XXL Nutrition

Nieuws 63 homo's op gruwelijke wijze mishandeld in Irak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:roflol:
Kijk dit hoeft natuurlijk ook weer niet. :D
 
ja alle moslims zijn zo.
 
Dat dat kankerland nou eens opgeblazen word...
 
Als je dat zo hoort lijkt het net of de VS hebben er totaal niets veranderd. Je kan je afvragen of er eigenlijk wel veel anders is sinds de val van Saddam.
 
Wordt alleen maar erger :o
 
Als je dat zo hoort lijkt het net of de VS hebben er totaal niets veranderd. Je kan je afvragen of er eigenlijk wel veel anders is sinds de val van Saddam.

of er is meer openbaarheid in praktijken die vroeger voor de wereld verzwegen bleven...
 
Algeheel verbod op religie.
 
Als ik 1 bom had he, 1 enkele, dan gooide ik hem op Mekka :cool::cool::cool: en laat de derde wereld oorlog beginnen!!!! wordt tijd :D:D:D:D


++

Daarom moeten we allemaal maar flink blijven trainen met de gedachten dat we dan als een soort van Gears Of War achtige manier de wereld uiteindelijk kunnen ontdoen van deze pestplaag. Brrr rillingen krijg ik van dit soort door de islam ge-brainwashte bommentapers.
 
Algeheel verbod op religie.
Maakt denk ik weinig uit, de haat zit er bij die mafkezen gewoon in, religie of geen. IMO is de enige oplossing om alle vrouwen en kinderen tijdelijk het land uit te zetten, de overige mannen filteren, en dan heel het zaakje plat te bombarderen. En dan met schone lei van 0 herbeginnen.
 
zouden ze hier in nederland moeten introduceren :p
 
Maakt denk ik weinig uit, de haat zit er bij die mafkezen gewoon in, religie of geen. IMO is de enige oplossing om alle vrouwen en kinderen tijdelijk het land uit te zetten, de overige mannen filteren, en dan heel het zaakje plat te bombarderen. En dan met schone lei van 0 herbeginnen.

heeerlijk!!
 
Maakt denk ik weinig uit, de haat zit er bij die mafkezen gewoon in, religie of geen. IMO is de enige oplossing om alle vrouwen en kinderen tijdelijk het land uit te zetten, de overige mannen filteren, en dan heel het zaakje plat te bombarderen. En dan met schone lei van 0 herbeginnen.

Daar kan tevens een leuke realityshow van gemaakt worden.
 
Gelukkig zorgt onze Westerse politiek er tot nu toe voor dat alles op afstand blijft en de pleuris op hun eigen grondgebied plaatsvind.

We moeten vooral zorgen dat in dat soort gebieden niet teveel ontwikkeling plaatsvind, enkel de eerste levensbehoeften. Tegen de tijd dat onze taak erop zit, kunnen de Westerse troepen daar weg en zorgt hun eigen onbeschaving er wel weer voor dat het intern destabiliseerd zodat ze zichzelf onschadelijk maken en ons Westers grondgebied in haar welzijn is verzekerd.

Overigens heb ik gisteren tenenkrommend bij BNN gezien op welke wijze die homofielen elkaar uitwonen in de Hemkade. Onze tolerantie is wat dat betreft ook niet de oplossing. Elke fatsoensnorm ten spijt.
 
Maakt denk ik weinig uit, de haat zit er bij die mafkezen gewoon in, religie of geen. IMO is de enige oplossing om alle vrouwen en kinderen tijdelijk het land uit te zetten, de overige mannen filteren, en dan heel het zaakje plat te bombarderen. En dan met schone lei van 0 herbeginnen.

Dat zouden degenen die daar wonen ook graag willen, een redelijk groot gedeelte van wat zich daar radicaal gedraagt is niet eens van Irakese afkomst.
 
Wat is dat toch met die homo haat in de wereld? Ik sta ook niet te juichen als een van mijn zoons homo blijkt te zijn, maar het zijn gewoon mensen en vaak nog gezellige mensen ook. Tuurlijk zitten er ook van die enge tussen maar dat zie je ook bij de hetro's dat is toch geen reden om ze voor altijd en eeuwig in een verdom hoekje te plaatsen.
Het is een klote wereld als het op menselijkheid aankomt dat is het gewoon bah! Ik hoop dat de homohaters terug komen als de grootste nicht die je maar bedenken kan weten ze ook eens wat het is om gehaat te worden.:mad:
 
Wat is dat toch met die homo haat in de wereld? Ik sta ook niet te juichen als een van mijn zoons homo blijkt te zijn, maar het zijn gewoon mensen en vaak nog gezellige mensen ook. Tuurlijk zitten er ook van die enge tussen maar dat zie je ook bij de hetro's dat is toch geen reden om ze voor altijd en eeuwig in een verdom hoekje te plaatsen.
Het is een klote wereld als het op menselijkheid aankomt dat is het gewoon bah! Ik hoop dat de homohaters terug komen als de grootste nicht die je maar bedenken kan weten ze ook eens wat het is om gehaat te worden.:mad:

Idd en dan worden de billen aan elkaar gelijmd en laxeermiddel toegedient :D.
 
Ben ik de enigste die zich afvraagd waar het filmpje blijft?
 
Back
Naar boven