AndroidHealthClinic

Wat doe jij dit weekend? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zou vissen maar goed het ligt allemaal dicht met ijs. En in een kanaal noem ik geen
vissen iig ik hou alleen van grote open wateren
 
Zo meteen trainen . Daarna all you can eat met een maat . Dan treintje naar Gent , Minus One . Morgenavond Taraf De Haïduks .
 
Zo trainen en daarna naar m'n vriendin en daar slapen.
 
Basketball wedstrijd vanaaf.
Morgen kleding kopen en gewoon rustig chillen.
 
normaal heel het weekend karpervissen maar vermits
er overal ijs ligt ga ik maar wat feesten ;)
 
Vanavond eerst Ajax - Heerenveen, daarna feestje bij ons in de buurt.
 
Ook wel twee uiterste van muzieksTen

Ik sluit dan ook geen enkel genre uit . In elke genre zijn er sterke performers/artiesten/groepen . Vanavond is het oldschool d'n b met Remarc & Tango en de dag erna is 't Gypsymusic . Het loopt daar sowieso vol met lekkere wijven !
 
eerst laserschieten en daarna breda in met mijn maten
 
met men vriendin in Leuven iets gaan eten en drinken coctails :p
daarna thuis zitten lekker chillen tot zondag.
 
Zodadelijk eten, wat met vrienden afspreken, richting vriendin en vervolgens waarschijnlijk uit gaan in Rotterdam
 
was vannacht in panama.. 80`s en 90`s feestje. zag een breed bespoten mannetje rond lopen met een bril en kort haar. ik herkende z`n gezicht ergens van maar weet niet meer waar van :\ misschien iemand van hier?

zeg maar ff hallo! groetjes
 
was weer helemaal naar de klote, was 5.00 thuis en mocht om 8.00 aantreden op me werk
 
Damn bro, wat voor werk?

Ik heb alweer niet geslapen, was ong 4 uur thuis maar door de redbull kon ik niet slapen. Hele nacht is mijn maag van streek geweest, als ik 2 tellen m'n kamer uitga en ik kom er weerin, ga ik gewoon bijna kokhalzen. Wat een lucht heb ik geproduceerd de hele nacht. Bovendien heb ik echt geen trek in eten, wil ik alleen maar drinken en is de spierpijn 2 x zo erg. Uitgaan = bad.
 
Laatst bewerkt:
Haha mijn maag knort en rammelt nog steeds en de poepjes stinken nog net zo hard als vannacht.
 
Zo kansloos, van die gasten die rond hun 20e op zaterdag avond laf bij de vrouw op de bank gaan zitten.

Tyfus hekel aan die gasten, als het uit is worden het natuurlijk de meest wilde lui.
 
Potverdomme . Gisteren weggeweest naar Gent . Niet alleen was het een k*tfeest , ik ben ook nog eens in slaap gevallen onderweg naar huis op de trein . Dus de trein vertrekt in Gent en rijdt naar Antwerpen . Ik word pas wakker als de deuren terug dichtgaan in Gent (dus Gent-Antwerpen-Gent) . Die conducteur vraagt naar waar ik moet , ik zeg Mechelen , gast lacht me uit want dit was blijkbaar de rechtstreekse trein naar Kortrijk . In Kortrijk aangekomen check ik de diensturen . Wat blijkt ? De trein naar Mechelen was 2 minuten voor mijn aankomst vertrokken . Dan maar een koffie drinken ergens . Was alleen een hotel open . Ik zat daar totaal naar de klote ,stinkend naar bier in een poepchick hotel met al die kaktoeristen een te dure koffie te drinken . Eindelijk op de trein richting Mechelen geraakt , blijkt die maar tot Gent te rijden wegens 'werken' . In Gent aangekomen trein naar Brussel genomen om daar dan over te stappen op een trein naar Mechelen . Aankomst : 12 uur 30 . KK.
 
arme penischef :D
 
Back
Naar boven