MuscleMeat

verhaaltje over Dbol doseringen

Bezoekers in dit topic

haha damn bij 50mg ging ik al kapot van koppijn. Die gast is hardcore :roflol:
mischien heeft die fake :P
 
Ik heb geen Sis gebanned. Zou ik moeten opzoeken.


Ja ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom Sisevano is gebanned?? Of doen jullie daar geen uitlatingen over??
 
Bannen gebeurd als je 7 strafpt haalt. Die kan je stuk per stuk krijgen, of bijv. via anabolenhandel, dan heb je er meteen 7 en ben je perm banned. Ik kijk het even na.

* edit: het was door AAS handel via PM.
 
haha damn bij 50mg ging ik al kapot van koppijn. Die gast is hardcore :roflol: mischien heeft die fake :P

+1 dubbele dosis is sick echt SICK 100mg Diana en al helemaal als eerste kuur volgens mij.
 
Snap niet dat je je druk gaat maken over iemand anders op de sportschool.. Laat ze lekker aankloten zolang je zelf maar weet waar je mee bezig bent..

en zeven kilo in 2 weken bij een eerste kuur.. en dat bij dianabol is poep want most of it is vocht en daarna vet
 
sis woog geen 70 kg
 
Op zich, zolang hij niet overdrijft in tijdsduur zal het allemaal wel meevallen. Hij kan er zelfs maanden tot jaren aan een stuk op zitten tot zijn lever er iets van zegt. Zie het onderzoek over de atleet die meerdere jaren op 400mg oxy per dag zat.

Er zijn er hier zelfs die op 3 of meer mg methyltrienolone gaan. Vergeleken met dat is 100mg dbol per dag niks. Of het slim is, absoluut niet, zeker niet in dit geval. Het is nog steeds met je gezondheid spelen.

Dat ze het "maar hij groeit er toch op" argument gebruiken voor de schadelijkheid getuigt weer van de hoge intelligentie en logisch inzicht van het typische gym-volkje.
 
sis woog geen 70 kg

Nee, omdat hij zo lang is.Maar is zijn massa nou indrukwekkend voor zijn mega hoge dosseringen ?

Je moet een kleine arnold kunnen zijn met wat hij allemaal gebruikt heeft.
 
Nee, omdat hij zo lang is.Maar is zijn massa nou indrukwekkend voor zijn mega hoge dosseringen ?

Je moet een kleine arnold kunnen zijn met wat hij allemaal gebruikt heeft.

Tja, de een reageert ook beter op AS dan de andere. Waarschijnlijk is hij een low responder. ICM lang zijn is dat echt heel vervelend.
 
Tja, de een reageert ook beter op AS dan de andere. Waarschijnlijk is hij een low responder. ICM lang zijn is dat echt heel vervelend.


Ik ben ook lang man... Dan oog je altijd kleiner vooral op foto's..
 
Snap niet dat je je druk gaat maken over iemand anders op de sportschool.. Laat ze lekker aankloten zolang je zelf maar weet waar je mee bezig bent..

omdat hij zijn spul krijgt van iemand die ik ken, die wel een toffe peer is (ik meen te begrijpen dat hij dit geregeld heeft voor die gast omdat die vroeger eens iets voor hem gedaan heeft oid) maar ik zou dus niet willen dat mijn maat problemen krijgt omdat die andere zich de kliniek in slikt...

enfin, ik denk dat hat allemaal wal zal loslopen.

mss een domme vraag, maar hoe zit de verhouding in elkaar van welk stuk na de kuur vet wordt? je zei daar iets van.

ik weet dat je direct na kuur beter niet gaat dieten (om je systeem te helpen met test levels terug te normaliseren) maar eens je test terug normaal is, kan je toch gaan dieten en je vet reduceren?

allé, dat mechanisme begrijp ik nog niet zo goed eerlijk gezegd...

gr

s
 
haha damn bij 50mg ging ik al kapot van koppijn. Die gast is hardcore :roflol:
mischien heeft die fake :P

fake denk ik niet hoor. zijn naposims van roemenie, 5mg. van Terapia of zoiets. bij ons in de gym zijn er een paar jongens die hun zaakjes op orde hebben. te zien aan die gasten hun omvang ws het toch geen fake dat zij gebruikt hebben :D
 
Na een kuur heb je amper eigen testosteron en in het geval van aromatiserende middelen een bom oestrogeen in je. Bovendien stijgt het cortisol als een soort rebound effect. Dit alle samen maakt dat je spieren verliest en vet wint. Na een kuur moet je nooit gaan cutten (niet voor de eerste 2-3 maanden). Je moet goed blijven eten, gezond leven en keihard blijven trainen. Verder kan je middelen nemen om depressies tegen te gaan zoals sint-janskruid , vitamineB, en andere supplementen als ZMA, creatine, mariadistel ... en natuurlijk nakuren. Tijdens en na de kuur Pregnyl en na de kuur Nolvadex en tribulus.
 
