AndroidHealthClinic

Junkfood is juist wél goed voor de bodybuilder (1 bezoeker)

Junkfood Is Juist Wél Goed Voor De Bodybuilder


  • Totaal stemmers
    223

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Stelling: junkfood is juist wél goed voor de bodybuilder. Eens of oneens?
 
In beperkte hoeveelheid: eens
 
Hoe kan dit wel goed zijn ? 1x in de week refeed/mentaal kan ik nog begrijpen, maar als onderdeel van je bb massaschema lijkt het me zwaar ongezond.
 
goed meteen een kcall bom "enkel in de bulk ofc"
 
Hoe kan dit wel goed zijn ? 1x in de week refeed/mentaal kan ik nog begrijpen, maar als onderdeel van je bb massaschema lijkt het me zwaar ongezond.

Hoezo zwaar ongezond?

Het is niet de meest gezonde keuze, maar zwaar ongezond lijkt me overdreven.

Daarnaast hoeft een BB voor massa echt niet per se gezond te eten. Zolang je maar veel eet:).
 
eens, maar op gepaste tijden.

bijv. als je low carb dieet doet, 1 x per week een junk food maaltijd doet wonderen
 
als je niet traind is junkfood slecht

als je veel traint en cardio doet ben iik van mening dat het gebruikt wordt in plaats van afzet in de aderen enzo

vroeger aten mensen ook veel vet en toen werken ze zich ook kapot op het land
 
voor eens goed op te laden na een wedstrijddieet why not?
 
Op zijn tijd bestaat er geen betere testosteronbooster dan eens flink MacD!
 
aleeen voor kcal ik weet niet of er veel eiwitten inzitten
 
Oneens natuurlijk. Misschien op mentaal niveau, maar daar blijft het bij.
Dit zegt overigens niet dat ik nooit junk:P
 
Junkfood voor spieropbouw: rotslecht (suikers, transvetten, zout, ..)

Volgens mij bezien sommigen junkfood als een 'easy way out' als ze niet de motivatie hebben op een deftige manier aan (goeie) eiwitten, carbs en vetten te geraken.

Junkfood in de zin van wekelijkse junkdag: :thumbup: "Macdonalds, I'm lovin' it" :D
 
Junkfood voor spieropbouw: rotslecht (suikers, transvetten, zout, ..)

Volgens mij bezien sommigen junkfood als een 'easy way out' als ze niet de motivatie hebben op een deftige manier aan (goeie) eiwitten, carbs en vetten te geraken.

Zelfs voor een ecto-bb zal junkfood niet helpen om doelen te bereiken (ik kan het weten).

Junkfood in de zin van wekelijkse junkdag: :thumbup: "Macdonalds, I'm lovin' it" :thumbup: :D

goede post; 2 weken terug was ik met een maat in belgië om vuurwerk te halen in het plaatsje Olen. Alvorens wij naar die groothandel gingen hebben we eerst bij de MC Donalds eten. Die hamburgers smaken naar karton & rubber met wat kruiden en suikers en zouten om de fabriekssmaak te compenseren. Ook de salade vond ik vrij verdacht sla is droog tomaat is koud en wateriger dan normaal mais smaakt erg zoet evens als de wortels om maar niet te beginnen over die gore dressing die je erbij krijgt.
 
Eens.

Junkfood = de anabole factor die in vele BB'ers hun dieet ontbreekt.
 
1 keer in de week kan opzich geen kwaad.
doe dat zelf ook.
dus eens.
 
Junkfood voor spieropbouw: rotslecht (suikers, transvetten, zout, ..)

Volgens mij bezien sommigen junkfood als een 'easy way out' als ze niet de motivatie hebben op een deftige manier aan (goeie) eiwitten, carbs en vetten te geraken.

Junkfood in de zin van wekelijkse junkdag: :thumbup: "Macdonalds, I'm lovin' it" :D

overdaad aan zou is wel slecht imo voor spiermassa

het beste junkfood bak je gewoon thuis:D zelfgebakken hamburgers zijn niet te vergelijken met een bigmac
 
goede post; 2 weken terug was ik met een maat in belgië om vuurwerk te halen in het plaatsje Olen. Alvorens wij naar die groothandel gingen hebben we eerst bij de MC Donalds eten. Die hamburgers smaken naar karton & rubber met wat kruiden en suikers en zouten om de fabriekssmaak te compenseren. Ook de salade vond ik vrij verdacht sla is droog tomaat is koud en wateriger dan normaal mais smaakt erg zoet evens als de wortels om maar niet te beginnen over die gore dressing die je erbij krijgt.
als je in belgie bent eens de quick proberen is de enige hamburgertent die mc van de troon stoot GIANT EN BIG BACON RULES btw was eraan verslaafd maar lekker maakt nog altijd niet goed;)
 
wat vind je zelf Big T?

ik vind alleen transvetten slecht, zolang er geen transvetten in de frituurvet zitten of ergens anders in, lijkt het mij geen probleem.

voor mensen die nooit sporten maar wel een heul hoog cholestrol gehalte hebben kunnen maar beter niet gaan junken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven