AndroidHealthClinic

F*cking hell at ronnie coleman!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

indd, superscherp en hard, vraag me af of iemand em nog verslaat op jay cutler na.
 
Ronnie is en blijft the man, YEAH BUDDY!!!!
 
Het blijft een beest, 7 titels zullen ze hem niet snel maar na doen.
Hij leefde voor zen sport en trainde als een beest.
Denk niet dat hij Mr O -2009 zal mee doen zijn maar geruchten volgens me.
 
Ik ben trouwens benieuwd of er ooit nog iemand zal komen die kan tippen aan de shape van ronnie in 2000/2001..

Juist in 2001 was de Olympia enigszins controversieel en dachten veel mensen dat Cutler de betere was.
 
kijk zo wil je herrinnerd worden toch, in die supershape?

als je je zelf lang niet kan evenaren snap ik niet waarom je nog op het podium zou stappen. geeft toch geen voldoening???
 
Het blijft een beest, 7 titels zullen ze hem niet snel maar na doen.
Hij leefde voor zen sport en trainde als een beest.
Denk niet dat hij Mr O -2009 zal mee doen zijn maar geruchten volgens me.

8 Titels bedoel je.

En ronnie was king, hij had gewoon iets naast dat geweldige fysiek wat hem gewoon onvergetelijk maakt.
 
jay had hem in 2001 moeten winnen.
 
Borst, Rug,Biceps van Coleman zien er op het filmpje net iets beter uit mijn inziens. Terecht gewonnen door Coleman.
 
Ik bedoelde eigenlijk de shape van 1999/2000, 2001 is zijn shape iets minder scherp idd. Maar imo alsnog de terechte winnaar..
 
tijdens deze show zag die er echt ongelovelijk uit. imo zijn beste shape in zijn cariere. Geen BB'er in de wereld komt zelfs in de buurt van zijn fysiek.
 
Brute vergelijking!
 
Jay had moeten winnen daar.
 
Ik bedoelde eigenlijk de shape van 1999/2000, 2001 is zijn shape iets minder scherp idd. Maar imo alsnog de terechte winnaar..
+1
xmuzcl.jpg


2rnexjp.jpg


Zijn beste shape imo:cool:
 
Z'n bovenlichaam is daar echt abnormaal. Benen zijn volgens mij in een later stadium nog wel beter geweest, iig een brok massiever zover mij bijstaat.
 
Coleman = King!
 
he is still the champ.
 
Back
Naar boven