je bent echt zo'n waanzinnige mongool als je in dit soort dingen trapt..
 
je bent echt zo'n waanzinnige mongool als je in dit soort dingen trapt..
Ja dat zeker, maar je moet ook inzien dat er genoeg van dit soort mongolen zijn er dagelijks intrappen.
De gene die dit soort ongein begonnen is moet nu tering rijk zijn onderhand.
 
1: jaydie007@hotmail.com
2: topthuiswerk@mail.be
3: louistje24@hotmail.com
4: ikkuh_els@hotmail.com
5: Mclpolfliet@hotmail.com
6: Mirjamrosalinde@zonnet.nl
1) roel_lee@hotmail.com
2) jessicabooms@hotmail.com
3) brandonwyrick7@yahoo.com
4) karlagava@hotmail.com
5) ashabhattan@hotmail.com
6) w8forme@hotmail.com
*1) aulagrooteman@hotmail.com'>paulagrooteman@hotmail.com
*2) tim.moneymachine@gmail.com
*3) vivian.2@home.nl
*4) apillion77_77@live.nl'>papillion77_77@live.nl ( met een _ tussen de 77 en de 77)
*5) jagteresch@versatel.nl'>hjagteresch@versatel.nl
*6) ilana89@live.nl'>dilana89@live.nl
#1.)paypalmagic@gmail.com
#2.)maakplaats@gmail.com
#3.)dreamofmoney@hotmail.com
#4.)diasleto@hotmail.com
#5.)jesseslagboom@hotmail.com



Een rijtje knuppels dat er in getrapt is of de boel wil oplichten. Iemand een spamlist waar ze aangemeld kunnen worden?
 
Ik ben opgehouden met lezen bij: HET WERKT ECHT !!!!!
 
Kom er net achter. Je hoeft eigenlijk niet eens te betalen.
Je post gewoon overal dit soort troep en vermeld je email op nr.6
Klaar is kees, toch? Ik ga het serieus een keer proberen ook.
Meteen een fonds voor mijn supplementen gevonden :D
 
@ bekjam...

idd.....
 
1: jaydie007@hotmail.com
2: topthuiswerk@mail.be
3: louistje24@hotmail.com
4: ikkuh_els@hotmail.com
5: Mclpolfliet@hotmail.com
6: Mirjamrosalinde@zonnet.nl
1) roel_lee@hotmail.com
2) jessicabooms@hotmail.com
3) brandonwyrick7@yahoo.com
4) karlagava@hotmail.com
5) ashabhattan@hotmail.com
6) w8forme@hotmail.com
*1) aulagrooteman@hotmail.com'>paulagrooteman@hotmail.com
*2) tim.moneymachine@gmail.com
*3) vivian.2@home.nl
*4) apillion77_77@live.nl'>papillion77_77@live.nl ( met een _ tussen de 77 en de 77)
*5) jagteresch@versatel.nl'>hjagteresch@versatel.nl
*6) ilana89@live.nl'>dilana89@live.nl
#1.)paypalmagic@gmail.com
#2.)maakplaats@gmail.com
#3.)dreamofmoney@hotmail.com
#4.)diasleto@hotmail.com
#5.)jesseslagboom@hotmail.com



Een rijtje knuppels dat er in getrapt is of de boel wil oplichten. Iemand een spamlist waar ze aangemeld kunnen worden?


Bij abuse@frontbridge.com kunnen ze misschien aangemeld worden.
 
iedereen die hieraan meedoet loopt grote kans dat zijn/haar paypal account het opeens niet meer doet.

pyramide spellen zijn zwaar illegaal, en dr hoeft maar 1 iemand te zijn die bij paypal meld dat je mee hebt gedaan aan een pyramide spel, en je account is gesloten en je bent alles kwijt.
en er is dan geen mogelijkheid om je account terug te krijgen, want in de voorwaarden staat dat het illegaal is, en voorwaarden breken is account kwijt.
 
Dit programma blijft succesvol door de eerlijkheid en integriteit van de deelnemers. :roflol:

Ik heb ooit toen ik op 10jarige leeftijd postzegels verzamelde aan iets dergelijks meegedaan via post. Ik wacht nog steeds op mijn ~1 miljoen postzegels...
 
Dit programma blijft succesvol door de eerlijkheid en integriteit van de deelnemers. :roflol:

Ik heb ooit toen ik op 10jarige leeftijd postzegels verzamelde aan iets dergelijks meegedaan via post. Ik wacht nog steeds op mijn ~1 miljoen postzegels...



:aai:
 
Back
Naar boven