XXL Nutrition

Vraagje over creatine!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

IraanseKracht

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2009
Berichten
6
Waardering
0
Hallo iedereen,

ik train in middels al langer dan een jaar, en heb nog nooit creatine gebruikt. Ik wil er graag mee beginnen. Maar me vraag is dan als ik er nu mee begin. en na een halfjaartje weer een keertje doe, of het effect bij de 2e keer minder wordt? want dan wacht ik liever nog een tijdje met het nemen van creatine.

Alvast bedankt voor jullie antwoord!!
 
Niet dat creatine een wondermiddel is, maar je wacht best met het nemen van dit product tot je echt in een sleur zit, en niet echt verder kunt groeien . En dit is na een jaar normaal toch nog niet het geval ;)

Grtz_
 
hehe bij fysio vandaag mens health gelezen waarin stond dat je langer leeft van creatine, dus wel een wonder middel :rolleyes:
 
creatine gebruik ik al sinds ik sport z'n beetje.
dikke rommel de meeste spul.. als je het koopt doe het direct goed:
koop cellmass van bsn.
de meeste andere zooi is troep.
 
creatine gebruik ik al sinds ik sport z'n beetje.
dikke rommel de meeste spul.. als je het koopt doe het direct goed:
koop cellmass van bsn.
de meeste andere zooi is troep.

Bullshit.

Creatine is creatine.

Koop gewoon creatine monohydraat zonder toevoegingen (want dan heb je het pas over overprijsde zooi)
 
Hallo iedereen,

ik train in middels al langer dan een jaar, en heb nog nooit creatine gebruikt. Ik wil er graag mee beginnen. Maar me vraag is dan als ik er nu mee begin. en na een halfjaartje weer een keertje doe, of het effect bij de 2e keer minder wordt? want dan wacht ik liever nog een tijdje met het nemen van creatine.

Alvast bedankt voor jullie antwoord!!

Nee het effect wordt niet minder de tweede keer.
 
okee, maar wat gods_gift al zei is het niet beter om te wachten totdat ik echt in de sleur zit, en niet meer echt verder groei? om het dan pas te gebruiken?!