MuscleMeat

Nieuws Fietsen op de A2 gegooid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ongelofelijk dit. hoe bedenk je zoiets, van de computerspelletjes van tegenwoordig?

Leuk dat je computergames in twijfelt brengt, maar als je aan zo'n shit begint spoort je toch echt zelf niet...
 
Wat heb jij in de voormiddag gedaan Wesking ? En kan iemand dat bevestigen ?
 
Leuk dat je computergames in twijfelt brengt, maar als je aan zo'n shit begint spoort je toch echt zelf niet...

Als ik soms zie wat voor shit er te-koop is.

Het moet ergens vandaan komen, toen ik 16 was had ik er nog nooit van gehoord, stenen,autovelgen en fietsen op de snelweg gooien.
 
Als ik soms zie wat voor shit er te-koop is.

Het moet ergens vandaan komen, toen ik 16 was had ik er nog nooit van gehoord, stenen,autovelgen en fietsen op de snelweg gooien.

Klopt, maar iemand die tot zulke daden overgaat is zelf gewoon helemaal lijp. Natuurlijk kun je geïnspireerd raken door games, films of daden van andere figuren. Toch, ik speelde toen ik 10 was ook al spellen waarin je mensen neerschoot met zo groot mogelijke bloedvlekken. Behoefte aan geweld heb ik totaal niet, in geen enkele vorm...
 
Er lopen [mensen] rond die er waarschijnlijk snel gevoelig voor zijn.

de spelletjes van nu zijn ook veel realistischer in 3d etc. wat hadden wij iets van streetfighter of is dat al van later...
 
Lol de mensheid wordt nou eenmaal kniftig door problemen etc.

Dat geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar met de kredietcrisis enzo erbij wordt het er allemaal niet beter op.
 
Er lopen [mensen] rond die er waarschijnlijk snel gevoelig voor zijn.

de spelletjes van nu zijn ook veel realistischer in 3d etc. wat hadden wij iets van streetfighter of is dat al van later...

Dat is wel zo. Waar je vroeger een character een headshot gaf, kun je nu kiezen of je door neus, oor of oog schiet. :p
 
Bij werd er laatst een soort van pak melk ofzo vanaf een viaduct gegooid op me raam. Schrok wel aardig. Ben erheen gereden, helaas niemand meer te bekennen. :mad:

Ik zou ook kwaad worden als ze (choco)melk verspillen :mad:
 
wow. ik zou daar niet de ballen voor hebben om dat te doen. je kan wel eens gek doen maar als je zoiets doet dan ben je geestelijk niet 100
 
weer eens iets anders dan stenen
 
wow. ik zou daar niet de ballen voor hebben om dat te doen. je kan wel eens gek doen maar als je zoiets doet dan ben je geestelijk niet 100

Het kan tot zware ongevallen lijden, met dodelijke afloop.

ik een geval van een pol van Maisplant die iemand op de auto kreeg en van schrik zich verstuurde en vol in de vangrail kwam met T4 Busje met 6 inzittenden.

6 kisten konden bestelt worden.:sad:
 
Er lopen [mensen] rond die er waarschijnlijk snel gevoelig voor zijn.

de spelletjes van nu zijn ook veel realistischer in 3d etc. wat hadden wij iets van streetfighter of is dat al van later...


jonge waar heb je het over
er zijn geen spellen waar je stenen vanaf een viaduct op een snelweg moet gooien :roflol: en zo gecompliceerd is het niet, elke mongool(die de gevaren er niet van inziet?) kan het zo doenals ie daar zin in heeft
zou eerder de ouders van het ventje laten sterilliseren
 
Ongelofelijk dit. hoe bedenk je zoiets, van de computerspelletjes van tegenwoordig?

ik denk eerder dat dit soort crap gamemakers op zulke ideeen brengt :o

in de volgende GTA word het fietsen smijten

jonge waar heb je het over

jonge? ik denk dat hij meneer is voor jou :P of je moet 40+ zijn?
 
hoop dat het geen dure fietsen waren.
 
Ik hoop het echt nog een keer te zien dat zo iemand zo iets doet, dan gooi ik namelijk ook een keer iets van het viaduct...
 
Bij werd er laatst een soort van pak melk ofzo vanaf een viaduct gegooid op me raam. Schrok wel aardig. Ben erheen gereden, helaas niemand meer te bekennen. :mad:

Sounds like heaven.
 
Dat is poging tot doodslag!!
 
Back
Naar boven