AndroidHealthClinic

Vitamine B-12 - injecteerbaar (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Vitaminen/mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Geeft meer energie, verbetert eetlust en spijsvertering, stimuleert de productie van rode bloedcellen, verbetert pomp, meer vasculariteit en beter herstel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 injectie om de dag (1000mcg)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Apotheek (België)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Vergeten, was niet veel.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Niet echt een normaal supplement omdat het in deze vorm doorgaans alleen bij deficiëntie als gevolg van ziekte wordt toegediend, maar omdat het beter werkt dan veel populaire supplementen toch een review waard.

Ik heb B12 gedurende het diëten geprobeerd. Dit had zowel voor- als nadelen. Voordelen: meer vasculariteit, betere pomps en meer energie tijdens de training. Ik had ook de indruk dat het een positief effect had op de geest. Het nadeel: als je gaat diëten is het niet wenselijk dat je eetlust toeneemt. Dit probleem heb ik kunnen opvangen met een efedrine/cafeïne/yohimbine stack, wat de eetlust remt.

Na anderhalf tot twee weken merkte ik veranderingen op. Meer vasculariteit, spierhardheid en betere pomps. Ook meer energie en levenslust. Daarnaast een verbeterde spijsvertering. Cardio ging ook steeds beter (vermoedelijk door de verhoogde aanmaak van rode bloedcellen). Hierdoor kon ik bij de KT ook beter presteren.

De injectieplaatsen waren armen en schouders, omdat hier de huid dun is en je met een insulinespuit makkelijk tot diep in de spier geraakt, voor een optimale opname. Dosis: 1 injectie om de andere dag (is meer dan voldoende).

Wat mij betreft een aanrader. Het is mogelijk dat je het in Nederland niet zonder voorschrift kan kopen. In Belgie doen de meeste apotheken er niet moeilijk over.

Vitamin_B12_Injection.jpg
 
Ik ga uit pure nieuwsgierigheid de B12 ook eens nemen. Echter wil ik niet gaan prikken door het gedoe. Daarenboven zal mijn vriendin dit aanzien als AAS met weeral een ruzie'tje als gevolg (stomme vrouwen altijd).:mad:

Daar ik het hele topic niet wil gaan doorzoeken, kan iemand me simpelweg zeggen of ik de tabs ook in de apo in België kan halen zonder voorschrift zoals de injects (of ligt er bij de apo enkel inject op stock)? Zoja, zijn er verschillende varianten in en dient mijn voorkeur hierin uit te gaan een een specifieke vorm????

Hoor het graag van jullie.

Grtz,

Heb hetzelfde probleem, die van mij begon zelfs te janken man.
Ik zo, wtf stel je niet aan het is een vitamine geen aas !,zij nog kwaaier . :D
Ach ja zo gaat dat,iig heb haar dit topic laten lezen dacht dat helpt misschien.....hielp niet dus niet.Maar ze heeft het nu wel geaccepteerd....zal wel moeten ook.En daarbij echt zwaar overdreven reactie imo maar aan de andere ze is bang dat me wat overkomt dat is dan wel weer lief en is ook gewoon onwetendheid natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ben het gaan halen en meteen gezet, lukte van de eerste keer. Heb er nu al 3 gezet en mijn eerste waarneming is een betere pomp van de rest nog niks gemerkt. Groetjes
 
kvind het psychologisch gewoon een brug te ver het idee "injecteren"
 
Heb hetzelfde probleem, die van mij begon zelfs te janken man.
Ik zo, wtf stel je niet aan het is een vitamine geen aas !,zij nog kwaaier . :D
Ach ja zo gaat dat,iig heb haar dit topic laten lezen dacht dat helpt misschien.....hielp niet dus niet.Maar ze heeft het nu wel geaccepteerd....zal wel moeten ook.En daarbij echt zwaar overdreven reactie imo maar aan de andere ze is bang dat me wat overkomt dat is dan wel weer lief en is ook gewoon onwetendheid natuurlijk.

over onwetendheid gesproken ik gaf vandaag op school een pot massgainer aan iemand (eiwitten en koolhydraten zoals je dus in elke voeding vindt! ). en ik hoorde direct wat vrienden grappen en roepen "mo kijk ne hele pot doping!"
ja ik erger er mij in :p
 
Ja dat is wel heel dom idd.....sukkels.
 
