AndroidHealthClinic

F*cking hell at ronnie coleman!!!

Bezoekers in dit topic

phantom1990

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2006
Berichten
1.616
Waardering
8
ronnie is een beest
 
haha ****ing bruut :D
 
still ronnie D:
 
goeie muziek ook ;)
 
Ronnie blijft King :cool:
 
ik ben benieuwd hoe die er uit ziet op de mr. O 2009? wanneer wordt dat eigenlijk gehouden?
 
Ik vind dat er de laatste tijd erg negatief wordt gepraat over ronnie
niemand praat negatief over Ronny in de shape waarin hij toen was..
Alleen zijn huidige shape kan hij geen wedstrijden meer doen.
Dat is gewoon de realiteit en dat mag best gezegd worden..
Ook koningen treden ooit af!
 
Coleman's fysiek is gewoonweg niet goed genoeg om mee te doen aan mr Olympia 2009. Deal with it ....
 
Mooi filmpje, maar wel uit 2000.
Ronnie april 2009 (FIBO)was ver verwijderd van een Olympia, maar ja dat was Arnold ook na 1975 en toen kwam 1980!;)
 
Iemand zit ook op bodybuilding.com :)
 
Deze shape is werkelijk onverslaanbaar zeg ik je! Laten we hem herinneren zoals hij was ipv hem af te kraken over zijn huidige shape, logisch dat zijn shape achteruitgaat als je kijkt naar hoe lang hij al meedraait en zijn leeftijd.

feit, deze man spant de kroon
 
Het is en blijft de beste bodybuilder aller tijden. Niemand ontkend zijn prestaties, maar zijn tijd is wel voorbij, en dat mag ook best gezegd worden.
 
lights out game over.

Over lights gesproken; de belichting van deze show vind ik niet zo goed.
Te veel = te veel reflectie.
 
Ik heb nog nergens een bevestiging langs zien komen van coleman dat hij de O 2009 meedraait. En al gaat hij meedoen, dan zal hij niet voor de winst gaan, hij weet zelf ook wel dat hij geen schijn van kans maakt tegen jongens als heath, victor, dexter etc. Hij zal meedoen uit liefde voor de sport en daar kan ik alleen maar respect voor hebben..
 
Ik ben trouwens benieuwd of er ooit nog iemand zal komen die kan tippen aan de shape van ronnie in 2000/2001..
 
Back
Naar boven