Fitness Seller

Rooke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

ga nu cardio doen :) gister een junk dag/herstel want was nog niet helemaal in orde van vrijdag. Pak nu cardio weer 4x per week op omdat mn scheen weer hersteld is :) Eten gaat ook nog goed, minder KH en volgens mij ook minder bf maar heb nog niet gemeten...
 
netjes netjes! beter dat je scheen ook weel hersteld is! voel je je nog gaar van weinig carbs, of ben je er al aan gewend?
 
netjes netjes! beter dat je scheen ook weel hersteld is! voel je je nog gaar van weinig carbs, of ben je er al aan gewend?

wat is weinig....ca 250 pd ipv 400-500 :rolleyes:
Scheen is wel hersteld maar cross is nog steeds niet lekker dus dat lukte nu maar een kwatierjte:D
 
42m cardio

Max 162
avg 146
Kcal 601

Zit wel met een schuin oog te kijken naar fatburners :o
 
wat is weinig....ca 250 pd ipv 400-500 :rolleyes:
Scheen is wel hersteld maar cross is nog steeds niet lekker dus dat lukte nu maar een kwatierjte:D



Ooohjoh dat valt wel mee inderdaad, ik dacht dat je net als mijn cut dichter naar de 0 carbs zat.. Waarom fatburners? Ik weet echt niet of het zo goed werkt als ze zeggen....
 
dat weet ik dus ook niet :) Ik durf het niet aan richting de 0. Ik wil het eerst is zo proberen....
Zat er vooral aan te denken omdat mn whey en amino's op zijn..
 
Ok. Chick is dus een cookiemonster:o
Jwz :rolleyes:
Chick traint sinds september 2008 zag ik.... Dus snap niet waar die hoge verwachtingen vandaan komen. Ook wordt hier gevraagd of rooke nog iets van hem heeft kunnen opsteken; denk dat het eerder andersom is.... :D
Hoge verwachtingen omdat ik zo'n monster ben :D.
hij traint pas weer sinds september 2008...gewoon beide op de uitvoering letten dan komt het wel goed :) leren is altijd zo;n groot woord, zijn meer kleine details die anders zijn.
Zo is het kerel en mooi dat je verder geen last meer hebt gehad van je kuiten, kunnen die benen weer aangepakt worden.
 
Leg raise :

1x20xbw
1x12xbw

Squat :

1x8x60
1x12x60
1x12x60
1x4x80 fail op 5

com : Andere techniek, stuk breeder en tenen naar buiten. Weinig zuurstof en lang geen squat meer gedaan en weinig KH op.Zo dat waren de excuses :roflol:

Lat pull :


1x8x55
1x12x40
1x12x45

com : uiteindelijk goede pomp.

Standing MP :
1x10x40
1x5x45
1x3x50 PR!!

com: netjes voeten naast elkaar.

db fly :

1x12x8 WU
1x10x12
1x10x12
1x10x13

French extensions

2x10x32.5

Ez preacher curl :
2x12x38.5


Laatste 2 minder setjes omdat we de gym uit moesten :D
 
Wat een leuke oefening ook squat :o

bij mp zet ik altijd 1 been beetje naar voren.
 
ik heb het gevoel dat ik zo minder kan cheaten..daarom met benen bij elkaar.
 
Wat een leuke oefening ook squat :o

bij mp zet ik altijd 1 been beetje naar voren.


:finger:


proficiat met die pr Rooke, train je al lang op mp? In verhouding tot je andere stats kan die wel nog zonder teveel moeite naar 3x60 binnenkort nee? Hoewel je ntr met zo'n strikte stance best een nadeel hebt, ik doe zelf op schouderbreedte, voornamelijk voor mn balans.
 
echt gek veel moeite heb ik niet met mn balans...de beperkende factoren zijn meer mijn schouders dat ze het qua kracht niet aankunnen.
 
goeie mp dat wel

+1


En die fatburners ... pfff ... ik heb ze allemaal wel al gehad. Enige om te onthouden wat
een beetje hun werk deden. (maar dan ook een heel klein beetje)

- Animal Cuts
- Hot Rox
- Hydroxycut Hardcore
- Lipo-6

Verwacht er niet teveel van buiten wat energie van de cafeïne wat erin zit.
 
yes yes....
**** zeg die MP is bruut bro gefeliciteerd! Je had toch gelijk dat je die 50 ging pakken.
Stop svp met cutten gewoon bunkeren bro je kan het makkelijk hebben!
 
+1


En die fatburners ... pfff ... ik heb ze allemaal wel al gehad. Enige om te onthouden wat
een beetje hun werk deden. (maar dan ook een heel klein beetje)

- Animal Cuts
- Hot Rox
- Hydroxycut Hardcore
- Lipo-6

Verwacht er niet teveel van buiten wat energie van de cafeïne wat erin zit.

Ik ben wel weer begonnen en heb toch ook wat minder eetlust.
Geeft me op dit moment net dat setje wat ik nodig heb, maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.
 
We hebben veel aan de techniek gewerkt van beide. Is dan toch altijd weer ff wennen. Maar uiteindelijk gaat het om een maximale spanning op de spieren te krijgen voor de juiste groeiprikkel.

Weet zeker dat we op deze manier binnenkort flink vooruitgaan.
 
ik ook ...ben gesloopt. heel mn benen, borst , biceps ,triceps , schouders en op de een of andere manier onderkant traps.
 
Back
Naar boven