Fitness Seller

Pompen of verzuipen

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nette training man, agressie zat er goed in zo te zien!

Altijd lastig als je te laat bent om nog naar de sportschool te gaan, wat dat betreft hebben die Amerikanen het toch wel gemakkelijk met hun 24/7 open gyms.
 
Mooie snatches hoor. Je bent echt serieus bezig om de sterkste te worden...;) :cool:
 
Jaa, mijn "goal in life" is het behalen van hogere stats dan Michael geworden in plaats van het poseren in slip!:p

Training 11 feb.

*Thuis*

Was woest aggressief dat ik te laat was om naar de sportschool te gaan en heb daarom thuis wat stoom afgeblazen...:o

*Vooral mijn techniek geoefend omdat een houten vloer en zware gewichten niet samen gaan. Lichte irritatie linkerschouder aan het begin.

-One arm DB snatch
8 x 23,5 R&L
8 x 33,5 R&L
6 x 43,5 R
3 x 43,5 R
3 x 43,5 R

*De zware gewichten maar achterwege gelaten met mijn linkerschouder.
http://nl.tinypic.com/player.php?v=34qqwj9&s=5

"Hang" Clean
8 x 33,5
8 x 53,5
8 x 65,5

*Easy + goede techniek

"Hang" Snatch
8 x 33,5
8 x 53,5
8 x 70
http://nl.tinypic.com/player.php?v=2uoi0qx&s=5

Welterusten.

Zo,pittig op die hangsnatch; de rest ziet er ook goed uit; niet te vaak je log verplaatsen, want het duurt altijd even voor ik iets terugvindt.
Lekkere training Rock.:D
 
Nette training man, agressie zat er goed in zo te zien!

Altijd lastig als je te laat bent om nog naar de sportschool te gaan, wat dat betreft hebben die Amerikanen het toch wel gemakkelijk met hun 24/7 open gyms.

Jaa idd, alleen loop je wel een groot risico dat je dan niet meer uit de sportschool bent weg te slaan.. Ik ben aan de ene kant meestal wel blij dat je om 10 uur uit de zaal moet, anders ben ik om 12 uur nog bezig.

Mooie snatches hoor. Je bent echt serieus bezig om de sterkste te worden...;) :cool:

Uiteraard:D

Zo,pittig op die hangsnatch; de rest ziet er ook goed uit; niet te vaak je log verplaatsen, want het duurt altijd even voor ik iets terugvindt.
Lekkere training Rock.:D

Dumba! Van jouw had ik toch wel verwacht dat je minimaal een abbonement zou hebben op mijn log:p.

Training 12 feb.

*Brutaal moe en sloom in de botten.
-Wou gewoon wat speedwerk doen en morgen maxen, maar toch gemaxt op DL.

-DL
10 x 60
5 x 100
2 x 140
1 x 180...voelde al facking zwaar.
1 x 200
1 x 230......Het zweet stond me in de bilnaad. @84kg bw.

*Moest alles op alles zetten om hem te liften, en kostte me meer moeite dan me lief was. Maarja wat wil je met Skyradio "Het weerbericht" op de achtergrond. Had echt moeite om me te zetten tot de lift. Maar BOEIAAH hij is gelift.

-MP 70%
60 x 2
60 x 2
60 x 2

-BP 70%
85 x 2
85 x 2
85 x 2

*Linkerschouder is zeurende... vandaag nog steeds.. onstabiel gevoel:(.
 
Jaa idd, alleen loop je wel een groot risico dat je dan niet meer uit de sportschool bent weg te slaan.. Ik ben aan de ene kant meestal wel blij dat je om 10 uur uit de zaal moet, anders ben ik om 12 uur nog bezig.



Uiteraard:D



Dumba! Van jouw had ik toch wel verwacht dat je minimaal een abbonement zou hebben op mijn log:p.

Training 12 feb.

*Brutaal moe en sloom in de botten.
-Wou gewoon wat speedwerk doen en morgen maxen, maar toch gemaxt op DL.

-DL
10 x 60
5 x 100
2 x 140
1 x 180...voelde al facking zwaar.
1 x 200
1 x 230......Het zweet stond me in de bilnaad. @84kg bw.

*Moest alles op alles zetten om hem te liften, en kostte me meer moeite dan me lief was. Maarja wat wil je met Skyradio "Het weerbericht" op de achtergrond. Had echt moeite om me te zetten tot de lift. Maar BOEIAAH hij is gelift.

-MP 70%
60 x 2
60 x 2
60 x 2

-BP 70%
85 x 2
85 x 2
85 x 2

*Linkerschouder is zeurende... vandaag nog steeds.. onstabiel gevoel:(.


Lekkere DL 230kg. En ja...ben een echte computerkluns, daarom duurt het weleens een tijdje voor ik iets vind. Greetzzz en abo genomen. :D;)
 
Wat voel je precies aan je schouder? Ik bedoel, bij welke beweging krijg je pijn?

Dikke DL trouwens!
 
Wat voel je precies aan je schouder? Ik bedoel, bij welke beweging krijg je pijn?

Dikke DL trouwens!

Thnx, Wat mijn schouder betreft doe ik liever een MP dan explosieve bewegingen zoals pushjerk/pushpress. Ik denk dat mijn schouderbanden slap zijn en heb vooral moeite om vanuit een explosieve baan het gewicht te locken. Ik kon vroeger ook altijd al mijn schouder uit de kom en weer in de kom zetten. Tijdens krachttraining is het iets minder geworden, maar ik merk wel dat elke keer dat ik het weer krijg(dus dat mijn schouder wegschiet) het langer duurt voordat het weer voorbij is. Het is gewoon een onstabiel gevoel. Soms word ik midden in de nacht wakker van de pijn omdat ik verkeerd lig en kan ik ff een kwartier niks.
 
Training 13 Feb.

Maxen op BP/MP
*Lichte irritatie schouder.

-BP
10 x 60
5 x 80
1 x 100
1 x 110
0 x 130
0 x 130
1 x 125

*De 125 ging heel easy in een stricte baan omhoog, terwijl ik tot 2 maal toe bij de 130 hem ong. 5cm van de borst kreeg maar daarna kansloos was.

-MP
10 x 40
1 x 60
1 x 80
1 x 90
0 x 95

*De 90 vloog omhoog, 95kg voelde als beton.
*Jammer dat ik niet helemaal fit was, ik ga de komende 2 weken voor mijn DL meer sumo's doen, en voor de bench meer Lat pull downs en Wide-grip Incline Bench(elbows out). Dan hoop ik minimaal op een 240DL, 130 BP, 95MP uit te komen. Daarna 1 a 2 weken deload, en dan gooi ik het volume drastisch omhoog en ga ik 6-8 weken weer massa kweken en hoop ik 90kg te wegen.
 
Mooie plannen! Enkel deze oefeningen gedaan?
 
Laatst bewerkt:
Lekkere deadlift man!
Sloop je nooit wat in je kamer als je met gewichten aan het rossen bent?
 
Lekkere deadlift man!
Sloop je nooit wat in je kamer als je met gewichten aan het rossen bent?

Thnx, Ja regelmatig, schuin dak dus als ik per ongeluk op de verkeerde plek aan het pressen ben krijg je allemaal van die mooie deukjes:D. Maar heb niet veel aan gewichten liggen dus kan weinig schade aanrichten. Ik train ook alleen thuis als het echt niet anders kan.
 
toch nette training,ook al miste je 130 bench!
 
Gaat lekker Rock, binnenkort maar es mee spelen in Raalte? ;) :D
 
Damn nice MP.
 
zie nu pas je DL!die is erg nice bij dat lichaamsgewicht!
 
toch nette training,ook al miste je 130 bench!

Thnx! Maar ik had eigenlijk wel verwacht hem te drukken.

Gaat lekker Rock, binnenkort maar es mee spelen in Raalte? ;) :D

Ja word idd wel eens tijd, knietjes worden ook beter, dus moet er binn. maar aan geloven:D.

Damn nice MP.
Thnx!

zie nu pas je DL!die is erg nice bij dat lichaamsgewicht!

Ja, ik heb de 230 sumo al een keer getrokken en toen was mijn BW nog minder. Ik verwacht de 250 snel te trekken.
 
Training 16feb.

*Was moe(alweer)

-Sumo DL
10 x 60
5 x 100
5 x 140
5 x 160
5 x 160
5 x 160
5 x 160
5 x 160

*Wou 10 x 5 x 160 doen, zat er ook wel in maar had er geen puf meer voor.

-Incline Log press
10 x 72
5 x 92
5 x 102
5 x 102
5 x 102
5 x 102
5 x 102

*Chille oefening, 102 ging overigens relatief gemakkelijk, zag er ook brutaal uit.

Pull ups
10 x BW
10 x BW
10 x BW

*Korte training maar tevreden.
*Ik merk dat door dat mijn benen niet meer gewend zijn om zwaar te squatten, de Sumo-DL heel zwaar voor me is. Bij de laatste 3 setjes met 160 schoot er soms ook kramp in mijn benen. Kreeg gisteren wel de opmerking dat ik weer een dikke reet+bovenbenen kreeg, wat uiteraard nice is.
 
Training 17feb.

SLDL 70%
140 x 5
140 x 5
140 x 5

MP 70%
60 x 5
60 x 5
60 x 5

BP 70%
80 x 5
80 x 5
60 x 5
60 x 5

*Dan maar met minder drukken, kreeg de 80 niet echt explosief genoeg omhoog.

-Lat pulldown ultra wides
10 x 40
5 x 60
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 90

-Close grip pulldown
8 x 70
8 x 75
8 x 80

-Dips + 30kg
8x
7x
8x

-----------------------------------
 
Mooie training! Goed bezig
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven