Fitness Seller

smoes verzinnen om niet mee een weekend op 'teambuilding' te moeten.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Danny Vermeulen

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
287
Waardering
0
Wie kan mij aan een smoes helpen?? Sinds enkele maanden ben ik hoofdopzichter van een gemeentelijk containerpark en nou moet ik de administratieve diensten van de gemeente mee een weekend op teambuilding :rolleyes:

Hier wil ik echt onderuit, ze willen er wel uitgaan en pilsjes drinken en zo, maar ik wil met dit soort volk niet dronken worden en een heel weekend bij zijn.. Zij vinden het al heel wat als ze dronken zijn, maar wij zijn "freaks"... en dat is een andere league.
 
Het meest voor de hand liggende is dat je 'ziek' bent natuurlijk.
 
Wat is dat voor een Melkertbaan dan?

Smoes? Laat je beste maat je poot breken...en voila
 
Inderdaad gewoon ziek zijn is het simpelst, je inschrijven en ja zeggen want als je iets anders van smoes gebruikt kan het zijn dat ze het willen verplaatsen en dan moet je nog mee.
Dus "mee gaan" en dan juist die dag ziek worden. Spijtig toch dat je nu net dat weekend ziek bent.. ;)
 
Wat is dat voor een Melkertbaan dan?

Smoes? Laat je beste maat je poot breken...en voila


Dat betekent 6weken je benen niet trainen? Dat liever een weekend mee gaan :D
 
Dat betekent 6weken je benen niet trainen? Dat liever een weekend mee gaan :D

Benen traint niemand man....we moeten wel in onze designer jeans passen he
 
Gewoon zeggen dat je moet trainen, en eten en moet rusten:rolleyes:

Haha, dan loop je daar met je afgetrainde boven lijf en kippe poten, ziet er toch niet uit:(
 
Heb je een leidinggevende positie? Dan zul je gewoon je verantwoordelijkheid moeten nemen...

Anders...**** it...24-uurs griep.
 
Valt het onder werktijd? Staat het in je contract?
Zo nee gewoon niet doen!

Waarom moet je geforceert een dagje gezellie teambuilden met een stel vieze aarslikkers, die als ze hun kans schoon zien jou veraden op de werkvloer omdat ze daar zelfs beter van worden.

Je vrienden kies jezelf uit, collega's zijn gewoon werkmateriaal en daar moet het dan ook bij blijven.
 
valt het onder werktijd? Staat het in je contract?
Zo nee gewoon niet doen!

Waarom moet je geforceert een dagje gezellie teambuilden met een stel vieze aarslikkers, die als ze hun kans schoon zien jou veraden op de werkvloer omdat ze daar zelfs beter van worden.

Je vrienden kies jezelf uit, collega's zijn gewoon werkmateriaal en daar moet het dan ook bij blijven.

+1
 
Wie kan mij aan een smoes helpen?? Sinds enkele maanden ben ik hoofdopzichter van een gemeentelijk containerpark en nou moet ik de administratieve diensten van de gemeente mee een weekend op teambuilding :rolleyes:

Hier wil ik echt onderuit, ze willen er wel uitgaan en pilsjes drinken en zo, maar ik wil met dit soort volk niet dronken worden en een heel weekend bij zijn.. Zij vinden het al heel wat als ze dronken zijn, maar wij zijn "freaks"... en dat is een andere league.

zeg dat je je zoontje in de gaten moet houden...dat hij anders stiekem aan bodybuilding doet.
 
ik heb altijd de grootste lol met werk uitjes... maar e.e.a. zal wel afhankelijk van het type werk (niveau) en collega's zijn.
 
Gewoon meegaan en allemaal highschool pranks uithalen :roflol:
 
Training envoeding is al genoeg om niet mee te gaan
 
Wie kan mij aan een smoes helpen?? Sinds enkele maanden ben ik hoofdopzichter van een gemeentelijk containerpark en nou moet ik de administratieve diensten van de gemeente mee een weekend op teambuilding :rolleyes:

Hier wil ik echt onderuit, ze willen er wel uitgaan en pilsjes drinken en zo, maar ik wil met dit soort volk niet dronken worden en een heel weekend bij zijn.. Zij vinden het al heel wat als ze dronken zijn, maar wij zijn "freaks"... en dat is een andere league.

je hebt je eigen antwoord al geformuleerd overigens;) gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je die mensen k*t vind:D
zal wonderen doen voor de werksfeer
 
Wel 2 dagen van te voren al ziek melden, anders leggen ze al gauw de connectie tussen het uitje en het ziek melden.:D
 
Je zelf echt zo druk maken dat je er letterlijk ziek van word.
 
Mooi topic........not
 
Uitleggen dat je jezelf beter vind dan hun.
 
Gewoon gaan. Meestal heeft niemand er zin in totdat je er bent. De meest gekke dingen zie je dan van de personen van wie je het minst verwacht.
 
Back
Naar boven