XXL Nutrition

Testosteron gel 100mg/ml (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Beste DBB Forumleden...

Zoals aangekondigd start ik met een test van een nieuwe testosterongel.
Verpakt in een tube van 100ml levert het per ml, 100 mg test.
Wat ongeveer gelijk staat aan 4 vials test. Ik zal deze test dan ook 12 weken doen.

Doel van de test is om te kijken of met deze gel resultaten behaald kunnen worden.

We gaan ervanuit dat een opname van 60% reëel is, wat inhoud dat bij dagelijkse gebruik van 100mg er 420mg test per week door het lichaam wordt opgenomen.

Op verzoek werk ik mee met deze test en houd ik dit logje bij.
Alle internetverhalen zijn mij bekend en ook het feit dat menig gebruiker vindt dat er niks boven prikken gaat, is mij ook bekent.
Leuk als je meeleest en geïnteresseerd bent of dit produkt zijn werking doet.

Halverwege zal ik dmv een bloedtest de cijfertjes in dit logje plaatsen.
Mijn laatste bloedtest is van een 4 maanden geleden en de testwaarde was toen 16 nmol/L.
 
Laatst bewerkt:
Wat een uitkomst.. nooit meer prikken :D
 
zit er geen kleine rekenfout in je startpost ?
100ml aan 100mg/ml geeft toch 10000mg of 10 gr test ipv 100mg ?
10 gr is inderdaad gelijk aan 4 vials van 10ml aan 250mg/ml...
 
succes gozer, ben heel erg benieuwd wat het gaat doen!

grt
 
zit er geen kleine rekenfout in je startpost ?
100ml aan 100mg/ml geeft toch 10000mg of 10 gr test ipv 100mg ?
10 gr is inderdaad gelijk aan 4 vials van 10ml aan 250mg/ml...

Nee hoor.... 100mg/ml tube is 100ml. is idd 10000mg oftewel 10gr.
 
Nu wachten op de Stromba gel in combi met Deca Gel.. smeren maar! :b
 
is idd 10 gram per tube.Ben zeer benieuwd.Wanneer ga je prc beginnen,of ben je al begonnen?
 
is idd 10 gram per tube.Ben zeer benieuwd.Wanneer ga je prc beginnen,of ben je al begonnen?

Nee nog niet,als het goed is heb ik het morgen binnen en dan start ik er gelijk mee goos.
 
Ik zou sowieso smeren op plekken waar een dunne huid zit, bijvoorbeeld knieholte en elleboog binnenkant.

Ben benieuwd !
 
Okay dan ben benieuwd. Wellicht binnenkant wang smeren gaat er helemaal niks verloren.
 
Ben ook erg benieuwd of dit goed gaat werken. Hou em ff bij.

Succes.
 
Update...
Vandaag heb ik de tube ontvangen, het is net een grote tube tandpasta. Zal 'm maar niet in de badkamer laten slingeren.
Het label oogt nog niet zo professioneel, maar dat was mij bekent. Dit wordt nog doorontwikkeld zullen we maar zeggen. Eerst eens kijken of deze shizzle ook daadwerkelijk als shizzle benoemt mag worden. Vooralsnog beschouwen we de tube als een prototype.
Ik dacht wel ff van hoe de **** ga ik de dosering vaststellen, het is tenslotte een grote tube... Heb een spuitje gepakt en hiermee heb ik 1ml opgetrokken dit op het topje van m'n vinger gespoten, nu weet ik ongeveer de dosering. Zeg maar een vingerkootje. In verhouding tot bv een sachet androgel is het maar een klein beetje en je bent geneigd om te denken, ik smeer nog zo'n beetje. Wat ik niet gedaan heb trouwens...
Wordt vervolgd...
 
ga m zeker volgen.......bloedwaarde schijnt zeer stabiel te zijn tov injects lees ik net.

Veel Suc6
Gel
nd1mbk.gif


Injects, testosteron enanthaat......250 mg
eq77l2.gif
 
Laatst bewerkt:
@onderhandelen
Okee.. thnx voor de grafiekjes bro..
 
Ziet er veelbelovend uit.

Als dit spul werkt denk ik dat dit heel snel heel populair zou kunnen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven