XXL Nutrition

g3rr3: train till you drop dead (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ga je me nu echt elke dag op mijn zenuwen werken bro :p:p

Jep jep Split bevalt me goed, na de cut ga ik wel weer over op 'full body' compound only

Hell yeah! :hedbang:
Maar ik meen ergens te hebben gelezen dat concentration curls alleen de definitie in je biceps geven. Kan het ook mishebben, maar volgens mij is het niet echt een oefening voor iemand die niet zo gek lang krachttraining doet. (oeh, wou bijna fitness zegen :rolleyes:)
 
Hell yeah! :hedbang:
Maar ik meen ergens te hebben gelezen dat concentration curls alleen de definitie in je biceps geven. Kan het ook mishebben, maar volgens mij is het niet echt een oefening voor iemand die niet zo gek lang krachttraining doet. (oeh, wou bijna fitness zegen :rolleyes:)
I know, maar ik wil eens afwisselen met oefeningen snap je? ik doe al sinds het begin dumbbell/barbell curls/21's. Wou eens iets anders, nieuwe stimulatie ;)
 
I know, maar ik wil eens afwisselen met oefeningen snap je? ik doe al sinds het begin dumbbell/barbell curls/21's. Wou eens iets anders, nieuwe stimulatie ;)

Misschien Barbell Rows een mogelijkheid? Anders wat Cable Curls?
 
Misschien Barbell Rows een mogelijkheid? Anders wat Cable Curls?
Barbell rows?? die doe ik voor rug :D
Cable curls zijn onmogelijk want wij hebben enkel een cable machine die van boven naar beneden beweegt
 
Hij zal wel curls bedoelen, maar dat had je al gezegd.
Heb je preachers en/of incline curls al eens gedaan?
 
Hij zal wel curls bedoelen, maar dat had je al gezegd.
Heb je preachers en/of incline curls al eens gedaan?
Jep preachers ook een tijdje gedaan gecombineerd met inclines. Concentrations zijn de enige die ik nog niet heb gedaan, toch niet vaak(maar 1 of 2 keertjes)
 
Lol ik heb genoeg humor :D het was gewoon niet grappig ;)Lee haney squats = small stanceHopelijk de laatste keer dat ik het moet uitleggen nu :Dheb al enkele weken weer een split, ga in de cut verder werken met een split en in de bulk weer een FB met compounds only.
Noem ze dan ook gewoon small stance mr.:D!
Je bent verkeerd bezig; niet gaan cutten er is veels te weining massa.
Clean bulk is all you need.

O ja en gebeurd er nog wat qua trainen....
 
Noem ze dan ook gewoon small stance mr.:D!
Je bent verkeerd bezig; niet gaan cutten er is veels te weining massa.
Clean bulk is all you need.

O ja en gebeurd er nog wat qua trainen....
Gym is dicht door pasen... 3 ****ing dagen...
Gisteren judo gehad.
 
Gym is dicht door pasen... 3 ****ing dagen...
Gisteren judo gehad.

Ok echt vreemde gyms aso om ze zolang dicht te gooien.
Klanten willen juis trainen met dit soort feestdagen.

Stop met cutten mesjogge Belg; waar ben je in godsnaam mee bezig.
MASSA Massa en nog eens MASSA. Of wil je als ecto met een strak buikje rondlopen deze zomer?:D
Clean bulk is all you need BB_broeder
 
Ok echt vreemde gyms aso om ze zolang dicht te gooien.
Klanten willen juis trainen met dit soort feestdagen.

Stop met cutten mesjogge Belg; waar ben je in godsnaam mee bezig.
MASSA Massa en nog eens MASSA. Of wil je als ecto met een strak buikje rondlopen deze zomer?:D
Clean bulk is all you need BB_broeder

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

massa dus :coffeepc:

Echt fock die aso gyms...tis dat ik nu beter toch neit kan trainen maar een sportschool hoort open te zijn op tijden waar de normale man vrij is!!!
 
ach ik heb mijn trainingen zo ingedeeld dat ik nu twee dagen rust neem + ik kan altijd nog terecht in home-gym:D
 
ach ik heb mijn trainingen zo ingedeeld dat ik nu twee dagen rust neem + ik kan altijd nog terecht in home-gym:D
Die luxe heb ik spijtig genoeg (nog) niet.
 
Die luxe heb ik spijtig genoeg (nog) niet.

Zeik toch niet man..Ach je gym zou maar geen squatrek hebben en ALTIJD bij elke feestdag gesloten zijn.. :rolleyes:
 
Zeik toch niet man..Ach je gym zou maar geen squatrek hebben en ALTIJD bij elke feestdag gesloten zijn.. :rolleyes:
Wat zit jij nou weer te zeiken... Mijn gym is ook elke feestdag dicht, de kneuzen...
 
Wat zit jij nou weer te zeiken... Mijn gym is ook elke feestdag dicht, de kneuzen...

Ik had er zelf om gevraagd trouwens. (health center)
How could I have been so foolish!
 
Ben je inmiddels al klaar met die "cut" van je?:D
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bro,

Advies is postitief en op een grappige manier verpakt.
Je hebt al een heel erg laag BF% het is onnodig om nu voor 1 of 2% te gaan cutten en gelijk daarna weer te gaan bulken.

Dat is hetzelfde als een vrouw die blond is haar haar rood gaat verfen en 5 minuten later weer blond maakt. Ander voorbeeld; je besteld een cola light omdat suikers je dik maken en tegelijkertijd bij de pizaboer een pizza met kaas en nog EENS EXTRA kaas.
Comprende?
 
Laat die jongen nou ff :D
Die laatste 1-2% moet een eitje zijn.
Kan je goed gaan bouwen aan een ripped body!

Succes verder, ik houd dit in de gaten ;)
 
Ja ik snap wat je bedoeld sarge en ik stel op prijs dat je er mee inzit, maar ook al is miujn BF nu al wat lager, er zit nog steeds een hoop buikvet op terwijl de rest redelijk droog staat, dit vind ik persoonlijk te irritant, daarom dat ik nu nog 3 weken keihard cutten, om dan met een veel betere basis te kunnen cleanbulken.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven