XXL Nutrition

Het grote "ik minder met alcohol" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heb sinds oud en nieuw niet meer gedronken, nothing 2 it, afgelopen weekend hebben ze me wel geprobeerd drank te voeren door in plaats van een chocomelk, met een chocomelk-rum aan te komen, of mij hun glas laten vasthouden als ze gingen roken.
Maar voornamelijk toen ze mij vertelden dat ze dachten dat ik het nog geen 2 weken uithoud ben ik vastbesloten om geen druppel te drinken.
 
Laatst bewerkt:
De laatste tijd drink ik me bijna iedere avond tipsy, een pint of 3-4 of een 10-15cl sterke drank.

Natuurlijk is het niet goed voor de spiermassa, dat weet ik. Maar welke impact heeft dit op mijn hersenhuishouding en ingewanden?
 
ik ben geminderd drink voort om de dag :D


joking

gewoon bij het uitgaan of verjaardag verders ook niet
 
heb sinds oud en nieuw niet meer gedronken, nothing 2 it, afgelopen weekend hebben ze me wel geprobeerd drank te voeren dor ipv een 'choq', met een chocomelk-rum aan te komen e.d. of mij hun glas laten vasthouden als ze gingen roken. Maar voronamelijk omdat ze denken dat ik een zwakte heb voor alcohol en het nog geen 2 weken uithoudt ben ik vastbesloten om geen druppel te drinken.

+1

I'm on the wagon ... en eerlijk gezegd is helemaal niets drinken, makkelijker dan er bv 2 drinken en stoppen.
Bonusprijs die ik ondervind: snacken is ook minder.
 
Ik drink vrijwel nooit alcohol..is dat nu zo moeilijk?
 
zaterdag is er een bday party van 1 van men maten, free alcohol à volonté staat in zen uitnodigings sms... heb gestuurd dat em maar genoeg waterkes moet voorzien ook :) altijd wel grappig als je als enigste nuchtere persoon tussen de dronken mensen zit
 
+1

I'm on the wagon ... en eerlijk gezegd is helemaal niets drinken, makkelijker dan er bv 2 drinken en stoppen.
Bonusprijs die ik ondervind: snacken is ook minder.

juist dat heb ik ook gemerkt.

Je kan beter resoluut zijn en helemaal niks drinken, want 1 of 2 baco'tjes en dan stoppen is veel lastiger.
 
heb sinds oud en nieuw niet meer gedronken, nothing 2 it, afgelopen weekend hebben ze me wel geprobeerd drank te voeren door in plaats van een chocomelk, met een chocomelk-rum aan te komen, of mij hun glas laten vasthouden als ze gingen roken.
Maar voornamelijk toen ze mij vertelden dat ze dachten dat ik het nog geen 2 weken uithoud ben ik vastbesloten om geen druppel te drinken.

netjes.

kijken wie het het langst volhoudt....
 
Ik drink sinds kort ook niet meer, ik vries het nu in en eet het als een ijslolly.
 
Onder de noemer; de beste voorspeller voor het heden is het verleden zeker?

thanks for the support :cool:
:sukkeltje:aaahh haha, nou dat is een deal. Update.. gisteravond weeeer aan de chocomelk gezeten. Vanavond wordt het dubbelfris en morgen fris.
 
:sukkeltje:aaahh haha, nou dat is een deal. Update.. gisteravond weeeer aan de chocomelk gezeten. Vanavond wordt het dubbelfris en morgen fris.

Schijnt dat chocomel op dezelfde receptoren werken als canabis he. Dus als je genoeg chocomelk drinkt kan je nog highe toestanden bereiken.:D
 
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Jesaja?
 
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Jesaja?

Wiki volgens mij.

En weet dat er feestjes bestaan waar alleen maar chocomelk gedronken wordt, met dat als achterliggende gedachte. Zal het nog eens voor je nazoeken.
 
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Jesaja?

De werkzame stof in marihuana, THC, bootst de werking van anandamine na. Ook in chocola komen drie stoffen voor die sterk op anandamine lijken.

De stoffen uit chocola werken anders dan die uit marihuana; het eten van chocola is minder ingrijpend dan het roken van een joint.


Bron: wikipedia. Daar dus.
 
Mijn voorlaatste keer dat ik had gedronken was het fataal afgelopen ..+ 20 biertjes
Vannacht ben ik weggeweest en heb ik het bij 10 kunne houden nu zal het weer enkele
weken duren voor ik iets drink :)
 
Het enige wat ik in alcohol kan minderen is de alcohol uit mijn deo. Vind alcoholische dranken niet lekker dus die drinkt ik dan ook niet.
 
Back
Naar boven