AndroidHealthClinic

waarom wil je eigenlijk meer spieren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Is het antwoord op deze vraag hetzelfde als het antwoord op de vraag "waarom ben je begonnen met krachttraining?"

Ik weet waarom ik begonnen ben met krachttraining en dat is nu niet meer echt van toepassing op mij of mss nog maar een klein beetje, maar toch train ik nu nog altijd omdat ik een mens health fysiek wil maar waarom wil ik eigenlijk een mens health fysiek?
Eigenlijk kan ik nu stoppen want ik ben niet te dun en niet te dik en ben dus theoretisch volledig gezond maar waarom wil ik toch nog wat meer spieren?
Eigenlijk zei ik al van mijn 14 jaar ofzo dat ik een mens health fysiek wou maar toen was mijn prioriteit voetbal. Zit het dan toch op de 1 of andere manier ingebakken in mijn hersenen dat ik ooit met krachttraining zou beginnen of doe ik het onbewust voor iets? Want moest ik nu verplicht moeten stoppen met krachttraining dan zou ik helemaal geen reden hebben om opnieuw te beginnen alhoewel ik dat onmiddelijk weer zou willen doen. Maar dan weet ik dus totaal niet waarom..???
 
groundhog_day.jpg
 
Het is het ijzer dat steeds weer roept, kun je gewoonweg niet aan weerstaan
 
1. Meer zelfvertrouwen. Ik ben veel te verlegen, echt veeeel te verlegen. Ook qua omgang met meisjes, echt te verlegen.

2. Ik prefereer een BB lichaam boven een ecto lichaam.

3. Leuke hobby erbij, veel plezier in.
 
1. Meer zelfvertrouwen. Ik ben veel te verlegen, echt veeeel te verlegen. Ook qua omgang met meisjes, echt te verlegen.

2. Ik prefereer een BB lichaam boven een ecto lichaam.

3. Leuke hobby erbij, veel plezier in.

Als ecto met sixpack moet je juist uber player zijn jwz.
 
wil naar een lager vet% ivm mijn cholestrol en lees overal dat meer spiermassa aanzienlijk kan helpen om vet te verbranden, vandaar..
 
Volgens mij is het antwoord daarop vrij makkelijk. Je hebt iets gevonden wat je ècht leuk vind/ van houdt.

Als je iets blijft doen ook al is de noodzaak ertoe vervallen, dan vind je het leuk. Een ouder blijft ook altijd voor zijn kinderen zorgen, ook al is dat niet meer nodig. Lance Armstrong vindt het ook nog leuk om op zijn fiets te zitten, ook al heeft hij alles al bereikt.

Waardoor dat komt is bijna niet uit te vinden, denk ik. Dat kan liggen aan je opvoeding (je vader die dol was op sport), je genen of gevoel dat je wilt bevredigen. Eigenlijk maakt de oorzaak ook niet zoveel uit zolang het niet iets is waar je last van ondervindt.

Wees maar blij dat je iets hebt gevonden in je leven dat je leuk vind ook al is er geen noodzaak, de meeste mensen vinden dat nooit.
 
omdat ik verslaafd aan ben?
 
simpel ben verslaafd aan spieren het moet steeds meer.
 
zou niet weten wat ik anders zou moeten doen
 
Als ik iemand met een goed lichaam zie voel ik jaloersheid... en jaloersheid is aanduiding van verlangen... dus zelf ook maar aan het ijzer. Bleek het nog leuk te zijn ook (resultaa, maar ook de training an sich, dat gepiel met voeding, erg interessant allemaal)
 
Ik ben er zelf nog niet over uit maar vind het wel wat hebben om te zien
dat mijn lichaam veranders in iets sterks en moois, in de gym kijken ook
all die ecto's je aan van hoe kan dat, hun snappen het ook gewoon niet
dat een groot gedeelte vooral met goede voeding heeft te maken.
 
Ik ben er zelf nog niet over uit maar vind het wel wat hebben om te zien
dat mijn lichaam veranders in iets sterks en moois, in de gym kijken ook
all die ecto's je aan van hoe kan dat, hun snappen het ook gewoon niet
dat een groot gedeelte vooral met goede voeding heeft te maken.


Ik denk eerder al die shit die je gebruikt, maar goed voeding is ind zeer belangrijk.:)
 
Het is gewoon een verslaving, ik hou van het ijzer, van het gevoel van power als je traint met zware gewichten, en ja ik hou ook van de jaloerse blikken van andere mannen en de bewonderende van vrouwen. Ik denk dat iedereen die serieus met het ijzer bezig is om steeds maar meer spieren te ontwikkelen een beetje een narcist is, wij houden van ons beeld in de spiegel.
 
Ik heb het niet over mijzelf maar over iedereen die aan bb doet.
Zonder voeding en die shit red ik het ook niet. Zometeen weer de spuit erin iig
 
Back
Naar boven