XXL Nutrition

Volgens mij heb ik het verdoet..

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaaaaahaha hoe langer hoe minder ik dit verhaal nog geloof.

Je hebt een vriendin maar je vraagt een - nota bene nieuwe - collega in een auto of "ze zin heeft in een zoentje" waarna ze je raar aankijkt en je beschaamd afscheid neemt. Vervolgens post je het op een bb-forum en stuur je haar een mail om je te excuseren. Waarna ze enkele dagen later doodleuk antwoordt dat ze niet doorhad over wat je het had en dat ze gelijk al eens wil afspreken. Waar jij uiteraard geen nee gaat op zeggen want "je houdt van je huidige vriendin".

Nee, dit kan niet. :roflol:
 
EpicFail02.jpg
 
"suck me, beautiful" ?
american pie:roflol:
Het verhaal krijgt nog een verrassende wending! :D

Ik heb namelijk gisteren een mailtje terug ontvangen van mijn 'collega'.

Hieronder stond onder meer het volgende:



Ze heeft blijkbaar mijn verzoekje niet eens verstaan.. [Link niet meer beschikbaar]


[Link niet meer beschikbaar]

kgeloof er geen snars van, maar kzal even hypothetisch met je mee denken
stel dus dat je verhaal waar is, ga je dan met je collega op date oid? Zoja ben je de grootste klootzak die er rondloopt, er is namelijk een groot verschil tussen je vriendin bedriegen (waar je zogezegd van houdt) in een zogezegde 'in the heat of the moment' situatie, of een geplande date met een andere vrouw.
dus als je ook maar een beetje karakter hebt, heb je 2 opties:
optie 1: je maakt het uit met je huidige vriendin en ziet hoe het loopt met die collega
optie 2: je blijft bij je huidige vriendin en doet niets meer met die collega.
 
Ik geloof hem wel. Behalve dat hij al een vriendin heeft. No way.
 
Wat een topic dit zeg :roflol:

Maar ze heeft het niet gehoord dus. Spreek gewoon af, en probeer het nog eens, met die geniale zin van je :D
 
Dat zou misschien kunnen. Maar waarom geeft ze dan wel woordelijke signalen af zoals 'leuk om je weer te zien' en 'binnenkort eens afspreken in de carnavalsvakantie'? Als ik haar zou hebben afgeschrikt, dan zou je zeker geen 'toezeggingen' verwachten..

Tja.. Misschien heeft ze jou helemaal niet door maar vind ze jou ondertussen wel aantrekkelijk zonder dat ze weet dat het niet van 1 kant komt?¿:o:D
 
ik geloof je verhaal!! je bent mijn held bro.
overkwam dit mij maar eens...
Maar heb zelf niet het lef in me om een zoentje te vragen, toch niet aan een mede colega.

hoe is de trio verlopen jij je vriendin en dat lekkere sletje van op je werk, vertel???
 
Dat was toch een trio met jou erbij????
 
En opeens blijkt je collega vriendin te zijn van Jay Cutler? :rolleyes:
 
Dat zou misschien kunnen. Maar waarom geeft ze dan wel woordelijke signalen af zoals 'leuk om je weer te zien' en 'binnenkort eens afspreken in de carnavalsvakantie'? Als ik haar zou hebben afgeschrikt, dan zou je zeker geen 'toezeggingen' verwachten..

Waarom maak je je hier druk over, als je toch al een vriendin hebt? Of wil je effe de player uithangen...
 
Het verhaal krijgt nog een verrassende wending! :D

Ik heb namelijk gisteren een mailtje terug ontvangen van mijn 'collega'.

Hieronder stond onder meer het volgende:



Ze heeft blijkbaar mijn verzoekje niet eens verstaan.. [Link niet meer beschikbaar]


[Link niet meer beschikbaar]

duszzzz je verteld ons eerst het een...dan het ander....vervolgens geloven we geen moer meer van alles wat je schrijft en dan kom je met dit mailtje.

vertel hoe lelijk is ze?
 
Vraag nooit zo iets aan een vrouw :)... een vrouw moet je altijd voorzichtig aanpakken. En misschien moet er bij het eerst afspraakje nog niet meteen iets gebeuren.. laat alles zijn gang gaan. Een vrouw heeft graag een man die haar begrijpt en niet meteen vraagt om te zoenen... :) Ik hoop dat zij positief reageerde op je mail!
 
Vraag nooit zo iets aan een vrouw :)... een vrouw moet je altijd voorzichtig aanpakken. En misschien moet er bij het eerst afspraakje nog niet meteen iets gebeuren.. laat alles zijn gang gaan. Een vrouw heeft graag een man die haar begrijpt en niet meteen vraagt om te zoenen... :) Ik hoop dat zij positief reageerde op je mail!

:roflol:
 
Laat alles zijn gang gaan! Every little thing gonna be ok!
Goude raad!!: als je initatief neemt, kijk haar dan eerst in de ogen aan... een zoen is niet altijd even gewaardeerd door een vrouw als eerste ding. Alles moet spontaan komen, stel niets in een vraag...
 
volgende keer dat vel naar achter schuiven en die glimmende rooie knop laten spreken.
denk altijd met je lul, essentiele basis begrippen.
 
moet ik dit topic nog serieus nemen :roflol:
 
Vraag nooit zo iets aan een vrouw :)... een vrouw moet je altijd voorzichtig aanpakken. En misschien moet er bij het eerst afspraakje nog niet meteen iets gebeuren.. laat alles zijn gang gaan. Een vrouw heeft graag een man die haar begrijpt en niet meteen vraagt om te zoenen... :) Ik hoop dat zij positief reageerde op je mail!

haha hoe je dat zegt... mannen schaam jullie niet, vrouwen zijn niet altijd even preuts als jullie denken. Zij kunnen ook wel tegen (letterlijk en figuurlijk) een stootje
???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven