Fitness Seller

DBB Uitspraken Topic? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat er alleen blanke presidenten zijn geweest heeft er ook mee te maken dat blanken betere leiders zijn in het algemeen. obama heeft wel blank bloed dus daar zijn zijn leiderschap wel zitten :D

Topic : Change has come! Inauguratie Barack Obama vandaag!

:roflol:
 
Dan zal hij misschien wel ondertussen de 400kg trekken?
 
Ja ik geloof in God.Als er mensen tussen zijn die graag boeken lezen, dit is het eenigste boek wat ik ooit leestde, heb de schrijver vorige maand mogen ontmoeten.
Bezoek de site eens, echt een aanrader. www.getemdetijger.be



omfg ik heb nog nooit zo gelachen om een post op DBB... HEERLIJK!
 
- willekeurige domme side effect vraag in bollen sectie

-Krieltje:
"Ja,.... dat had mijn oudste broer ook.." altijd gevolgd door: "..nu ben ik de oudste"
 
MarcJ "En das de laatste dan, als je wil rellen, zoek je me maar op in reallife ofzo"
 
Zijn smoesjes om niet langer te nken, don't buy that crap gewoon een klap verkopen, haar gezicht in de kussen drukken zeggen dat ze haar bek moet houden en verder stoten.

Met dank aan KukiShu :roflol:
 
hoeveel poesjes heeft jezus al vermoord Klus? met al die squat lockouts van je?
 
Ik heb een zware opleiding gevolgd, nl. procestechniek en dat in een mum van tijd (2,5 maanden). En nu dát voorbij is komt de volgende beproeving : vinden van werk. En da's ni zo simpel, want het moet een diploma hebben, het moet een schoon cv hebben, en het moet ervaring hebben in de sector...

HOE MOET IEMAND DAN OOIT BEGINNEN IN DE SECTOR ALS IEDEREEN KANT EN KLARE WERKNEMERS ZOEKT ?

Hier is kort het verhaal dat mij zo frustreert:

Ik heb twee sollicitatiegesprekken met succes doorstaan, een afspraak gemaakt voor een contractvoorstel (dat was normaal gezien voor vandaag) en ze bellen mij plots gisteravond dat 't hun spijt maar dat ze iemand anders hebben gekozen. Dat vind ik echt superjammer. Ze hebben mij nochtans keurig onderzocht door tot m'n coach na te trekken wat ze eigenlijk denken over mij. Ik begrijp er echt niks van.

Zo, dit moest ik even kwijt. Iemand die kan meespreken ?
haha SUPERZWARE OPLEIDING
 
wat een onzin zeg.
al die aarde/grond zie je bewegen maar dat kan natuurlijk never nooit.
dan zouden alle bruggen en wegen en padden moeten breken en barsten omdat de aarde eronder verplaatst.

Uit het topic 650 miljoen jaar in 1:20 minuut

:D
 
Geschoond, niet slowchatten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven