MuscleMeat

Alleen voor vrouwen: welk lichaamsdeel vinden jullie het meest van belang bij een man (1 bezoeker)

Alleen Voor Vrouwen: Welk Lichaamsdeel Vinden Jullie Het Meest Van Belang Bij Een Man


  • Totaal stemmers
    330

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Alleen voor vrouwen: welk lichaamsdeel vinden jullie het meest van belang bij een kerel?
 
Nou waar blijven die vrouwen :P
 
Ik ga voor de schouders. Lekkere brede schouders :D
 
Rug vind ik het mooist maar die ben je vergeten T.
 
Ik zou niet gaan kiezen voor 1 lichaamsdeel want 1 lichaamsdeel kan nog zo goed zijn als de rest niks is is het sowieso gewoon niks.
 
Ook rug, als ik toch moet kiezen.
Al gaat het toch ook om het totaalplaatje, verhoudingen etc.
Ik neem aan dat deze enquête bodybuildingtechnisch bedoeld is. :p
 
Waar zitten die vrouwen nou?
 
Dacht niet dat vrouwen überhaupt geïnteresseerd waren in de rug, vandaar dat ie er niet bij stond. Toch maar toegevoegd dan. En ik maar denken dat de meeste vrouwen de kont en abs het belangrijkst vinden???
 
2bad T. Wordt toch deadliften :D
 
Wat als je homo bent, toch wil stemmen maar het liever niet openbaar maakt?


no homo.
 
Dacht niet dat vrouwen überhaupt geïnteresseerd waren in de rug, vandaar dat ie er niet bij stond. Toch maar toegevoegd dan. En ik maar denken dat de meeste vrouwen de kont en abs het belangrijkst vinden???

Je zit hier wel op een bodybuilding forum he... :D;)
 
De rug??? wat is dat met die vrouwen hier zeg, waarschijnlijk hoeven ze dan onze lelijke kop niet te zien!
 
Knap af op mollige en kleine handen, onverzorgde handen etc.
Als het echt om gespierdheid gaat, dan de rug en erna de benen en/of schouders.
Armen of buik zijn niet zo relevant, te veel 'show' BreEZah spiertjes..
Kont.. hm, gemiddelde vrouw wil een man met een platte kont. Ook een gespierde man heeft niet een superprominente kont. Dat zien ze pas als hij bloot gaat.

Maar ook eens met wat MissDL (ofwel Miss Vertical Jump) zei. 1 lichaamsdeel kan nog zo goed zijn, als de rest niks is, is het allemaal niks. Persoonlijkheid en karakter boven alles.
 
De vrouwen komen hier toch moeilijk los hoor, nu is het een topic speciaal voor vrouwen en dan zijn er nog veel meer mannen die antwoorden dan vrouwen. Helemaal een raar antwoord vind ik de handen.
 
Ik heb op buik gestemd omdat ik een sixpack of iig een redelijk vetvrije buik zeer op prijs stel, maar er moet toch wel een totaalplaatje zijn.
Dus zeker geen iele schoudertjes!
 
Ik heb op buik gestemd omdat ik een sixpack of iig een redelijk vetvrije buik zeer op prijs stel, maar er moet toch wel een totaalplaatje zijn.
Dus zeker geen iele schoudertjes!
Shit is een 4pack en een stokbrood ook goed?:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven