AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook handig om dat zo te melden, dan ga ik donderdag ff en jij vrijdag. Dan kunnen we het weekend afsluiten met FB3. En daarna het compound schema.
 
Ook handig om dat zo te melden, dan ga ik donderdag ff en jij vrijdag. Dan kunnen we het weekend afsluiten met FB3. En daarna het compound schema.

prima :D ik zei het nog gister tegen je toen je weg fietste :D
 
Jaja binnenmonds zeker, ohh ja ik was ook zo snel weg...hehehe
 
Hanging leg raises :
2x15xbw

Back squat..weer andere techniek.(dit keer a la rippetoe)
2x10x40

Lat pull :
1x12x30
1x10x40

MP :
2x12x20

Fly :
2x12x8

Pushdown :
1x12x25
1x15x40

Preacher curls :
1x12x28.5
1x12x30.5.

..
Ik vind die hanging leg raises wel bruut ;)
 
We kunnen ook niets geheim houden voor harm ;)
Die waren idd als enige niet deload.
 
We kunnen ook niets geheim houden voor harm ;)
Die waren idd als enige niet deload.
Ik houd jullie in de gaten, beware. Gaat er vandaag nog getraind worden?
 
morgen weer..en dan zondag nog....daarna PL
 
Over scherp gesproken, ik vind die samenwerking van rooke en chick nog steeds geniaal, 2 van die enthousiastelingen bij elkaar, dat moet wel tot mooie resultaten leiden! Ik ben jaloers op jullie boys, al mijn trainingsbuddy's haken altijd af na enkele maanden :)
 
Het helpt sowieso trainings mattie..Vooral met spotten en motivatie.. De dag gaat komen dat ik chick pown :D
 
Het helpt sowieso trainings mattie..Vooral met spotten en motivatie.. De dag gaat komen dat ik chick pown :D
Een gezond competitief sfeertje is niet slecht ;)
 
Het helpt sowieso trainings mattie..Vooral met spotten en motivatie.. De dag gaat komen dat ik chick pown :D
Ik wacht op de dag, en niet stiekum aan de roids ;).
Of pas wanneer ik 60 ben. :D
 
Ik wacht op de dag, en niet stiekum aan de roids ;).
Of pas wanneer ik 60 ben. :D

shit betrapt :D

Zeg het nou al voor de zoveelste keer : ik kijk echt uit naar echt trainen(en gainen) want dit trek ik niet meer :D
 
Lief Dagboek,

Ik ervaar een grotere en intensere spierpijn na langzame fly's dan bij presses.

Tot snel , lief dagboek


xxxxxxxxx



:rolleyes::p:o:D;):eek::cool:

:roflol: :roflol: :roflol:
 
Ik ben helemaal klaar met dat k*t deload ! nog 1 keer en dan is het klaar.

post daarom die training ook niet.
 
l

Ik ben helemaal klaar met dat k*t deload ! nog 1 keer en dan is het klaar.

post daarom die training ook niet.

haha. deadload sucks inderdaad. Maar hoort er af en toe helaas bij. Al nemen jullie de deadload veel serieuzer dan ik die ooit zou nemen. :p
 
haha. deadload sucks inderdaad. Maar hoort er af en toe helaas bij. Al nemen jullie de deadload veel serieuzer dan ik die ooit zou nemen. :p
Triest figuur ben je, dat je een quote van luppie in je naam moet zetten om een beetje punten te scoren. Ik snap niet dat een van de mods je daar niet al op heeft aangesproken; té makkelijk doelwit, té zielig
 
Back
Naar boven