XXL Nutrition

Vraagje over creatine!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

IraanseKracht

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2009
Berichten
6
Waardering
0
Hallo iedereen,

ik train in middels al langer dan een jaar, en heb nog nooit creatine gebruikt. Ik wil er graag mee beginnen. Maar me vraag is dan als ik er nu mee begin. en na een halfjaartje weer een keertje doe, of het effect bij de 2e keer minder wordt? want dan wacht ik liever nog een tijdje met het nemen van creatine.

Alvast bedankt voor jullie antwoord!!
 
Niet dat creatine een wondermiddel is, maar je wacht best met het nemen van dit product tot je echt in een sleur zit, en niet echt verder kunt groeien . En dit is na een jaar normaal toch nog niet het geval ;)

Grtz_
 
hehe bij fysio vandaag mens health gelezen waarin stond dat je langer leeft van creatine, dus wel een wonder middel :rolleyes:
 
creatine gebruik ik al sinds ik sport z'n beetje.
dikke rommel de meeste spul.. als je het koopt doe het direct goed:
koop cellmass van bsn.
de meeste andere zooi is troep.
 
creatine gebruik ik al sinds ik sport z'n beetje.
dikke rommel de meeste spul.. als je het koopt doe het direct goed:
koop cellmass van bsn.
de meeste andere zooi is troep.

Bullshit.

Creatine is creatine.

Koop gewoon creatine monohydraat zonder toevoegingen (want dan heb je het pas over overprijsde zooi)
 
Hallo iedereen,

ik train in middels al langer dan een jaar, en heb nog nooit creatine gebruikt. Ik wil er graag mee beginnen. Maar me vraag is dan als ik er nu mee begin. en na een halfjaartje weer een keertje doe, of het effect bij de 2e keer minder wordt? want dan wacht ik liever nog een tijdje met het nemen van creatine.

Alvast bedankt voor jullie antwoord!!

Nee het effect wordt niet minder de tweede keer.
 
okee, maar wat gods_gift al zei is het niet beter om te wachten totdat ik echt in de sleur zit, en niet meer echt verder groei? om het dan pas te gebruiken?!
 
Zoals gezegd , je hoeft het niet te nemen . Het zit bv ook in rood vlees en je lichaam maakt het zelf aan ook . Dusja ...
 
creatine gebruik ik al sinds ik sport z'n beetje.
dikke rommel de meeste spul.. als je het koopt doe het direct goed:
koop cellmass van bsn.
de meeste andere zooi is troep.

Ja vooral die van Bsn kopen inderdaad. :rolleyes:

Creatine monohydraat zonder reclame poespas is prima!
 
het is bedoeld voor als je in een sleur zit idd maar als je wilt kan je het nu ook gebruiken;) het effect gaat niet minder worden zolang je maar 1-2 maanden on gaat en weer 1-2 maanden off
 
het is bedoeld voor als je in een sleur zit idd maar als je wilt kan je het nu ook gebruiken;) het effect gaat niet minder worden zolang je maar 1-2 maanden on gaat en weer 1-2 maanden off

onzin effect blijft hetzelfde
 
Spreek me niet tegen.

:windup:

zijn al shitload discussies over gepost en onderzoeken over gepost
zoek maar op creatine met username 3XL

effect word niet minder je raakt er alleen aan gewend ( in je hoofd )
 
creatine gebruik ik al sinds ik sport z'n beetje.
dikke rommel de meeste spul.. als je het koopt doe het direct goed:
koop cellmass van bsn.
de meeste andere zooi is troep.



en sinds wanneer is dat zo wtf van alri werkt PRIMA bsn hmm no-explode doet geen f*ck voor mij + is alleen maar suiker en wat eerder werd gezegd creatine is creatine!
 
bsn is prima spul, ik heb niks anders van bsn dan cellmass.
ik heb vele andere creatine gehad.. toch blijf ik bij deze.
als een andere beter bij jou werkt.. moet je dat zeker blijven kopen.
elk lichaam reageert anders he :)!
 
bsn is prima spul, ik heb niks anders van bsn dan cellmass.
ik heb vele andere creatine gehad.. toch blijf ik bij deze.
als een andere beter bij jou werkt.. moet je dat zeker blijven kopen.
elk lichaam reageert anders he :)!

Nogmaals creatine is creatine. Je hebt mensen die reageren goed op creatine, en mensen die er minder tot niet op reageren. Wat dat betreft is inderdaad ieder lichaam anders. Maar van welk merk je die creatine hebt maakt geen **** uit. Koop jij liever creatine van 50 euro als je dezelfde werking kan krijgen met een potje van 15 euro?? Ik koop gewoon creatine monohydraat, alle andere soorten hebben geen toegevoegde waarde ten opzichte van mono ( alleen toegevoegde waarde in de prijs ;)). En Bsn stopt verder nog 100 andere stofjes in een pot waardoor het een ultiem product lijkt, leuke is dat maar een aantal ingredienten echt resultaat opleveren ( zoals de creatine mono die in de pot zit). Allemaal marketing, je wordt gewoon bezeikt. :)
 
Gewoon nu doen als je daar zin in hebt.
Wel beter niet gebruiken in de cut, creatine houdt vochtvast om je spieren en dit geeft je een minder strakkere look.
 
Back
Naar boven