XXL Nutrition

Hoe kan ik verdikken

Bezoekers in dit topic

suburz

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2009
Berichten
2
Waardering
0
Hey, ik ben 17 jaar en weeg 62 kg en ben 1.82 m. ik ben dus erg mager en zou graag bijkomen. Ik zou het liefst bijkomen door een bepaald voedingspatroon aan te nemen en niet door supplementen of fitness.

Ik heb elke week 2 uur Lo en train 1 maal per week bij mijn voetbalploeg en de zaterdag speel ik dan ook een wedstrijd. meer van sport doe ik niet.
Ik zat ook vrij vaak achter mijn pc.

Qua voeding vind ik dat ik vrij veel eet.

Ik start 's morgens met 4-5 boterhammen met choco en drink altijd water bij mijn eten want ik lust geen melk

Om 10 uur moet ik een koek eten of ik val bijna flauw van de honger.

'S middags eet ik weer 5-6 boterhammen en drink dan ice tea of cola

Om 16 uur eet ik dan een koek voor ik naar de studie ga.

En om 19 uur eet ik warm. Veel aardappelen, veel vlees en nauwelijks groenten. opnieuw drink ik hier water.

en dan om 21 uur eet ik nog een pot cornflakes of een zak chips.


Is er iemand die weet hoe ik kan bijkomen?
 
nog meer eten dus, tussendoor.
 
Veel mensen die denken dat ze veel eten eten gewoon niet genoeg.
Je eet tenslotte maar 3 keer op een dag.
10 boterhammen en een grote warme maaltijd en een paar koekjes eet je op een dag.

Gewoon veel kcal naar binnen werken
 
chocomelk!liter per dag,goed voor bijna 1000calorien en ook iets van 25/30gram eiwitten per pak!
 
chocomelk!liter per dag,goed voor bijna 1000calorien en ook iets van 25/30gram eiwitten per pak!
echt? ik drink meestal een kopje in een week met heel veel choclade en suiker anders krijg ik dat niet binnen
 
Je eet best veel, als je zo moeilijk verdikt ben je waarschijnlijk ecto, probeer anders weight gainers, kan handig zijn!
 
Je eet best veel, als je zo moeilijk verdikt ben je waarschijnlijk ecto, probeer anders weight gainers, kan handig zijn!

wat een k*tadvies.. hoed je mond is.. geen WG.. gewoon 6 maaltijden per dag..

1) IPV CHOCO --> PINDAKAAS + KIPFILET
2) IPV KOEK --> BOTERHAMMEN MET PINDAKAAS + KIPFILET
3) IPV CORNFLAKES SAVONDS --> 500 GRAM KWARK + 50 GRAM NOTEN
 
Je eet best veel, als je zo moeilijk verdikt ben je waarschijnlijk ecto, probeer anders weight gainers, kan handig zijn!

hij eet helemaal niet veel, nog geen 3000 kcal
 
echt? ik drink meestal een kopje in een week met heel veel choclade en suiker anders krijg ik dat niet binnen

ik heb maximaal wel es een periode 3 liter per dag gedronken..
kwam toen 15kg aan in 6 maand ofzo, (uiteraard niet vet vrij)
zijn in het powerlift/strongman gedeelte legio mensen die veel chocomelk drinken in de bulk!
 
Back
Naar boven