MuscleMeat

onderarmen trainen

Bezoekers in dit topic

kuit en onderarm mag je iedere dag trainen

wahhaha tuurlijk mag je ze iedere dag trainen. maar of het slim is...
 
ik train ze zelf ook maar dan met ez curl stang omdat ze niet zo'n touw hebben. maar ik hou wel dagje rust ertussen. is mijn ding dus he is verschillend wat meerdere hier ook al zeggen!! :)
 
hersteltijd spieren

hallo luitjes

alle spiergroepen hebben tijd nodig om te herstellen, dus ook onder arm spieren

wie dit niet doet zal niet groeien of in het ergste geval zelfs slinken

als je goed traind onstaan er kleine scheurtjes in de spieren(microscoopisch klein) , je lichaam heeft tijd nodig om die scheurtjes te herstellen zodat je groeit. dit proces is vrij ingewikkeld maar leg ik nu maar even verkort en simpel uit.

wie nu te weinig rust neemt (overtrainen) zal te weinig tot geen resultaat behalen

ik zelf begon pas te groeien toen ik meer aandacht besteede aan voeding en rust en kortere maar intensievere trainingen ging doen ,heb het nadeel ectormorf te zijn die mensen komen zowel met vet als spieren moeilijk aan. ze noemen dat ook wel snel metabolisme of verbranding waarbij je lichaam steeds tekort heeft aan brandstof zodat het de eigen spiercel aanspreekt en verbrand

wel is het zo dat bij de een spieren sneller herstellen dan de ander, dat heeft te maken met genetische aanleg(bouw) en aan voeding,met de juiste eiwitten en aminozuren herstel je sneller

ik zelf zou er dus toch die veilige 48 uur tussen laten zitten voor ik een spiergroep opnieuw train

iedereen zal zijn eigen mening of gedachtes hebben erover daarom moet je zelf weten wat je doet maar dit geef ik als adies en ondanks dat ik zelf geen beer ben kan ik toch bepaalde dingen wel weten...op google kan je genoeg vinden over spiergroei en alles daaromeen

als je merkt dat je tijdens een training minder kracht hebt dan normaal en een slechte(weinig) pomp hebt in die spier dan wijst dat op te weinig gegeten hebben(katabolisme) of de spier is nog niet hersteld

mvg
wouter
 
ik train ze minimaal 1 keer per week en natuurlijk af en toe met de #coc trainen
en het resultaat tot nu toe is dat ze 34 cm omvang zijn
 
Deadliften met je donder.
 
train ze 2/3 keer in de week.
 
Ik behandel mijn onderarmen ook als een aparte spiergroep. Deze moet ik wel trainen anders belemmerd het mij bij andere oefeningen. Als ik zeer zwaar mijn rug ga trainen heb ik gewoon te weinig grip als ik ze niet train. Daarnaast vind ik brede onderarmen en kuiten er echt vet uitzien, x-vorm.
 
Laatst bewerkt:
massa toename korte tijd

Ik behandel mijn onderarmen ook als een aparte spiergroep. Deze moet ik wel trainen anders belemmerd het mij bij andere oefeningen. Als ik zeer zwaar mijn rug ga trainen heb ik gewoon te weinig grip als ik ze niet train. Daarnaast vind ik brede onderarmen en kuiten er echt vet uitzien, x-vorm.

hey mc chick als je zo snel groeit dan kan dat niet in spier zijn
je vermelde dat je ectormorf was die kunnen niet zo snel aankomen
en zelfs meso en endomorfen kunnen niet zo snel in gewicht aankomen als jij vermelde in die paar maand
als dit wel het geval is dan is het in de vorm van spek/vet of er zijn steroiden gebruikt
ga aub ergens anders zulke onzin verhaaltjes schrijfen, iemand van maar 62kg kan nooit in een jaar 94 kg worden dit is echt onmogelijk
groeten en succes, ik denk dat schrijver worden meer bij je past
 
hey mc chick als je zo snel groeit dan kan dat niet in spier zijn
je vermelde dat je ectormorf was die kunnen niet zo snel aankomen
en zelfs meso en endomorfen kunnen niet zo snel in gewicht aankomen als jij vermelde in die paar maand
als dit wel het geval is dan is het in de vorm van spek/vet of er zijn steroiden gebruikt
ga aub ergens anders zulke onzin verhaaltjes schrijfen, iemand van maar 62kg kan nooit in een jaar 94 kg worden dit is echt onmogelijk
groeten en succes, ik denk dat schrijver worden meer bij je past
Goh bij mij zeggen ze het juist omgekeerd, dat ik moet stoppen met schrijven omdat ik zo een monster fysiek heb:D

on-topic tuurlijk onderarmen trainen anders ben je een Br33z4H :sd: die nooit kuiten(benen) onderarmen traps traint.
 
on-topic tuurlijk onderarmen trainen anders ben je een Br33z4H :sd: die nooit kuiten(benen) onderarmen traps traint.

lol shrugs voor de traps vind ik dan weer een breezer oefening, wordt vaak gedaan door lafaards die niet deadliften.

Je onderarmen belast je (statisch?) wel vaak met deadliften, pull ups etc

Zoek maar eens iemand die 200kg rept op de deadlift en kleine onderarmen heeft.
 
Laatst bewerkt:
lol shrugs voor de traps vind ik dan weer een breezer oefening, wordt vaak gedaan door lafaards die niet deadliften.

Je onderarmen belast je (statisch?) wel vaak met deadliften, pull ups etc

Zoek maar eens iemand die 200kg rept op de deadlift en kleine onderarmen heeft.

Wtf is dit nou weer voor een waardeloze bewering???:duh:
 
hey mc chick als je zo snel groeit dan kan dat niet in spier zijn
je vermelde dat je ectormorf was die kunnen niet zo snel aankomen
en zelfs meso en endomorfen kunnen niet zo snel in gewicht aankomen als jij vermelde in die paar maand
als dit wel het geval is dan is het in de vorm van spek/vet of er zijn steroiden gebruikt
ga aub ergens anders zulke onzin verhaaltjes schrijfen, iemand van maar 62kg kan nooit in een jaar 94 kg worden dit is echt onmogelijk
groeten en succes, ik denk dat schrijver worden meer bij je past
Vraag me af wat dit met dit topic te maken heeft. We hebben het hier over onderarmen toch? Ik verwijs je naar mijn eigen topic (zie sig) dan kunnen we het daar over hebben, dan vervuilen we dit topic niet.
 
Onderarm is ook een spiergroep, dus laat deze ook minstens 48u rust.
Ik train onderarmen ook door met een handknijper. http://www.hulpplus.nl/b_93.jpg
De URL is een afbeelding ervan moest je niet begrijpen wat ik bedoel.

xChristophe
 
niet elke dag isolatie, je komt ze wel onrechtstreeks vaak tegen hoor
 
gewoon wat meer rukken, train je je onderarmen genoeg mee:)
 
Ik train ze nooit
 
schijven op/afladen...deadliften...halters hanteren..etc etc, ga ze niet extra trainen hoor, de tumors zitten er al op
 
Back
Naar boven