AndroidHealthClinic

Ben jij jaloers? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja met vlagen kan ik jaloers zijn op mezelf! :p
 
Waarom ben je dan jaloers?

Nou stel het is net uit met je vriendin of iets. En een maat van je is net heel happy met zijn nieuwe liefde. Daar zou ik wel jaloers op kunnen zijn dan.
 
op iedereen met een betere fysiek als mij,maar ik bezie dit eerder als een positieve eigenschap,eigenlijk zie ik naar ze op en ze helpen mij naar de TOP:D
 
Nou stel het is net uit met je vriendin of iets. En een maat van je is net heel happy met zijn nieuwe liefde. Daar zou ik wel jaloers op kunnen zijn dan.
Kan het je echt zoveel bekommeren dat iemand anders iets meer geluk zou ervaren dan jij?
 
Soms, vooral op de rippede gasten en rondom de chicks :(
 
Kan het je echt zoveel bekommeren dat iemand anders iets meer geluk zou ervaren dan jij?

Niet "zoveel". Maar je denkt dan toch even: had ik maar een leuke chick ofzo.
Weet eigenlijk niet of dat wel echt jaloezie is.
 
Niet "zoveel". Maar je denkt dan toch even: had ik maar een leuke chick ofzo.
Weet eigenlijk niet of dat wel echt jaloezie is.
Nee, idd.. Waar ligt de grens van verlangen en jaloezie?
 
ben ook wel jaloers op de moderators ze kunnen bannen wie ze willen,al moet ik wel zeggen dat bigT hele goede topics aanmaakt en zeer goede feedback geeft.
 
Jaloers ? Nope.
Zal vast wel een keer komen dat ik ga van ''wtf dat wil ik ook, mother****er'' nog niet geweest.
 
Niet jaloers, wel ambitieus.

Meestal krijg ik dan wel mijn zin.
 
Het interesseert me zelden hoe een ander zijn leven opvult en in het mijne heb ik amper tekorten, dus veel reden tot jaloezie heb ik niet.

Het succes van anderen zet mij vaak eerder aan extra mijn best te doen, omdat ik mezelf toch vaak beter vind dan die persoon. :roflol:
 
op iedereen met een betere fysiek als mij,maar ik bezie dit eerder als een positieve eigenschap,eigenlijk zie ik naar ze op en ze helpen mij naar de TOP:D

:yarly:

Alleen bij mij geen top helaas, maar iig vooruit!
 
Je bent mijn inziens echt jaloers als je de ander hetgeen niet gunt wat je zelf graag zou willen hebben.

Ik denk ook weleens; tieves ik zou ook zo'n lekkere chickie als vriendin willen hebben, of zo'n dikke auto, of zo'n gelukkig leven. Maar dat is geen jaloersie, ik ben blij voor die ander dat hij het ogenschijnlijk wel heeft.
 
ja soms op dingen die ik niet heb of neit kan krijgen.
 
Wel is jaloers geweest toen men ex met een andere ging, wat een klote gevoel was dat, lang geleden nu intreseerd het me niet meer.
 
Alfa mannetjes zijn altijd jaloers!
 
Nooit. Echt nooit.
 
Back
Naar boven