Kreeg na anderhalve maand, om de dag injecteren, beetje last van acne/puistjes op mijn armen/rug. Nja, ijdel als we zijn ben ik natuurlijk meteen dermee gekapt.
 
hoi heb net mn 2de injectie gezet, heb daarfvoor naalden van 0.8x40mm de eerste heeft de huis dokter gezet maar hij zei dat ik net zo goed zelf kan steken maar odmat hij de eerste in mijn kont geduwd heeft heb ik niet gezien hoever je de naald er moet in duwe ?iemand ?
 
hoi heb net mn 2de injectie gezet, heb daarfvoor naalden van 0.8x40mm de eerste heeft de huis dokter gezet maar hij zei dat ik net zo goed zelf kan steken maar odmat hij de eerste in mijn kont geduwd heeft heb ik niet gezien hoever je de naald er moet in duwe ?iemand ?

Helemaal.
Je kunt 't trouwens evengoed met een slin-naaldje in je schouder of quad zetten.
 
dus all the way down ?
 
gewoon met klein slin naaldje in je buikvet zetten kan ook gewoon hoor
 
is het niet beter als je het rechtstreeks in je spier inspuit ?
 
In de multivitamine van XXL zit ook B12:

Samenstelling per tablet
Vitamine A 800,0 mcg 100% ADH
Vitamine B 14,2 mg 300% ADH
Vitamine B2 4,8 mg 300% ADH
Vitamine B3 54,0 mg 300% ADH
Vitamine B5 18,0 mg 300% ADH
Vitamine B6 6,0 mg 300% ADH
Vitamine B12 3,0 mcg 300% ADH
Biotine 150,0 mcg 100% ADH
Choline 0,4 mg
Inositol 0,4 mg
VitamineC 180,0 mg 300% ADH
Vitamine D 5,0 mcg 100% ADH
Vitamine E 30,0 mg 300% ADH
Calcium 200,0 mg 25% ADH
Foliumzuur 200,0 mcg 100% ADH
Koper 0,4 mg 11% ADH
Mangaan 2,0 mg 40% ADH
Jodium (Kelp) 75,0 mcg 50% ADH
Selenium 25,0 mcg 17% ADH
Zink 6,0 mg 40% ADH
Ijzer 6,0 mg 43% ADH
Chroom 25,0 mcg 20% ADH
Lecithine 10,0 mg
Bioflavono?den 10,0 mg
Hesperidine 3,0 mg
Rutine 1,0 mg
Alfalfa 10,0 mg
Ginseng 2,0 mg
Taurine 5,0 mg


Heeft het evengoed nut om dan de injects te nemen?
 
Denk dat de injecties beter worden opgenomen;)
 
Ja dat heb ik al een paar keer begrepen. Maar als er 300% van de adh inzit, zal er toch wel minsten 100% overblijven na afbraak.....?

Of gaat het er juist om, om een stuk meerd an 100% binnen te krijgen?

Ik weet niet of er 100% zal overblijven maar met injects krijg je iig een pak meer binnen lijkt me.

(ik heb trouwens zelf 20 ampullen b12 + spuitjes liggen, maar niet voor eigen gebruik :p)
 
Voor mij geen spuit. Ik heb de B-12 zuigtabletten variant en die worden ook goed genoeg opgenomen. Ik denk dat placebo bij het spuiten ook langs komt kijken. Het lijkt toch immers alsof je met heel wat bezig bent als je zo in jezelf loopt te spuiten. Nee ik vind het maar raar.
 
Voor mij geen spuit. Ik heb de B-12 zuigtabletten variant en die worden ook goed genoeg opgenomen. Ik denk dat placebo bij het spuiten ook langs komt kijken. Het lijkt toch immers alsof je met heel wat bezig bent als je zo in jezelf loopt te spuiten. Nee ik vind het maar raar.

Oh brother :rolleyes:

En de brol (zie sig) die je nu hele dagen slikt is niet "met heel wat bezig zijn" en "raar"...?
 
Voor mij geen spuit. Ik heb de B-12 zuigtabletten variant en die worden ook goed genoeg opgenomen. Ik denk dat placebo bij het spuiten ook langs komt kijken. Het lijkt toch immers alsof je met heel wat bezig bent als je zo in jezelf loopt te spuiten. Nee ik vind het maar raar.

:gay:
 
Imo is injecteren duizend maal beter voor de opname van het product.
B12 tabs worden al 60% afgebroken door je lever voor het in je bloed stroomt.
Ik begin zondag met een kuur B12 injects van 13 weken.
Elke zondag 1ampul met 0.6x25 Naald in schouder (IM)
 
Back
Naar boven