XXL Nutrition

Hamsteren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Allemaal hamsteren,hoewel het al werd aangegeven dat deze winter streng zalde worden vanwege het zonneminium gaat het nu wel heel heftig worden.De weermodelen geven vanaf jan extreme hoeveelheden sneeuw af.
In de skigebieden om ons heen zijn al vele sneeuwrecords gebroken.Ondanks de kou merken we er in nederland weinig van.
Wat nu staat te gebeuren is heel extreem,de temp gaat iets omhoog gevolgt door zeer zware sneeuwval met harde wind(sneeuwstormen)Dit word weer opgevolgt door diepe vrieskou.
knmi is nog voorzichtig maar dat zal de komende dagen ook veranderen.

Hier duidelijker modelen met analyses.Hou dit in de gaten.

http://gratisforums.com/deweergoeroe/viewtopic.php?t=10&start=990
 
Hahaha ga precies op het juiste moment op vakantie dus.
 
SNEEUW :haar:

koud
 
WOEI, eindelijk, binnenkort toch een slee kopen voor de kids:D
 
ik hoop het nie,ik haat kou en sneeuw zo hard
 
WOEI, eindelijk, binnenkort toch een slee kopen voor de kids:D

Ha, ik heb gisteren schaatsen gekocht voor de kleintjes van me.En voor me zelf ook.
 
Ha, ik heb gisteren schaatsen gekocht voor de kleintjes van me.En voor me zelf ook.

Moet het wel flink vriezen anders groeien ze er al weer uit.

Schaatsen doen zo'n pijn aan mijn voeten:(
 
ze kunnen het weer niet eens 1 dag vooruit voorspellen :D
 
Moet het wel flink vriezen anders groeien ze er al weer uit.

Schaatsen doen zo'n pijn aan mijn voeten:(

Ik heb voor die kleintjes van die verstelbare hockyschaatsen.Maat 30 t0t 34.
En mijn voeten groeien niet meer.:D
 
Zou wel lachen zijn maar dit soort berichten moet je wel met een korreltje zout nemen.
 
Zou wel lachen zijn maar dit soort berichten moet je wel met een korreltje zout nemen.

Valt mee,het voorpellen van de juiste temperatuur windsnelheid en neerslag is mogelijk voor een dag of 5 Maar dit zijn weermodellen die een weerbeeld geven.Vandaar dat je geen temperatuuren erbij ziet staan.We krijgen nu te maken met een rechtstreekse verbinding met poollucht.We krijgen gewoon heel veel sneeuw gevolgt door veel kou.De juiste temperatuuren krijg je een dag of 5 van te voren.En dan nog word het dagelijks aangepast.
 
Paar dagen kou en de halve Armageddon scenario's komen weer uit de kast. Het wordt volgende week gewoon weer warmer, voor je het weet zit je weer met een koel biertje op een terras in februari.
 
Niet motor rijden dus :(
 
Paar dagen kou en de halve Armageddon scenario's komen weer uit de kast. Het wordt volgende week gewoon weer warmer, voor je het weet zit je weer met een koel biertje op een terras in februari.

Inderdaad, eerst maar zien :D
 
Watje! Zeker teveel aan het handje meegenomen door je vader en moeder?
 
Back
Naar boven