XXL Nutrition

Vitamine B-12 - injecteerbaar

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Vitaminen/mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Geeft meer energie, verbetert eetlust en spijsvertering, stimuleert de productie van rode bloedcellen, verbetert pomp, meer vasculariteit en beter herstel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 injectie om de dag (1000mcg)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Apotheek (België)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Vergeten, was niet veel.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Niet echt een normaal supplement omdat het in deze vorm doorgaans alleen bij deficiëntie als gevolg van ziekte wordt toegediend, maar omdat het beter werkt dan veel populaire supplementen toch een review waard.

Ik heb B12 gedurende het diëten geprobeerd. Dit had zowel voor- als nadelen. Voordelen: meer vasculariteit, betere pomps en meer energie tijdens de training. Ik had ook de indruk dat het een positief effect had op de geest. Het nadeel: als je gaat diëten is het niet wenselijk dat je eetlust toeneemt. Dit probleem heb ik kunnen opvangen met een efedrine/cafeïne/yohimbine stack, wat de eetlust remt.

Na anderhalf tot twee weken merkte ik veranderingen op. Meer vasculariteit, spierhardheid en betere pomps. Ook meer energie en levenslust. Daarnaast een verbeterde spijsvertering. Cardio ging ook steeds beter (vermoedelijk door de verhoogde aanmaak van rode bloedcellen). Hierdoor kon ik bij de KT ook beter presteren.

De injectieplaatsen waren armen en schouders, omdat hier de huid dun is en je met een insulinespuit makkelijk tot diep in de spier geraakt, voor een optimale opname. Dosis: 1 injectie om de andere dag (is meer dan voldoende).

Wat mij betreft een aanrader. Het is mogelijk dat je het in Nederland niet zonder voorschrift kan kopen. In Belgie doen de meeste apotheken er niet moeilijk over.

Vitamin_B12_Injection.jpg
 
ook net begonnen,wel maar 500.dus verdeel mijn ampul in 2.plaats ze in buikvet(voor zover ik er heb :rolleyes: )ga 2weken eod en dan 2 weken off en dan terug.heb eens een overdosering gehad en is een raar gevoel.net alsof je genitteld bent.
 
Oww hehehehe

Belgen:P


Ben overigens ook wel eens vol face down in een veld brandnetels terecht gekomen

heerlijk:P
 
Oww hehehehe

Belgen:P


Ben overigens ook wel eens vol face down in een veld brandnetels terecht gekomen

heerlijk:P

nozal is geen Belg! En het schijnt goed te zijn voor de doorbloeding...

Trouwens (ai ai...)

Wedstrijd brandnetel eten in Engeland


Een handjevol stoutmoedige mensen is gisteravond naar een klein dorpje in Engeland gegaan om hun mond vol te proppen met brandnetels. Ze deden mee aan de negende editie van de jaarlijkse World Nettle Eating Championship.

De deelnemers komen samen in de pub The Bottle Inn in Marshwood, in het zuid-westen van Engeland. Kandidaten moesten in een uur tijd zoveel mogelijk blaadjes van de plant plukken én eten.

Het evenement begon ooit in de pub met een ruzie over de grootte van een brandnetel. De uitdaging ,,Als iemand een grotere heeft, dan eet ik de mijne op'' ontaardde in een pijnlijke wedstrijd.
 
Heb vandaag wat doosjes B12 ingeslagen. Iets duurder dan dat jullie opnoemen maar nog steeds goed te doen.

1x in de 2 dagen 1 ampul (1ml-1000mg)

3725815_x.jpg



Ik houd jullie op de hoogte :thumb:




(heb trouwens ook nog een doosje van deze....iets lager gedosseerd)
produktbild_gross.png
 
Laatst bewerkt:
gewoon een insuline naaldje gebruiken dus en dan in je schouder zetten

doet dat veel meer pijn dan in je buikvet
 
doet geen van beide pijn, is zo dun dat je het haast niet voelt
eerste keer is natuurlijk altijd wat onwennig... like a virgin :)
 
Moet die in de kont volledig erin zijn ? heb 'm er maar half ingeduuwt omdat 't een beetje pijn deed ..
 
:roflol:

't is maar een flinterdun naaldje van slechts een dikke cm lang, gewoon helemaal inknallen
 
Ik neem 0.40x12mm in mn schouder. Van het prikken voel je niets. Alleen beetje vervelend gevoel als je het spul erin spuit. Maar niks om je druk om te maken :p
 
Ik ga het ook proberen.
Ik ga naar een Belgische apotheek.

-Doosje vitB12. ampullen á 10 stuks
-Om de dag één ampul zetten
-10 spuiten van ??ML (hoeveel)?
-10 insulinenaaldjes van 0,4x16mm ofzo?
-Injectie zetten in de schouder (zijkant,achterkant,voorkoant??)
 
geeft da ook veel kracht en spiermassa???
 
Iemand toevallig die binnenkort gaan inslaan? Stuur me dan svp een PM.
 
is de vitamin b12 rotexmedica een depot???
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze op recept van het ziekenhuis uit.
Heb ziekte van crohn en daarom krijg ik vitamine B12.
En ik moet hem altijd in de kont zetten. :P maar laat het
door mijn vriendin zetten die kan de spuitjes zo mee nemen van het werk.
 
Back
Naar boven