Fitness Seller

Nieuws Marco Nafzger gaat voor 2e Wereldtitel !

Bezoekers in dit topic

Krachtsjport

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2009
Berichten
5
Waardering
0
Hallo Jongelui,

Tijdens het NK vrachtwagen trekken vorig jaar heeft Marco zijn eerste wereldtitel binnen gehaald. ( dit staat ook vermeld in het guiness book of records ). Na het gemak van vorig jaar wil hij laten zien dat hij nu echt de wereldkampioen is. Daarom zal hij dit jaar een nog zwaardere vrachtwagen voort trekken tijdens het NK vrachtwagen trekken voor teams. Hij zal dit aansluitend van de wedstrijd doen.

Kom dit dus allen zien !

Marco heeft overigens niet stil gezeten naar zijn wereldtitel van vorig jaar... Hij heeft Kelvin de Ruiter uitgedaagd voor het programma '' Ik wed dat ik het kan '' om kelvins tijd te verbreken met het treintrakken.

Zelf heeft Nafzger ook aangegeven een weddenschap aan te gaan. Hij gaat namelijk een vliegtuig voortrekken !

Van deze wereldkampioen gaan we dus nog veel horen !

Ik zou zeggen Houd hem in de gaten!

Stay Strong and Healthy.

Sportievelijke groeten,

Henk
 
sportievelijke groeten terug.
 
dit is toch niet van het onderdeel Laat ze maar lachen?... met ron brandstichter?:P
 
ohw broeder!
dit is nog erger dan Luppie's tattoo!
 
Wut? Wens hem al het succes.
 
wie gaat dit jaar trouwens de truck voor hem in beweging brengen?
 
Hallo Jongelui,

Tijdens het NK vrachtwagen trekken vorig jaar heeft Marco zijn eerste wereldtitel binnen gehaald. ( dit staat ook vermeld in het guiness book of records ). Na het gemak van vorig jaar wil hij laten zien dat hij nu echt de wereldkampioen is. Daarom zal hij dit jaar een nog zwaardere vrachtwagen voort trekken tijdens het NK vrachtwagen trekken voor teams. Hij zal dit aansluitend van de wedstrijd doen.

Hmmm....ik weet niet welk NK voor teams hij bedoelt, maar er is maar één echt NK voor teams en dat organiseert Sarko Alberts dit jaar op 6 september in Haalderen. En we hebben nog niets gehoord van een eventuele wereldrecord poging van Marco.

Hallo Jongelui,

Marco heeft overigens niet stil gezeten naar zijn wereldtitel van vorig jaar... Hij heeft Kelvin de Ruiter uitgedaagd voor het programma '' Ik wed dat ik het kan '' om kelvins tijd te verbreken met het treintrakken.

Ha.....de halve sterkste man wereld heeft Kelvin uitgedaagd, waaronder ikzelf. Alleen het programma reageert niet op de uitdagingen. Dus gaan we daar in het nieuwe seizoen wel even over praten met de heren makers van dat programma!!!!
 
Het is op zich een nobel streven om een wereldrecord te willen neerzetten, maar anderen moeten dan wel ook de mogelijkheid krijgen om een poging te wagen. Anders is zo'n poging natuurlijk een farce...m.a.w.: het lijkt op iets, maar het is dan niets.

Ik kan me niet voorstellen dat Marco - alhoewel hij genoeg massa heeft om een zware truck in beweging te brengen - meer of sneller kan trekken dan iemand zoals b.v. Jarno Hams (regerend Nederlands Kampioen vrachtwagentrekken) en Alexander Moonen (regerend Limburgs Kampioen vrachtwagentrekken). Aan zowel het NK (7e plek) als het LK (4e plek)heeft Marco overigens ook meegedaan, en bij beide wedstrijden is hij niet in de top 3 geëindigd...zelfs bij de sterkste man van Kerkrade moest hij velen bij het vrachtwagentrekken voor laten gaan. Dat roept bij mij eerlijk gezegd wel vraagtekens op over zijn titel als wereldkampioen vrachtwagentrekken.

Uiteraard wens ik hem veel suc6 toe bij zijn poging!
En alhoewel Marco - zoals blijkt uit de reacties op dit forum - niet door iedereen even serieus als krachtsporter wordt genomen - ontbreekt het hem aan één ding in elk geval niet: "willen"...en waar een wil is, is ook een weg, toch? ;)
 
Hij zei tegen mij dat hij hierna met pensioen ging.. maar ik vind wel dat je realistisch moet blijven met wat je doet...
 
Hallo Jongelui,

Tijdens het NK vrachtwagen trekken vorig jaar heeft Marco zijn eerste wereldtitel binnen gehaald. ( dit staat ook vermeld in het guiness book of records ). Na het gemak van vorig jaar wil hij laten zien dat hij nu echt de wereldkampioen is. Daarom zal hij dit jaar een nog zwaardere vrachtwagen voort trekken tijdens het NK vrachtwagen trekken voor teams. Hij zal dit aansluitend van de wedstrijd doen.

]Kom ff op zeg Wereld kampioen?? Die flauwe kul heeft nu lang genoeg geduurd!
Ik was er vorig jaar zelf bij en dit was zeker geen wereld record!
Het was eigenlijk niets..
En het staat ook niet in het Guinness book. Want dan moet er iemand van hen bij zijn om het te certificeren..
En dat is dus ook niet gebeurt.

Het is op zich een nobel streven om een wereldrecord te willen neerzetten, maar anderen moeten dan wel ook de mogelijkheid krijgen om een poging te wagen. Anders is zo'n poging natuurlijk een farce...m.a.w.: het lijkt op iets, maar het is dan niets.

Een farce was het wel..

Ik kan me niet voorstellen dat Marco - alhoewel hij genoeg massa heeft om een zware truck in beweging te brengen - meer of sneller kan trekken dan iemand zoals b.v. Jarno Hams (regerend Nederlands Kampioen vrachtwagentrekken) en Alexander Moonen (regerend Limburgs Kampioen vrachtwagentrekken). Aan zowel het NK (7e plek) als het LK (4e plek)heeft Marco overigens ook meegedaan, en bij beide wedstrijden is hij niet in de top 3 geëindigd...zelfs bij de sterkste man van Kerkrade moest hij velen bij het vrachtwagentrekken voor laten gaan. Dat roept bij mij eerlijk gezegd wel vraagtekens op over zijn titel als wereldkampioen vrachtwagentrekken..

En nee op geen enkele wedstrijd waar een beetje truckpullers van niveau zullen meedoen zal hij in de top eindigen..



Uiteraard wens ik hem veel suc6 toe bij zijn poging!
En alhoewel Marco - zoals blijkt uit de reacties op dit forum - niet door iedereen even serieus als krachtsporter wordt genomen - ontbreekt het hem aan één ding in elk geval niet: "willen"...en waar een wil is, is ook een weg, toch? ;)

Ik wil ook wel door een berg, maar als en geen tunnel is kom ik er nooit door..
 
Laatst bewerkt:
jarno daag jij hem anders uit ? dan word het misschien duidelijk :p
 
jarno daag jij hem anders uit ? dan word het misschien duidelijk :p

Ik blijf bezig. Alleen serieuze uitdagingen dan graag.. :D

Vorige week was het al om te gaan powerliften en het deadlift record.
Nu dit weer.
Nee ik heb de komende tijd genoeg serieuze afspraken in m'n agenda staan..

Nee dan zou ik toch eerder gaan powerliften..
 
Komop Jarno je gaat toch een uitdaging van de wereldkampioen vrachtwagentrekken niet uit de weg ? :lol:
 
Nafzger is een held ! :D
 
vreemd... op de 1 of andere manier verwachte ik photoshop plaatjes in deze thread... vraag me af waar ze blijven
 
Ik ben huidig regerend wereldkampioen veterdrop spugen.
 
Vorige jaar bij het nk teams kregen ze die vrachtwagen niet eens gefinished met zijn 2en :/
 
Ik blijf bezig. Alleen serieuze uitdagingen dan graag.. :D

Vorige week was het al om te gaan powerliften en het deadlift record.
Nu dit weer.
Nee ik heb de komende tijd genoeg serieuze afspraken in m'n agenda staan..

Nee dan zou ik toch eerder gaan powerliften..

haha sarcasm offcourse :P
 
Vorige jaar bij het nk teams kregen ze die vrachtwagen niet eens gefinished met zijn 2en :/

+1

En een stel onervaren dikkertjes kregen het wel voor elkaar ;)
 
Back
Naar boven