Fitness Seller

DBB Uitspraken Topic?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb gehoord dat je tijdens een kuurtje, het beste niet moet coïtusen of beter gezegd klaarkomen, want anders gooi je het spul weg (A.S.)

Klopt dit eigenlijk?

Wat weten jullie hiervan

..
 
:roflol: ^^


Ik squat echt 265....


:roflol:
 
dit is nu al een klassieke topic:) en nee is geen quote van iemand:)
 
Hoe kan het eingelijk dat een mens coïtusuele gevoelens hebben voor hetzelfde geslacht.
Is dat trouwens net zo erg als insect ?

Insect? Klinkt kinky.

insect-info0.gif
 
Origineel gepost door philippe dubrul
ik leer liever in een moskee over ALLAH dan een opleiding op school waar ze je leren hoeveel 2+2is


Iedereen zou maar zo denken...dan hadden we nu stokjes kunnen zoeken om vuur mee te maken.

Of zullen we toch maar doodvriezen omdat vuur gemaakt is door de duivel ?

:roflol:
 
niet echt de bedoeling van dit topic, maar sinds ik in een lichte roes zit lijkt me dit toch wel het vermelden waard:

Klusmieriaans:

"Na regen komt zonneschijn." = Na het trainen naar de kerk gaan.
"Van de regen in de drup." = Nadat een vette negerin aan me liep te hengsten moet ik haar plezieren.

Jonkoos:

"liever 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht." = beter heb je thuis 1 goede kettlebell dan 10 dumbbells in de gym.

Arnoldfanatiek:

"Hoge bomen vangen veel wind." = Alle buitenlanders uitzetten.
"Éen zwaluuw maakt nog geen zomer." = Alle buitenlanders uitzetten.
"Wie goed doet, goed ontmoet." = Alle buitenlanders uitzetten.
"Als de kat van huis is dansen de muizen"= Alle buitenlanders uitzetten.

"liever 1 kettlebell in de hand dan 10 op je hoofd"

:roflol: +
 
Ik heb hier nog een mooie quote van een DBB-member waarvan ik de naam beter niet kan noemen, ik ging kapot van het lachen net;

Loo zegt:
ja vriend jullie kunnen samen op coïtusuele ontdekkingsreis
Loo zegt:
je kan haar vormen zoals je wilt
Loo zegt:
experimenteren enzo
member zegt:
haha I know
member zegt:
maar ze krijgt wel beetje grotere mond laatste tijd, ik kan neit zomaar meer alles met dr doen.
Loo zegt:
hahahaha
Loo zegt:
"alles met d'r doen"
Loo zegt:
geef eens een voorbeeld
member zegt:
haha, gewoon ik weet niet, eerst zat ik gewoon vaak bovenop dr, dr mond te nken, en daarna in dr gezicht spuiten, zonder te vragen. Nu zegt ze: Nee, nee, liever niet in mn gezicht

hahahaha grote mond; nee liever niet in m'n gezicht
Wat een brutaal wijf zeg! :roflol:
 
Ik heb hier nog een mooie quote van een DBB-member waarvan ik de naam beter niet kan noemen, ik ging kapot van het lachen net;



hahahaha grote mond; nee liever niet in m'n gezicht
Wat een brutaal wijf zeg! :roflol:

:roflol: Prachtig. Wel respectloos naar je vriendin toe als je dat zomaar doet, maar goed.
 
Topic- zie jij liever anabolen verdwijnen uit de bodybuildingsport

uitspraak-Origineel gepost door Antropoid
Ja! Misschien word het dan ooit nog een sport. Zoals het nu is gaat het nergens over.
 
Citaat:
Origineel gepost door Yzord
Ik doe het nu om de 2 bladzijdes, maar ik hem meer het idee dat het me tijd kost dan dat het me helpt

Switch: Mja maar je kan je niet heel de dag afrukken want dan staat je knetter zo scheef als een moslim met een drankprobleem...

DUS stel een doel vast voordat je gaat leren, en als je klaar ben, dan mag je eens goed aan je schaffelaar snokken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven