Fitness Seller

Dikke vrouwen in felle kleuren...Waarom??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shivo

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2003
Berichten
2.066
Waardering
69
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
8%
Gisteravond mezelf weer eens verveeld op een dorpsfeestje en ja hoor... daar liep er weer een.

een meisje/vrouw die blijkbaar haar hele leven zwaar gebulked had en in gewicht op haar minst Ronnie Coleman (in een bulk) kon evenaren had zichzelf opgeleukt met een zuurstok roze stretch outfit...Mijn bier kwam er bijna spontaan weer uit!!!

Waarom? Waarom moet je je overgewicht zo expressief de wereld inslingeren. Proberen ze zo een statement te maken dat het ze niet boeit dat ze er zo uitzien en dat wat andere er van vinden niet interesant is? Terwijl diegene die dat het hardst roepen juist diegene zijn die graag anders zouden zijn dan ze in werkelijkheid zijn..

Ik snap het echt niet. Ook met een zwaar overschot aan vetmassa kan je je zo kleden dat je er beschaafd uitziet toch? Waarom dan een glimmend zuurstok roze legging aantrekken ???
 
Die mensen hebben gewoon schijt aan hun pens, onvoorstelbaar toch ?
 
denk dat dat niks met het dik zijn te maken heb, "magere" mensen kleden zich ook als debielen maar dat valt minder op..
Een rozé sateprikker valt minder op als een rozé skippybal
 
Zo denken ze nog aantrekkelijk te zijn .
 
Je lijkt Al Bundy wel :D

Tja waarom doen ze het? Omdat het van die gestoorde mensen zijn die denken dat dik zijn mooi is veronderstel ik. En omdat nog eens "in de verf" te zetten gaan ze dan extra opvallen???
 
Ze schamen zich er gewoon niet voor denk ik.En ze willen zich net zo kleden als 'iedereen'.Maar ook totaal niet dikke mensen kleden zich soms in te strakke dingen,waardoor je vetrolletjes ziet .
 
Ze schamen zich er gewoon niet voor denk ik.En ze willen zich net zo kleden als 'iedereen'.Maar ook totaal niet dikke mensen kleden zich soms in te strakke dingen,waardoor je vetrolletjes ziet .

Hmm ik zie anders nooit "niet dikke mensen" in een fel gekleurde, glimmende roze legging lopen hoor.
 
Hmm er zijn hier dus meer die afschuw hebben van dikke mensen :P
Ik heb het ook, eigenlijk best dom maarja. Als ik dikke mensen zie lopen krijg ik rillingen.
En dan bedoel ik niet iemand met een bierbuikje, maar echt fatsige mensen.

En het ergste vind ik dan nog dat er soms kinderen bijlopen van amper 5 jaar die gewoon al 10kilo teveel wegen. Die kinderen worden gewoon volgepropt door papa en mama, en ze kunnen er gewoon niks aan doen.
 
Ooh,je bedoelt van die fluor kleuren??Waarbij je ook nog eens kan lip lezen?Dat is inderdaad behoorlijk vies.
 
Ze schamen zich er gewoon niet voor denk ik.En ze willen zich net zo kleden als 'iedereen'.Maar ook totaal niet dikke mensen kleden zich soms in te strakke dingen,waardoor je vetrolletjes ziet .

Daar kan ik me IDD ook aan ergeren. Van die strakke shirtjes doe tot net onder de navel komt en als ze loopt er af en toe zon rolletje onderdoor schiet. Echt te erg voor woorden.

Maarja zulke vrouwen krijgen zelfvertrouwen van mannen en kan er met me kop dus ook niet bij dat zulke vrouwen echt aandacht krijgen van mannen
 
Hmm er zijn hier dus meer die afschuw hebben van dikke mensen :P
Ik heb het ook, eigenlijk best dom maarja. Als ik dikke mensen zie lopen krijg ik rillingen.
En dan bedoel ik niet iemand met een bierbuikje, maar echt fatsige mensen.

En het ergste vind ik dan nog dat er soms kinderen bijlopen van amper 5 jaar die gewoon al 10kilo teveel wegen. Die kinderen worden gewoon volgepropt door papa en mama, en ze kunnen er gewoon niks aan doen.

Idd tot hun 14de ofzo is het de verantwoordelijkheid van de ouders, daarna van het kind zelf.

Maarja ouders geven het kind gewoon snoepjes want anders is hij niet stil. Stel je voor zeg dat je kind 5min boos op je is. Nee dat is kindermishandeling
 
Lol ik wil daar wel eens foto's van zien. Zo'n fatsig wijfin fluor kleding
 
Hmm er zijn hier dus meer die afschuw hebben van dikke mensen :P
Ik heb het ook, eigenlijk best dom maarja. Als ik dikke mensen zie lopen krijg ik rillingen.
En dan bedoel ik niet iemand met een bierbuikje, maar echt fatsige mensen.

En het ergste vind ik dan nog dat er soms kinderen bijlopen van amper 5 jaar die gewoon al 10kilo teveel wegen. Die kinderen worden gewoon volgepropt door papa en mama, en ze kunnen er gewoon niks aan doen.

Nou,een afschuw is het niet.Maar als iemand zich zo kleed dat je scheelt ziet van de vetrollen ,ja dan wel.En ook als er een naast me komt zitten in de bus of in de tram :o.

Bij kinderen vind ik het gewoon mishandeling .Niet eens zo zeer om de lichaamlijke gevolgen.Vaak zijn de ouders ook niet al te slank...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nou,een afschuw is het niet.Maar als iemand zich zo kleed dat je scheelt ziet van de vetrollen ,ja dan wel.En ook als er een naast me komt zitten in de bus of in de tram :o.

Bij kinderen vind ik het gewoon mishandeling .Niet eens zo zeer om de lichaamlijke gevolgen.Vaak zijn de ouders ook niet al te slank...

Ja maar die hebben of:

a) alles al geprobeerd om af te vallen
b) het is genetisch

:):cool::cool::cool::cool:
 
Ze houden zichzelf voor de gek met de argumenten ''ik vind het zelf best mooi'' en ''ik schaam me er niet voor''. Totdat ze een keer breken en zelfmoord plegen, door die kleren dan je ze wel makkelijk terug vinden, geeft licht in het donker.
 
met felle kleuren accentueer je de mooie rondingen meer...
 
Back
Naar boven