Na een kuur heb je amper eigen testosteron en in het geval van aromatiserende middelen een bom oestrogeen in je. Bovendien stijgt het cortisol als een soort rebound effect. Dit alle samen maakt dat je spieren verliest en vet wint. Na een kuur moet je nooit gaan cutten (niet voor de eerste 2-3 maanden). Je moet goed blijven eten, gezond leven en keihard blijven trainen. Verder kan je middelen nemen om depressies tegen te gaan zoals sint-janskruid , vitamineB, en andere supplementen als ZMA, creatine, mariadistel ... en natuurlijk nakuren. Tijdens en na de kuur Pregnyl en na de kuur Nolvadex en tribulus.

ik begin volgende maand aan mijn eerste kuur. Ik gebruik Proviron om de aromatase uit te schakelen. die proviron loopt door tot aan de PCT. PCT is nolva (zoals beschreven in Bread & Butter Cycle II) en vanaf week 4 doe ik 2x week Pregnyl in 250IU dosissen.
dat alles samen zou oestrogeen concentraties zwaar moeten beperken. (hoop ik)
ik ben ook van zin om in de nakuur HMB te gebruiken (heb ik nog staan en zou anti-katabool moeten werken)
helpt die tribulus echt?
ik heb nog 4 shots Vitamine B12/B6 liggen van de apotheker, maar ben er nog niet uit wanneer ik die best zou nemen
verder werd mij gezegd dat ik Dbol & proviron beter niet te samen kon nemen - klopt dit?
 
Provi na week of 4-5 erin.Dan zal je testlevel hoog genoeg zijn,zodat je lichaam dit weer probeert te downen dmv SHBG,DAN pas zou ik 25mg pd gaan nemen,na paar weken verhogen tot 50mg is imo genoeg.
 
heb maar 1 voorschrift gekregen, dat zijn 50 pillen van 25mg :-(
maar dit zou toch ook genoeg moeten zijn om SHBG te binden en het aromatase enzym bezig te houden...
(50 zou beter geweest zijn, maar ja, ik denk /hoop dat 25 ook de klus klaart)
 
ik begin volgende maand aan mijn eerste kuur. Ik gebruik Proviron om de aromatase uit te schakelen. die proviron loopt door tot aan de PCT. PCT is nolva (zoals beschreven in Bread & Butter Cycle II) en vanaf week 4 doe ik 2x week Pregnyl in 250IU dosissen.
dat alles samen zou oestrogeen concentraties zwaar moeten beperken. (hoop ik)
ik ben ook van zin om in de nakuur HMB te gebruiken (heb ik nog staan en zou anti-katabool moeten werken)
helpt die tribulus echt?
ik heb nog 4 shots Vitamine B12/B6 liggen van de apotheker, maar ben er nog niet uit wanneer ik die best zou nemen
verder werd mij gezegd dat ik Dbol & proviron beter niet te samen kon nemen - klopt dit?
Proviron is een zwakke aromatase-remmer en kan meer vrije testosteron beschikbaar maken, maar het effect is niet groot tenzij de dosering hoog is. Maar je hebt ook oestrogeen nodig om massa te winnen, dus proviron zorgt altijd voor minder kilo's. Oestrogeen heeft verder positieve effecten op de spiergroei zolang er genoeg test/androgenen aanwezig zijn.

De Pregnyl lijkt me ok maar kan in een lichte tot gemiddelde kuur ook wel wat later beginnen, hangt af van persoonlijke keuze.

HMB doet vooral iets bij beginners maar weinig of niets bij gevorderde bb. Tribulus verhoogt niet testosteron maar wel de doorbloeding bij geslachtsdelen. Velen ervaren dit als positief. B12 2 weken voor einde kuur beginnen, helpt de eetlust en het metabolisme. Dbol en proviron gaan wellicht niet goed samen omdat Dbol net actief is als een soort oestrogeen , het is dus water en vuur.
 
Back
Naar boven