Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanne89

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 feb 2009
Berichten
1.251
Waardering
11
Bij 'allerlei' staat er al een topic met 'je ideale lichaam' ofzoiets.
Nu zou ik aan jullie vrouwen willen vragen... wat is jullie ideale lichaam? Post foto's, afbeeldingen.. Op dit forum bij galerij vind je 1000de foto's :).

Ik begin alvast... Ik zal er nog enkele jaartjes voor mogen trainen! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
Nou het zal je tegen vallen om zo'n gespierd lichaam te krijgen.
Er zit meer spier aan dan je denkt.
Maar ik vind dat er niet verkeerd uit zien hoor.
 
Nou het zal je tegen vallen om zo'n gespierd lichaam te krijgen.
Er zit meer spier aan dan je denkt.
Maar ik vind dat er niet verkeerd uit zien hoor.

Ja ik weet het hoor :) Maar ik wil er ook niet Te uitzien.. zoals die plaatjes vind ik het ok! :)
 
vind ik net al iets te droog om mooi te zijn.
 
Zo droog zijn ze niet :) Ik ken mannen die droger zijn :) Dit is de limiet vind ik...

mooie vrouwen hoor,:D


voor vrouwen zijn ze knetter droog;)
het punt is dat mannen zonder hulpmiddelen een veel lager bf kunnen krijgen dan vrouwen. tot 8 % met nog redelijke spieren gaan is volgens mij voor vrouwen bijna niet te doen naturel.

vrouwen hebben het betreft bf gewoon stukken lastiger .je kunt mannen en vrouwen in dit opzicht totaal niet vergelijken denk ik. ook vraag ik het me af of een vrouw zoon fysiek naturel kan berijken

maar anyway gruwelijke streef fysiek hoor. ik gun het je van harte dat je er ooit zo bij mag lopen;)

succes
 
vind die onderste veel te gespierd, en ook te droog.
 
vind die onderste veel te gespierd, en ook te droog.

Ja vind ik ook hoor. Haar armen vind ik niet mooi... maar haar buik en haar benen nog wel eigenlijk!
 
Mooi doel, maar vergis je niet, dit niveau (vooral onderste) vereist waarschijnlijk enkele lichte kuurtjes.
 
Mooi doel, maar vergis je niet, dit niveau (vooral onderste) vereist waarschijnlijk enkele lichte kuurtjes.

Ja dat kan... maar daar doe ik niet aan mee :) Ik ga gewoon zover tot ik mijn grens heb bereikt. Maar ik weet dat ik een beetje aanleg heb voor spieraanmaak.. Niet van 'wouw', maar toch wel redelijk...
 
Je hebt nu al een sexy lichaam, je komt er wel.

:kiss:
 
Bij 'allerlei' staat er al een topic met 'je ideale lichaam' ofzoiets.
Nu zou ik aan jullie vrouwen willen vragen... wat is jullie ideale lichaam? Post foto's, afbeeldingen.. Op dit forum bij galerij vind je 1000de foto's :).

Ik begin alvast... Ik zal er nog enkele jaartjes voor mogen trainen! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]


Mooi hoor!!
Knap als je dat kan bereiken!!!:D
 
Waar blijven die vrouwen met hun foto's!!!??? :)
 
Ja, maaruhh hoe zet je ze dan er op:rolleyes:??

Je zoekt dus een plaatje bij de fotogalerij op dit forum.. dan doe je kopiëren en je plakt het hier in de reactie-kader :)
 
Ja idd :p

Ik denk zoals Big T dat voornamelijk de onderste foto moeilijk zal worden zonder kuurtjes te zien aan haar bf... en volgens mij heeft ze die ook al gehad aan haar onderkaak te zien :o
maar de bovenste moet toch wel nog te doen zijn in 5 jaar hard bodybuilden voor een dame.


(Ik weet het BB als vrouw is moeilijk...) :o


p-.s.
netjes joellen, goeie progressies daar op die foto's. Lekker strak buikje in die jeans :thumbs:
 
oooo...ok ..ga strak wel even zoeken hihihi;)
 
Ja idd :p

Ik denk zoals Big T dat voornamelijk de onderste foto moeilijk zal worden zonder kuurtjes te zien aan haar bf... en volgens mij heeft ze die ook al gehad aan haar onderkaak te zien :o
maar de bovenste moet toch wel nog te doen zijn in 5 jaar hard bodybuilden voor een dame.

(Ik weet het BB als vrouw is moeilijk...) :o

Idd :) maar het is een passie bij mij... Alleja mss niet echt bb, maar gwn elke dag trainen ... ik studeer ook voor personal trainster. Dus het is niet alleen mijn hobby, maar het wordt ook mijn beroep. Tot hier toe zit de motivatie er nog dik in ! :)
 
Zo :thumb:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven