Fitness Seller

Complex Carb Gainer - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ideale maaltijdvervanger.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Net mee begonnen.Hoe is de smaak van dit supplement? Op dit moment slechts 1 smaak verkrijgbaar, namelijk vanille. Niet mijn favoriet, maar deze bevalt me goed. Ook de dikte is perfect, zelfs met water gemixt.Welke dosis heb je gebruikt? Na trainingsdagen 2 maal daags 100 gramWaar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 5kg--- 60 euro.Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goede prijs, goede smaak, goede service, relaxte emmers.Mijn review:

Ben zeer tevreden over de smaak van deze weightgainer. Zelf mix ik altijd met water en drink 'm dan een paar uur later pas op. De smaak is dan nog beter en de shake lekker vol.
Nu nog wachten op meerdere smaken;).

Al met al zeker een aanrader!

pic1183977129.jpg
 
Heb hem een tijdje geleden ook gehad....verdomme zeg, kreeg het niet door mn keel! Verder niks tegen XXL ofzo, bestel er altijd. Maar dit heb ik na 1 dosering direct weggegeven.

Je moet hem dan ook niet met dubbeldrank mengen.
 
CCG heeft een goeie smaak met of zonder melk
 
wtf, ligt het nou aan mij of hebben jullie ook dat de bodem van je schudbeker of drinkbeker vol ligt met spul wat zich niet gemixed heeft?

moet bekant kotsen van die laatste slok
 
wtf, ligt het nou aan mij of hebben jullie ook dat de bodem van je schudbeker of drinkbeker vol ligt met spul wat zich niet gemixed heeft?

moet bekant kotsen van die laatste slok

eeuuuh, te weinig melk/water? als je het even laat staan moet je wel ff een paar keer schudden voordat je een slok neemt :x zelf nooit last van gehad


heb vanille, goed te doen maar ben er niet kapot van.
ik gebruik het niet als maaltijdvervanger want met 125 gram per shake gaat mn hongergevoel nog niet weg dus neem er altijd iets bij
 
eeuuuh, te weinig melk/water? als je het even laat staan moet je wel ff een paar keer schudden voordat je een slok neemt :x zelf nooit last van gehad

halve liter melk lijkt me toch wel voldoende, met 40 gram van die shit ofzo
 
wtf, ligt het nou aan mij of hebben jullie ook dat de bodem van je schudbeker of drinkbeker vol ligt met spul wat zich niet gemixed heeft?

moet bekant kotsen van die laatste slok

Nog nooit last van gehad, maar ik mix altijd met water. Misschien dat 't met melk minder goed mixt? Schud je wel met je rukarmpie?
 
wtf, ligt het nou aan mij of hebben jullie ook dat de bodem van je schudbeker of drinkbeker vol ligt met spul wat zich niet gemixed heeft?

moet bekant kotsen van die laatste slok

ja natuurlijk dat zijn voedingvezels! en als die op de bodem liggen moet je af en toen even opnieuw schudden als je het langzaam opdrinkt. Dan mengt alles weer goed.

Dat is juist één van de goede eigenschappen van CCG die voedingsvezels.
 
ja natuurlijk dat zijn voedingvezels! en als die op de bodem liggen moet je af en toen even opnieuw schudden als je het langzaam opdrinkt. Dan mengt alles weer goed.

Dat is juist één van de goede eigenschappen van CCG die voedingsvezels.

allright ;)
 
zoveel kopers, zoveel reacties op de smaak.
Maar het zou voor een gainer ook leuk zijn om wat resultaten neer te zetten.
Dus oproep aan de gebruikers, post is wat resultaten.
thanks
 
ja natuurlijk dat zijn voedingvezels! en als die op de bodem liggen moet je af en toen even opnieuw schudden als je het langzaam opdrinkt. Dan mengt alles weer goed.

Dat is juist één van de goede eigenschappen van CCG die voedingsvezels.

Even een keer goed opkloppen dus.
 
zoveel kopers, zoveel reacties op de smaak.
Maar het zou voor een gainer ook leuk zijn om wat resultaten neer te zetten.
Dus oproep aan de gebruikers, post is wat resultaten.
thanks

Resultaat? Minder tijd kwijt aan het eten van een maaltijd. Het blijven natuurlijk maar kcal, geen anabolen ofzo.
 
met resultaten bedoel ik ook niet dat je 20 kg in spiermassa bent aangekomen in 2 weken.
ik ben zelf een grootgebruiker geweest van vele merken gainers, en ik kan je vertellen dat veel gainers niet doen wat ze beloven, heb via het forum mammoth gebrobeerd en deze is zeer goed bevallen, en nu heb ik massgainer van bbex, en dit is weer een echte afrader.
dus vandaar dat ik wel eens zou willen horen hoeveel kg iemand nou pakt met een pot carbgainer.
zowiezo om dit als maaltijdvervanger te gebruiken is niet zo slim he, je hoort gewoon je normale maaltijden te behouden, en daarna nog ff een gainer erin pleuren.
nogmaals laat eens wat resultaten hier achter, want ik twijfel of ik weer mammoth ga halen of deze.
 
Door de samenstelling van CCG is het een goede maaltijdvervanger en wordt vaak zo gebruikt lijkt me.

Ja kan moeilijk de resultaten beoordelen omdat het idd gewoon kcals zijn, je kan wel naar de samenstelling van de gainer opzich kijken en zo beoordelen.

Grtz
 
Damn heb je dan niet een onweis dikke shake ?

valt hartstikke mee, vind ik dan. vooral vergeleken met serious mass van ON, dat was echt dikke drap... en ranziger
 
oke dat er dus mensen zijn die dit gebruiken om een maaltijd te vervangen snap ik dus niet geheel.
zodra je een maaltijd inruilt voor een shake dan blijf je toch gewoon hetzelfde binnenkrijgen als gewoon?
voor mij is het in iedergeval een extra voedingstoename, dus na mijn maaltijden en na het trainen neem ik een shake, "om te gainen".
en met mammoth heb ik op deze manier toch een aantal kg gepakt.
maar goed iedereen moet natuurlijk zelf uitmaken hoe het produkt voor hem of haar het beste benut kan worden.
 
oke dat er dus mensen zijn die dit gebruiken om een maaltijd te vervangen snap ik dus niet geheel.
zodra je een maaltijd inruilt voor een shake dan blijf je toch gewoon hetzelfde binnenkrijgen als gewoon?
voor mij is het in iedergeval een extra voedingstoename, dus na mijn maaltijden en na het trainen neem ik een shake, "om te gainen".
en met mammoth heb ik op deze manier toch een aantal kg gepakt.
maar goed iedereen moet natuurlijk zelf uitmaken hoe het produkt voor hem of haar het beste benut kan worden.

als je geen tijd hebt kan het handig zijn.....een shake heb je sneller klaar en weg dan een maaltijd.......
 
oke dat er dus mensen zijn die dit gebruiken om een maaltijd te vervangen snap ik dus niet geheel.
zodra je een maaltijd inruilt voor een shake dan blijf je toch gewoon hetzelfde binnenkrijgen als gewoon?
voor mij is het in iedergeval een extra voedingstoename, dus na mijn maaltijden en na het trainen neem ik een shake, "om te gainen".
en met mammoth heb ik op deze manier toch een aantal kg gepakt.
maar goed iedereen moet natuurlijk zelf uitmaken hoe het produkt voor hem of haar het beste benut kan worden.

ja dat klopt maar soms zit je in de auto oid en heb je geen tijd om een lekkere maaltijd te bereiden, heb je een flesje water bij je en een shakebeker met ccg, gooi t ff bij elkaar en je kunt er weer even tegenaan. plus het is goedkoper
 
eeuuhm ik heb ook een vraagje neem je naast je weightgainer ook je whey eiwitten in? ik snap niet goed waarom je dat zou doen? of kan je met de weight gainers je whey vervangen? ik weet nu niet of ik whey+die dorian yates pump shit, of whey+weightgainer+dorianyates shit of weightgainer+dorian yates?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven