AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

Kheb zelf een vraag!

Ken alleen de clip uit me hoofd.

Je ziet de band optreden in een zwarte ruimte, soms worden ze even getekend.
Die beelden worden gewisseld met een tekenfilm waarin een man half robot is. Hij heeft ook 1 oog die blauw is en dit oog is een soort schermpje. Hij komt soms op mtv, tmf heb ik hem nog niet zien draaien... Iemand?
 
Iemand een download voor EELS - Not ready yet ??

(edit: is al niet meer nodig, heb het zelf al gevonden)
 
Laatst bewerkt:
vage beschrijven:

boem,boem,boem,boem,boem,boem

boem = bas :D
 
nummer aan het begin van de film snatch, er is een freeze en dan zet een stuk van het nummer in.
 
Hmmm, ik heb een hele moeilijke.
't Is een stukje klassieke muziek, vooral violen geloof ik en het is zo'n typisch deuntje dat spanning inleidt. Ze hebben het eens kort gespeeld in 'De jeugd van tegenwoordig' maar ook 1 of 2 weken geleden in 'Thuis', vrijdagavond toen Sofie gevonden werd tussen die rotsen.

Iemand een idee?

Edit: filmpje op youtube met de muziek:
http://www.youtube.com/watch?v=ADHbl8j7Lho
rond 7:20 tot 8:20.


2de Edit: titel van het liedje staat gewoon in de omschrijving van de video, aight. :D


idd requiem for a dream, zijn overigens verschillende versies van, ook een snelle brute(train erop)
 
Prachtige film ook...
 
Dat is Snow Patrol - Shut your eyes

&

Partysquat - Stuk
 
clip klopt wel maar niet het liedje, tenminste bij partysquad-stuk hoor ik niet dat deuntje van 25.00 :P
 
Ik zoek een nummer in de sT van Superfly & Fishbowl of R.I.O, oftewel vrolijke zingende afrikaanse negers.

Het nummer heeft iets met 'Run run run' en 'Life is too short so have some fun..' of iets in die richting : P

Iemand enig idee?
 
Ik zoek al heel lang een liedje. Het is een dance hardcore trance achtig liedje.
De begin hoor je ook bij najib ali freefight. Wanneer hij gaat boxen.

BVD.
 
Ik zoek een zeer populaire track, genre Roger Sanchez-house.

het gaat zo: Tut tuuuuut tut , tut, tut, , tuut tuuuut tut, tut, tut, , tuut tuut tut

Er komt ook een zinnetje in, maar ik ben het kwijt.

Even vlug nagemaakt ter verduidelijking, je hoeft het niet te downloaden het is een stream. [Link niet meer beschikbaar]
 
kan jij misschien een instrmentale beat vinden
beats die nog niet zijn uitgebracht of bekent zijn
en een beat van een leidje van chris brown - GET AT YA
 
Back
Naar boven