XXL Nutrition

CoachDO gecoached door dbb-members... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wow die fotos zie je echt duidelijk verschil man. Erg goed van je. Ik ben echt jaloers.

Die squats;..waarom begin jij met 20 kilo als je uiteindelijk op 100 gaat eindigen. Begin je dan niet iets te licht? Teach me coach :p
 
Wow die fotos zie je echt duidelijk verschil man. Erg goed van je. Ik ben echt jaloers.

Die squats;..waarom begin jij met 20 kilo als je uiteindelijk op 100 gaat eindigen. Begin je dan niet iets te licht? Teach me coach :p

Die eerste 20 kilo, was een opwarmsetje. Om een keer de beweging in de benen gehad te hebben en bloed naar de benen te brengen.

Zodat ik hopelijk minder snel een blessure krijg.

Bedankt voor eerste comment!
 
doe je dat bij elke spiergroep;...licht beginnen? Ik snap dat je moet opwarmen;..maar dat doe je met een opwarming toch (ff paar hurkzitjes en wat spinnen). ? Of zie ik dat verkeerd?

Of doe je dat alleen bij squatten?
 
doe je dat bij elke spiergroep;...licht beginnen? Ik snap dat je moet opwarmen;..maar dat doe je met een opwarming toch (ff paar hurkzitjes en wat spinnen). ? Of zie ik dat verkeerd?

Of doe je dat alleen bij squatten?

Opwarmen lijk jij doet kan ook, is misschien zelfs nog beter. Maar ik hou iet van dat cardiogebeuren. Dus doe ik gewoon de oefening eens met heel licht gewicht.

Doe het ook alleen bij de eerste oefening van de dag. Bij borst warm ik ook wat schouders op om blessure te voorkomen.
 
Opwarmen lijk jij doet kan ook, is misschien zelfs nog beter. Maar ik hou iet van dat cardiogebeuren. Dus doe ik gewoon de oefening eens met heel licht gewicht.

Doe het ook alleen bij de eerste oefening van de dag. Bij borst warm ik ook wat schouders op om blessure te voorkomen.

Heb hetzelfde als jou Coach, cardio is zonde van je energie.
Maar ik geloof niet dat het beter is om te doen.

Daarentegen opwarmen zoals jij nu doet vind ik juist perfect.
Als je bijvoorbeeld borst en triceps op 1 dag doet. En als opwarming ga je 10 minuten fietsen. Hoe worden dan de borstspieren opgewarmd? Daarom is het essentieel om de borst op te warmen met een oefening voor de borst. Zodat er bloed in word gepompt en om de "rek" erin te krijgen. Anders krijg je idd snel blessures.

Je foto van de benen is trouwens niet te zien, ook niet bij foto topic.
 
Heb hetzelfde als jou Coach, cardio is zonde van je energie.
Maar ik geloof niet dat het beter is om te doen.

Daarentegen opwarmen zoals jij nu doet vind ik juist perfect.
Als je bijvoorbeeld borst en triceps op 1 dag doet. En als opwarming ga je 10 minuten fietsen. Hoe worden dan de borstspieren opgewarmd? Daarom is het essentieel om de borst op te warmen met een oefening voor de borst. Zodat er bloed in word gepompt en om de "rek" erin te krijgen. Anders krijg je idd snel blessures.

Je foto van de benen is trouwens niet te zien, ook niet bij foto topic.

Thanks,
ja kan me wel vinden in je uitleg. Daarom dat ik er ook overtuuigt van ben eerst oefening te doen.

Tinypic heeft hem al verwijderd. Mietjes dat het daar zijn. Heb even op dbb gezet, nu zou je hem miss wel zien.
Hoewele r nog niet veel te zien is ;)
 
Dikke vooruitgang coach! Vooral je side triceps is bruut:thumbs:
 
netjes die pr op de squat :thumb:
 
Vandaag wat rug en buik gedaan.

Nog eens gedeadlift na lange tijd? Deed goed, geen noemswaardig krachtverlies, dus zeer tevreden.

Rug:
1. Deadlift:
6*60 kg
6*100 kg
6*110 kg
6*120 kg
1*130 kg
4*125 kg
6*100 kg

2. Dumbbell Row:
12*24 kg
12*28 kg
9*30 kg Pr
3. Medium grip chins:
5*
4*
3*

4. Lever Incline Row:
12*40 kg
8*45 kg Pr
6*45 kg

5. Pulldown behind neck:
12*50 KG
8*60 KG
5*60 KG


Buik

1. Abdominal crunch
15*30 kg
15*35 kg
15*40 kg
15*45 kg

2.Leg Raises:
12*
12*
9*
 
Laatst bewerkt:
ik hou ook niet zo van cardio , maar ik loop als een tierelier tegenwoordig
 
Lekker coach :thumbs:!
 
4. Lever Incline Row:
12*40 kg
8*45 kg Pr
6*45 kg


1. Abdominal crunch
15*30 kg
15*35 kg
15*40 kg
15*45 kg

Die "lever incline rows"..?
Wazda..?
Of zijn het gewoon incline rows terwijl je een stukje orgaanvlees eet..? :D ;)

Die crunches doe je wel zwaar zeg... :eek:
Toppie! :D :cool:

ik hou ook niet zo van cardio , maar ik loop als een tierelier tegenwoordig
Ditto hier! :rolleyes:
Alleen loop ik als een ouwe l_l... :o ;)
 
Ok,eigenlijk een T-Bar row dus. ;)
Da's een goej'n! :D
 
Weer getraind, triceps voelde helemaal niks meer, dus hoop dat het nu genezen is definitief. :cool: Hout vasthouden.



Borst:

1. Flat Bench press:
12*20 kg
12*60 kg
6*80 kg
6*85 kg
5*90 kg
6*80 kg
7*70 kg
Allen ultrastrict.

2. Incline Dumbbell Press:
8*2*26 kg
8*2*28 kg
8*2*30 kg
5*2*32 kg

3. Flyes:
12*15 kg
12*16 kg
7*18 kg

4. Cable Crossovers:
12*12.5 kg
10*27.5 kg
3*32 kg
+superset!

5. Dips:
3*
2*
0*


Triceps

1. Dumbbell One arm triceps extension:
12*12 kg
8*14 kg
4*14 kg
12*8 kg

2. One Arm supinated dumbbell triceps extension:
12*8 kg
9*10 kg
3*12 kg

3. Triceps Pushdowns:
12*20 kg
12*25 kg
6*30 kg

4. Triceps Pushdowns, Rope.
12*15
7*20
6*20
 
Mooi volume in je trainingen wel steeds :)
 
Lekkere training coach :thumbs:
 
Mooi dat je geen last meer hebt van je blessure! En wat een dik volume weer je laatste training:eek::D
 
Back
Naar boven