MuscleMeat

Ik train niet.....werk alleen hard (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een bledder

ook al ben ik gynaecoloog,brandweerman of putjesschepper.....

was even peter r de vries aan het kijken druktemakers
zie dat ze weg zijn ja vraag me niet waarom ,i do not know als ik me zou schamen zou ik hier niet zitten vragen om advies, ik weet niet wat jullie in jullie hoofd hebben over mij ,maar wis die gedachte
je hebt het topic wel leuk verdoet met die pics te verwijderen,was nog zo leuk en lachwekkend,BEEST hahaha:)
 
wat een k*ttopic:rolleyes:
 
Ik train niet.....werk alleen hard

--------------------------------------------------------------------------------

::

--------------------------------------------------------------------------------
Laatst aangepast door Mikeyall : Vandaag om 22:16

???
 
Ik train niet.....werk alleen hard

--------------------------------------------------------------------------------

::

--------------------------------------------------------------------------------
Laatst aangepast door Mikeyall : Vandaag om 22:16

???
ja man je hebt echt wel wat gemist hoor,daarom heeft hij ze waarschijnlijk ook verwijderd:D
 
retard waarom verwijder je pics?
wat noem je hem retard?? kijk is in die ****ing spiegel van je en ga niet stoer lopen doen op forums
want in het echt zou ik mensen zoals jou met een barbell gewicht je kop afragge.

dit lucht voor mij ff op. sorry :p
 
get crunk yeah yea ooohyeahhh babyyy
 
ja man je hebt echt wel wat gemist hoor,daarom heeft hij ze waarschijnlijk ook verwijderd:D

ze zijn er weer ik kan ook nog laggen:cool:


jezus man bf van 20, met alleen een redelijke arm omtrek no back no chest

ik denk dat je werk dan inhoudt je 8 keer per dag rukken ofzo:roflol::roflol:





maar ff serieus is dit een grap ofzo, je bent in 2006 al aangemeld hier
 
ga trainen joh
 
ze zijn er weer ik kan ook nog laggen:cool:


jezus man bf van 20, met alleen een redelijke arm omtrek no back no chest

ik denk dat je werk dan inhoudt je 8 keer per dag rukken ofzo:roflol::roflol:





maar ff serieus is dit een grap ofzo, je bent in 2006 al aangemeld hier
hahaha goed speurwerk,hij traint dus toch,bakt er alleen geen kloot van:D
 
hahaha goed speurwerk,hij traint dus toch,bakt er alleen geen kloot van:D

haha zo iest dacht ik ook al een beedje toen ik die datum zag

@ ts je hoeft je niet te schamen hoor:sukkeltje:
 
Jaloezie ten top weer hiero. :eyes: gaan jullie eens trainen ipv hier de held uit te hangen.
 
Jaloezie ten top weer hiero. :eyes: gaan jullie eens trainen ipv hier de held uit te hangen.
zondag niets te doen,en je hebt het topic niet van het begin kunnen volgen,dus je kan hier niet echt mee over oordelen:p
 
wat noem je hem retard?? kijk is in die ****ing spiegel van je en ga niet stoer lopen doen op forums
want in het echt zou ik mensen zoals jou met een barbell gewicht je kop afragge.

dit lucht voor mij ff op. sorry :p

Kom proberen dan, scheiterd :o
 
Probeer het eerst eens normaal te schrijven dickhead.

Verder weer aardig kansloze reacties in dit topic. Iemand post eens een keertje foto's en meteen wordt er gekeken wie de stoerste opmerking kan maken.
 
:fire::headbang: waarom nou iederedaag foto's van gasten die nog nooit of selden ijzer gezien hebben :dunno:

DIT IS EEN BODYBUILDING FORUM !!! (DUTCHBODYBUILDING.COM )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven