XXL Nutrition

Nooit meer zweten onder je oksels! Ode aan Odorex Extra Dry! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het hele topic doorgelezen en zweet me de pokken:mad:
 
Ik zweet er ook niet echt doorheen tijdens een training.

Het punt is dat de meeste mensen die veel zweten en dat het echt een probleem is het een combo is van lichamelijke aanleg voor veel zweten en een beetje een angst voor zweten. Je wordt je extreem bewust van zweetgeur en je eigen zweetvlekken en daardoor ga je ook weer erg snel zweten.

Toen ik begon met dit spul werkte het maar 2 dagen ofzo, omdat ik toen nog in mijn hoofd echt had zitten dat ik zweetvlekken had enzo. Maar als je het een maandje of langer gebruikt begint die zelfbewustheid rondom zweten er langzaam uit te gaan. Nu denk ik er nooit meer aan, ben er totaal niet meer mee bezig, ik kan alle kleren aan die ik wil, geen probleem. Nu werkt het dus ook veel langer omdat ik nog wel de aanleg heb om extra te zweten maar niet meer de angst zeg maar.

Ik zweet niet meer op andere plekken dan ik eerst deed. Ik zweet altijd ook wel snel op mijn voorhoofd en dat is er niet minder maar ook zeker niet meer van geworden.

Ik heb ook nooit last van gevoelige oksels, droge huid of wat dan ook. Nog geen enkel nadeel van ondervonden.
 
Trouwens, het kriebelend gevoel komt voornamelijk als je het spul aanbrengt beetje buiten je oksels zeg maar. Dus je hoeft meestal niet echt een groot gebied vochtig te maken, gewoon alleen echt in de oksel waar de zweetklieren zitten.
 
Trouwens, het kriebelend gevoel komt voornamelijk als je het spul aanbrengt beetje buiten je oksels zeg maar. Dus je hoeft meestal niet echt een groot gebied vochtig te maken, gewoon alleen echt in de oksel waar de zweetklieren zitten.
Yup. Gisteravond had ik wel KAPOOOOOT veel kriebel.

Gaan jullie dan niet op andere plekken zweten?
Nee, bij mij is het zweet echt angstzweet, omdat ik me zorgen ga maken dat ik ga zweten, zoals Rob al aangeeft. Je zit dan in een soort van paradox te leven, heel irritant.

Ik heb het hele topic doorgelezen en zweet me de pokken
Odorex Extra Dry is je beste vriend.
 
Ik scheer niet mijn oksels, maar bij sommige moet dat wel. Ligt eraan hoe erg je het hebt (en ik dacht dat ik het erg had)

Je hebt gewoon je flesje en houdt het tegen je oksel aan en draait het totdat de vloeistof tegen je huid aan komt. Dat doe je gericht totdat voor het grootste deel je oksel gericht onder de vloeistof zit.

NIET op je hand doen, das niet goed, noch de bedoeling. Door het direct op je huid te doen bespaar je ook veel vloeistof omdat alleen een druppel per huidaanraking overblijft.

Als ik het goed begrijp zweet je wel van het sporten, maar dat weet ik neit zeker.

Bij mij is het zweet vooral van nervositeit, en daar heb ik geen last meer van met dit spulletje. En daardoor raak ik mijn nervositeit ook kwijt. Waardoor ik nu onbezorgd overal ben. Lol, maar nu ruik ik wel heel erg andere mensen. :D

ps. overigens zou ik het ECHT neit te vaak gebruiken maar vooral voor de momenten dat zweten je dag belemmert, zoals een feestje, een sollicitatie, een date, etc. Echt dagen dat je zweet niet kunt gebruiken. Je oksels kunnen namelijk wel behoorlijk uitdrogen als je het te vaak doet. Trekken ze helemaal samen, is niet goed. Me vader heeft dat moeten meemaken, lol. Een wittige uitgedroogde in elkaar getrokken oksel.


Thanks man.. Maar waarom niet op je hand? Lijkt me veel makkelijker.. Zo moeilijk draaien met dat flesje onder je oksel.. en krijg je et ook neit helemaal verspreid denk ik??
 
Het is heel eenvoudig. Je plaatst het flesje gewoon tegen de huid, je schud een klein beetje en er blijft wat vocht op je huid. Je verplaatst het flesje weer een stuk en hetzelfde. Heel erg eenvoudig. Af en toe rolt er dan een druppel naar beneden, die veeg je weg. Je zorgt op die manier dat de plek onder je oksel helemaal vochtig is.
 
Yup. Gisteravond had ik wel KAPOOOOOT veel kriebel.

Ja ik had dit eerst ook altijd omdat ik toen ook een te groot oppervlakte nat maakte. Nu doe ik alleen echt de plek onder mijn oksel en die is lang niet zo gevoelig voor kriebel. Maar kan misschien ook zijn omdat ik het al best lang gebruik en dus niet meer zo veel last van heb. Eerste maanden weet ik nog wel dat het echt een beetje mijn nachtrust beinvloedde, nu merk ik het amper nog.
 
Het is heel eenvoudig. Je plaatst het flesje gewoon tegen de huid, je schud een klein beetje en er blijft wat vocht op je huid. Je verplaatst het flesje weer een stuk en hetzelfde. Heel erg eenvoudig. Af en toe rolt er dan een druppel naar beneden, die veeg je weg. Je zorgt op die manier dat de plek onder je oksel helemaal vochtig is.

Ja maar neem aan dat et gaatje iets van een milimeter breed is? Ik weet niet hoor.. Maar ik heb redelijk grote oksels haha.. Dan ben je toch wel ff bezig?? Zet je dan om de cm ofzo??
 
De opening is een cm ofzo, dus dat gaat heel makkelijk. Trust me, binnen een minuutje heb je een oksel gehad. Er tegen aan, klats, stukje er naast, klats, je hoeft het maar 10 keer te doen aan 1 kan dan heb je echt wel alles gehad.
 
De opening is een cm ofzo, dus dat gaat heel makkelijk. Trust me, binnen een minuutje heb je een ......gehad. Er tegen aan, klats, stukje er naast, klats, je hoeft het maar 10 keer te doen aan 1 kan dan heb je echt wel alles gehad.

Rob... het klinkt echt alsof je het over dingen hebt als de 'controleduim' etc
 
Ghehehe
 
De opening is een cm ofzo, dus dat gaat heel makkelijk. Trust me, binnen een minuutje heb je een oksel gehad. Er tegen aan, klats, stukje er naast, klats, je hoeft het maar 10 keer te doen aan 1 kan dan heb je echt wel alles gehad.

Owkee man.. Thanks!
 
Ja maar neem aan dat et gaatje iets van een milimeter breed is? Ik weet niet hoor.. Maar ik heb redelijk grote oksels haha.. Dan ben je toch wel ff bezig?? Zet je dan om de cm ofzo??

Je hebt ook een flesje waar een depper opzit, dit werkt 10000x zo gemakkelijk.
 
Gewoon voor het slapen gaan, eerst je tanden poetsen, gezicht wassen en zo. Breng dan dat spul aan, zoals Rob al aangaf, op je oksel zetten, en de hele tijd een stukje verplaatsen totdat je de gehele oksel gehad hebt. Ga dan in je nest liggen met je armen boven je hoofd (nog geen shirt aantrekken). Wacht dan tien minuten/ kwartier totdat het droog is. Trek dan je shirt aan en ga slapen, zonder jeuk of irritatie. Vergeet trouwens niet je oksels te scheren.
 
gebruiken jullie ernaast nog andere deo, want dan krijg je toch alsnog natte plekken omdat deo nat is
 
gebruiken jullie ernaast nog andere deo, want dan krijg je toch alsnog natte plekken omdat deo nat is

axe dry. heb nu helemaal geen last van natte plekken of smerige geurtjes.
 
gebruiken jullie ernaast nog andere deo, want dan krijg je toch alsnog natte plekken omdat deo nat is
Deo trekt in je huid. Dat vocht blijft daar niet voor de rest van je leven hangen hoor. Anders zou je nu met liters deodorant onder je oksel zitten. Of niet dan? :D
 
Hoezo moet je je oksels scheren voordat je deze shizzle aanbrengt?

En kan je hiernaast ook nog gewone deo gebruiken?
 
Hoezo moet je je oksels scheren voordat je deze shizzle aanbrengt?

En kan je hiernaast ook nog gewone deo gebruiken?

Omdat het anders in je haar blijft hangen en dan werkt het niet goed.

Ja.
 
goede kick trouwens.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven