XXL Nutrition

onderarmen trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik train mijn onderarmen zo'n 4 keer per dag
 
Heb het vroeger gedaan, je krijg er wel een bult van op je onderarm , maar sinds kort laat ik het toch maar. Ik neem ze volgens mij genoeg mee bij biceps curl , dan zie je die onderarmen echt opzwellen en bloed pompen.

Kdoe ze af en toe wel nog eens appart maar ze zijn goed in verhouding. Onderarm is 31cm en bovenarm 38 :) ( polsen 18 dacht ik )
 
Heb het vroeger gedaan, je krijg er wel een bult van op je onderarm , maar sinds kort laat ik het toch maar. Ik neem ze volgens mij genoeg mee bij biceps curl , dan zie je die onderarmen echt opzwellen en bloed pompen.

Kdoe ze af en toe wel nog eens appart maar ze zijn goed in verhouding. Onderarm is 31cm en bovenarm 38 :) ( polsen 18 dacht ik )

heb het vroeger gedaan.. je bent 17..
je heb het een tijdje geleden gedaan bedoel je;)
 
heb het vroeger gedaan.. je bent 17..
je heb het een tijdje geleden gedaan bedoel je;)

Jah 3-4maand terug :P

Sorry :o , ik train natuurlijk nog niet zolang zoals de meeste beesten hier :')
 
Jah 3-4maand terug :P

Sorry :o , ik train natuurlijk nog niet zolang zoals de meeste beesten hier :')

ik zit maar te jokeren bro.
lekker je onderarmen mee pakken!
zal je helpen bij een zware deadlift.


polsen 24cm,
onderarm 41cm.
bicep 48.7cm
zie gallery, foto genaamd: "armpje"
 
ik zit maar te jokeren bro.
lekker je onderarmen mee pakken!
zal je helpen bij een zware deadlift.


polsen 24cm,
onderarm 41cm.
bicep 48.7cm
zie gallery, foto genaamd: "armpje"

Hehe :') , mjah ik denk er ook aan om ze toch weer afzonderlijk te trainen.
Kan imo evengoed onderarmen nog eens extra erbij nemen bij biceps.

En damn man dat is een onderarm xD , brute arm gewoon :D
 
Haha thnx bro,
dat is me sterke punt, me armen.
de rest sucks
 
Kdoe ze af en toe wel nog eens appart maar ze zijn goed in verhouding. Onderarm is 31cm en bovenarm 38 :) ( polsen 18 dacht ik )
hmmm bij mij is de onderarm 33 en bovenarm 39 en ik vind mijn onderarmen nog steeds te dun.

sisevano waarom ben je volgens je dbb profiel een vrouw? Toen ik die afmetingen van je armen hoorde d8 ik zo die meid heeft flinke armen.
 
hmmm bij mij is de onderarm 33 en bovenarm 39 en ik vind mijn onderarmen nog steeds te dun.

sisevano waarom ben je volgens je dbb profiel een vrouw? Toen ik die afmetingen van je armen hoorde d8 ik zo die meid heeft flinke armen.

hahah heb ik net veranderd, geintje man.
 
Soms.

Oefeningen: Around the World's, Farmer Holds.
 
Toen ik een jaar of 20 was ging ik voor de eerste maal mijn onderarmen trainen, had onmiddellijk een serieuze blessure te pakken. Sindsdien heb ik ze nooit meer getraind, ook omdat ik later tot de vaststelling kwam dat dit, net zoals biceps en triceps, spieren zijn die al genoeg getraind worden met de compounds.
 
nop, ik ook niet.
en toch 41 cm hehe.
Ik ben wel beniewd hoe groot die van mij waren als ik dat spul van jouw ook allemaal had gebruikt.

Maar ik pak ze nu indirect met pronated shrug/deadlifts.
 
Als je dikke onderarmen wil moet je iig nooit van die pussy handschoenen of haken gebruiken !!! Dus lekker deathliften en squatten heerlijk eelt kweken en dikke onderarmen

Als je dat iig van plan was of al deed. :-)
 
Back
Naar boven