AndroidHealthClinic

DBB Uitspraken Topic? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekjam

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2006
Berichten
15.749
Waardering
1.674
Post hier uitspraken van leden die je altijd zijn bij gebleven, het kunnen leuke, gekke of trieste uitspraken zijn.

Jesaja: "De spuit moet erin ook al train je niet"
JeffreyL: "soms zie ik bij product bev. 30,-/st. staan. nu is mijn vraag aan jullie: waar staat st. voor? op google kan ik er helaas niks over vinden."

Vul maar aan.:popcorn:
 
lol die 2e is echt :eek::D:D
 
Wesking: "ik had vandaag al 2,5 uur getraind... (alleen biceps) maar dan voelt die rippetoe wel lkkr er achteraan."
 
Pbs: "Ja als het van mij afhangt begin ik er meteen mee... maar mijn vriendin vind het maar niks, ze wil dat ik niet nog agressiever word en haar nog meer slaagt, nu heb ik mij een periode moete bewijze en ben ik echt rustig geworden."
 
Beter 5 in de hand, dan schijten op een natte krant..


Oh en die ene, hoe ging die ookal weer, iets van "Dit kan niet door de beugel, ik tel tot 10 en dan ...." :roflol:
 
Deadlift is overrated. Vanmiddag nog gelezen.
 
'Als je kuurt moet je nog harder trainen en strikter eten om resultaten te boeken'

Komt hier regelmatig langs...
 
Corleoné:

Naast creatine (in kuren), eiwitshakes (3-whey van maximize) + isomax, neem ik ook heel veel pillen per dag.

Mijn vraag is nu of deze pillen geen kwaad kunnen voor mijn gezondheid, en of jullie dit normaal vinden?

Hier even mijn pillenlijst:
- Multivitaminen (kruidvat) (1x per dag)
- Anti-oxidanten (3x per dag)
- Vitamine E (kruidvat) (3x per dag)
- Vitamine B (kruidvat (1x per dag)
- Vitamine C (kruidvat) (3x per dag)
- Vitamine A-D (kruidvat) (1x per dag)
- Glucosamine (tegen gewrichtspijn) (kruidvat) (3x per dag)
- Spirulina (mexicaans kruid voor geest en lichaam) (6x per dag)
- Omega3 (kruidvat) (3x per dag)
- CO Enzymen Q10 (kruidvat) (1x per dag)
- BCAA (3x per dag)
- Sint-janskruid (6x per dag)
- Ginkgo Biloba (geheugen en concentratie) (kruidvat) (1x per dag)
- Inositol en Choline tablets (3x per dag)
- ZMA (XXL) (3x per dag)
- Lecithine (kruidvat) (3x per dag)
 
Niks mis mee
 
Blackadder: "Akira hebben we al onder onze hoede genomen, en die fgast gaat als een dolgedraaide buffel vooruit. van een miezerige ecto van 70 kg tot een beest dat dit jaar de magische grens van de 100 zal overschrijden."
 
krieltje: "Praat het niet goed,vrouwen sla je niet,behalve je schoonmoeder."
 
a1s

Dat zulk soort personen kuren is een schande voor de sport, zeg nou zelf, welke idioot gaat er nu kuren terwijl hij 80kg benched. Personen zoals luppie waarbij er echt iets schort aan training/voeding/rust zouden het niet hierin moeten zoeken.
Het zijn zulk soort personen waardoor mensen als ikzelf volgens bepaalde personen wel zou moeten gebruiken. Ik vind het op die manier erg jammer dat het beeld van een as-gebruiker een steeds schralere fysiek krijgt.

Ik

Terwel ik al jaren mij aan voeding rust en training hou.
30kg vvm heb gegaind naturel

Een cut heb volgehouden waarbij ik 14kg vet kwijt ben geraakt in een jaar tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven