Fitness Seller

Startlog elliza66

Bezoekers in dit topic

Vroeger deed ik wel eens opwarming met de bar op squat, daar ben ik nu vanaf gestapt, dit is voor mij veel te licht waardoor ik minder stabiliteit heb en ook meer moeite heb om diep door te zakken, met zwaardere gewichten sta je veel stabieler. Als je dus nog met gemak omhoog geraakt met die bar moet je echt eens het gewicht verhogen, geen schrik hebben :D Doe je squats nu blootsvoets of met schoenen?
 
--
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
Netjes kt +1u cardio
voeding kan beter ;)
 
netjes hoor je cardio + KT :)
voel je je bench al meer bij borstspier dan schouders of niet ?
 
--
 
Laatst bewerkt:
Ja :) Ik denk dat ik de techniek ongeveer doorheb. Als er voldoende gewicht op de bar zit, voel ik mijn borst echt goed werken.

dat is mooi :D
nu zo door blijven gaan :), gaat de goede kant op :D
 
--
 
Laatst bewerkt:
Knap hoor de squat. :)
 
Vrijdag 20 maart 2009

Squat
1 x 10 x bar
2 x 8 x 25 PR
1 x 5 x 30 PR
Eerste x in powerrack, alles erop en eraan. Ging goed.

Push ups
2 x 10
1 x 9
1 x 7

BOR
1 x 10 x bar
3 x 8 x 25

MP
1 x 10 x (curl)bar + 6 lbs.
2 x 6 x bar + 26 lbs.
1 x 8 x bar + 26 lbs.

Daarna nog wat close grip bench press gebrobeerd voor de eerste x.


Nice, voor de 3e keer squat met bb. Lekker he, zo'n powerrack.
Heb zo het vermoeden dat er de komende tijd nog aardig wat PRetjes gaan komen ;)
 
lekker die squat :D
 
Netjes die training, respect! Bij ons in de gym beginnen de vrouwen ook (eindelijk) meer en meer de weg te vinden naar het squatrek te vinden. Strak in het pak is the key :)
 
--
 
Laatst bewerkt:
een rode striem al bij 30kg :eek:
 
Een vrouw die de grote 3 doet is hardcore :thumb:
ik leg altijd men handoek in men nek, heb is zo een ding rond de bar gedaan maar toen bleef die niet op zen plaats dat doe ik dus niet meer.
Opwarmen doe ik ook wel met de losse bar.
 
Een vrouw die de grote 3 doet is hardcore :thumb:
ik leg altijd men handoek in men nek, heb is zo een ding rond de bar gedaan maar toen bleef die niet op zen plaats dat doe ik dus niet meer.
Opwarmen doe ik ook wel met de losse bar.

ik doe altijd wel zo'n ding rond de bar, maar krijg dan alsnog striemen in me nek, komt omdat als er genoeg gewicht opzicht het door de bescherming heen begint te drukkne :P
 
ik doe altijd wel zo'n ding rond de bar, maar krijg dan alsnog striemen in me nek, komt omdat als er genoeg gewicht opzicht het door de bescherming heen begint te drukkne :P

Je heb gelijk bij mij hangt er te weinig gewicht op :(
maar ik leg die bar dan ook op men monster traps en niet in men nek :D
 
Moet wel zeggen dat de vrouwen die het doen wel er moeten tegen kunnen tegen sommige mannen die hun hormonen niet kunnen onder controle houden als een meid in een strak pakje staat te squatten..Maar de meeste hebben daar wel een passend antwoord op bij ons, of sommige vinden dat mss zelf niet zo erg :)

In ieder geval, don't quit!
 
--
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven