AndroidHealthClinic

Het dagboek van Shakawkaw

Bezoekers in dit topic

Shakawkaw

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 dec 2008
Berichten
5.611
Waardering
266
Hallo allemaal,

Begin stats:
16.1 jaar
1.87m
69kg


Ik zal mezelf even voorstellen met een verhaaltje.
In Juli 2008 stapte ik voor het eerst een healthcenter in bij ons in het dorp, fitnessen met vrienden. Ik zocht er wat over op op internet en had voor mezelf een k*t schema gemaakt: 2x in de week borst, triceps, biceps meer dan 2u trainen per dag en 2x in de week rug, schouders en buik, ook dik 2 uur. (geen benen dus..) Ook deed ik geen compounds ik dacht juist dat dat niet goede oefeningen waren.
Voordat ik begon met trainen had ik al slaapproblemen maar eigenlijk is het steeds maar erger geworden, ik sliep elke nacht 3-4 uur heel onrustig. Trainen ging altijd verlept maar ik ging en ik kwam geen gram aan en ondertussen verspilde ik al m'n geld aan supplementen.

Op een gegeven moment kwam ik wat meer aan dankzij melk en woog ik in februari/maart zo'n 80/81 max. Mijn huid was nogal achteruit gegaan en ik dacht omdat ik zoveel melk dronk dat het daardoor kwam dus besloot ik te stoppen met melk drinken, en toen stopte ik ook gelijk met trainen (omdat ik overtraind was wss) en ook met eten. Ben toen 5kg afgevallen in 1,5 maand en was dus 75 daarna.

Nu ben ik weer bezig met trainen en slapen gaat nog steeds niet goed maarja ik heb een melatonine test gedaan en ben er wel mee bezig.

Stats nu:
16.9 jaar
1.87m
77kg
BF rond 12%


Mijn doel: Ik train voor massa dus voor nu kg's gainen, ik ben ook wel geïnterreseerd in een wedstrijd als het meezit in de toekomst.

Krachtstats: doe nog niet zo lang DL/SQ heb er vaak ook te weinig energie voor.
Deadlift: 4x 120
Benchpress: 1x 92,5
Below P Squat: weet ik veel nog nooit weinig reps gedaan


Oja ik volg nu een 4x p/w split alle spiergroepen 1x pw. Ik train 1x in de week in een healthcenter thuis en 3x in een betere gym ergens anders. Gebruik al een tijdje geen supplementen meer totdat het weer wat beter gaat met trainen en vooral eten. Heb geen voedingsschema wel pogingen gedaan tot maar elke dag is zo onvoorspelbaar dat ik me er niet aan kan houden, heb wel een standaard ontbijt en wat maaltijden enzo.

moet ff redelijk foto maken om te plaatsen
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Begin stats:
16.1 jaar
1.87m
69kg


Ik zal mezelf even voorstellen met een verhaaltje.
In Juli 2008 stapte ik voor het eerst een healthcenter in bij ons in het dorp, fitnessen met vrienden. Ik zocht er wat over op op internet en had voor mezelf een k*t schema gemaakt: 2x in de week borst, triceps, biceps meer dan 2u trainen per dag en 2x in de week rug, schouders en buik, ook dik 2 uur. (geen benen dus..) Ook deed ik ging compounds ik dacht juist dat dat niet goede oefeningen waren.
Voordat ik begon met trainen had ik al slaapproblemen maar eigenlijk is het steeds maar erger geworden, ik sliep elke nacht 3-4 uur heel onrustig. Trainen ging altijd verlept maar ik ging en ik kwam geen gram aan en ondertussen verspilde ik al m'n geld aan supplementen.

Op een gegeven moment kwam ik wat meer aan dankzij melk en woog ik in februari/maart zo'n 80/81 max. Mijn huid was nogal achteruit gegaan en ik dacht omdat ik zoveel melk dronk dat het daardoor kwam dus besloot ik te stoppen met melk drinken, en toen stopte ik ook gelijk met trainen (omdat ik overtraind was wss) en ook met eten. Ben toen 5kg afgevallen in 1,5 maand en was dus 75 daarna.

Nu ben ik weer bezig met trainen en slapen gaat nog steeds niet goed maarja ik heb een melatonine test gedaan en ben er wel mee bezig.

Stats nu:
16.9 jaar
1.87m
77kg
BF rond 12%


Mijn doel: Ik train voor massa dus voor nu kg's gainen, ik ben ook wel geïnterreseerd in een wedstrijd als het meezit in de toekomst.

Krachtstats: doe nog niet zo lang DL/SQ heb er vaak ook te weinig energie voor.
Deadlift: 4x 120
Benchpress: 1x 92,5
Below P Squat: weet ik veel nog nooit weinig reps gedaan


Oja ik volg nu een 4x p/w split alle spiergroepen 1x pw. Ik train 1x in de week in een healthcenter thuis en 3x in een betere gym ergens anders. Gebruik al een tijdje geen supplementen meer totdat het weer wat beter gaat met trainen en vooral eten. Heb geen voedingsschema wel pogingen gedaan tot maar elke dag is zo onvoorspelbaar dat ik me er niet aan kan houden, heb wel een standaard ontbijt en wat maaltijden enzo.

tynipic doet het niet bij mij nu maar ik zal ook wel foto's posten. Hoop dat mensen me willen volgen en advies geven enzo. Mvg,
Shakawkaw :)

hahaha wat een mooie leeftijd
 
iemand die net 16 is of bijna 17 zit wel bijna een jaar verschil tussen dus tja.
 
ok vandaar.. voor de rest ook niet boeiend
 
Leuk, ga dit volgen! Benieuwd wat je per dag eet en je fotos!
 
Ben wel benieuwd hier,, die bench is al nice!
Nu nog dikke squat en deadlift derbij!
 
Net benen trainen in het dorp healthcenter waar geen squatrek is maarja mijn benen waren echt aan de beurt.

Smith Full FrontSquat reken alleen het gewicht dat ik aan de stang hang bij deze
15x10
10x50
8x60
8x50
10x50

Leg press calf raises weet echt niet meer hoeveel reps en setjes etc maar ongeveer:
15x110
15x90
5x160
10x80
15x70

Leg Press vet licht want had weinig puff
12x90 benen dichtbij elkaar
10x90 benen dichtbij elkaar
10x110
weet niet meer

Leg Extensions
10x35 langzaam
9x65
10x45
10x45

Walking DB lunges
20x 12kg per hand
20x 12kg per hand

daarna trilde ik dood en kon ik moeilijk lopen

Leg curls
10x45
10x55
12x55
15x55

Gewichten waren allemaal vrij licht maar ik voerde het zo uit dat het blijkbaar wel goed werkte. Normale beentraining van mij ziet er zo uit:
Squats (gewone dan)
Lunges
Leg Ext
Leg curls
Calf raises in leg press
Seated calf raises

Ik kan me niet goed alle gewichten/reps/setjes allemaal precies herrineren maar dit was het ongeveer zoals ik me herinner.

Duur training: 65 min ongeveer
 
nette training.. mooie front squats ook al! Netjes! Keep it up!
 
nette training.. mooie front squats ook al! Netjes! Keep it up!

Thnx :) . Ik heb nu wat spierpijn in m'n quads en billen, kuiten en hams niet heel erg, de training ervoor had ik 5 dagen lang last van mijn kuiten maar deze keer niet genoeg m'n kuiten gedaan.

ontbijt van vandaag: (had uitgeslapen)
- 3 hele eieren
- 4 volkoren boterhammen
- banaan
- 500ml melk
- ontbijt bescuit
1180 kcals
 
Laatst bewerkt:
Pussyboy ben je ook he :p!
Die legpress is weer belachelijk slecht haha, je kan beter!
Maar 4100 kcal gisteren is weer netjes! Keep it up zoals Spanky al zei!
 
Training, licht maar wel strict, diep en controleert :D

Incline Benchpress
12x50
8x60
8x55
9x50

Benchpress
10x62,5
7x62,5
6x62,5

Bench Dips
12x BW+20
19x BW+20
11x BW+20

Flys
12x16
10x18
10x18

Lat pushdown
17x27,5
19x32,5
?x35

Had weinig kracht maar opzich maakt dat me niet zoveel uit, voerde het allemaal wel netjes uit en m'n spieren zijn ook best wel moe nu.

Ben weer terug op het niveau van februari/maart qua BW, 79kg. Ben m'n eten aan het bijhouden nu elke dag qua kcals wat ervoor zorgt dat ik meer ga eten dan normaal. (gister 4100<)
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig! Toch een goede training, ga je op groeien! Staat je eetschema ergens?
 
Goed bezig! Toch een goede training, ga je op groeien! Staat je eetschema ergens?

Heb geen eetschema maar ik kan wel af en toe posten wat ik zoal eet. Ik wil eigenlijk minstens 4000kcals per dag. Ik eet vooral eieren, brood, rijst, kip, dingen zoals ontbijt bescuit en meusli repen, melk, kwark voor t slapen..

Jammer dat er niet veel mensen geïnteresseerd zijn in m'n log :(
 
Komt wel man, Stille lezers.. Als je langer bezig bent komt het vanzelf..
 
Jammer dat er niet veel mensen geïnteresseerd zijn in m'n log :(

Ho Ho ik heb wel interesse hoor:D

Vind dat hier netjes getraind wordt dus ik zal je volgen:). En je bent ook bijna 17 ?
 
Ho Ho ik heb wel interesse hoor:D

Vind dat hier netjes getraind wordt dus ik zal je volgen:). En je bent ook bijna 17 ?

dankje dat is leuk om te horen ;)

Ja ik wordt 6 juni 17 dus dat is al bijna :)
 
Heb geen eetschema maar ik kan wel af en toe posten wat ik zoal eet. Ik wil eigenlijk minstens 4000kcals per dag. Ik eet vooral eieren, brood, rijst, kip, dingen zoals ontbijt bescuit en meusli repen, melk, kwark voor t slapen..

Jammer dat er niet veel mensen geïnteresseerd zijn in m'n log :(

leuk log.
ik volg het ook man
alleen ben ik wel zo een stille lezer zoals er wel meerdere zullen zijn;)

ga zo door jonge!:thumb:
 
leuk log.
ik volg het ook man
alleen ben ik wel zo een stille lezer zoals er wel meerdere zullen zijn;)

ga zo door jonge!:thumb:

Cool alleen als je reageerd vind ik dat alleen maar leuker :)

Vandaag biceps training, schouders deed ik maar niet want ik had nog spierpijn in m'n voorste koppen van het bankdrukken. Dus ff oefening voor traps en onderarmen als opvulling..

Incline DB Curls
10x14
10x16
10x18 PR
10x18 PR

Shrugs in smith
15x80
15x80
15x80
15x80

toen kreeg ik ineens buikpijn :grumble:

Barbell Curls
10x27,5
10x37,5 PR
10x32,5

Concentration Curls
8x14
9x12
7x12

Wrist Curls
15x8
15x8
15x8
15x8

Dat was het dan, oja was 79,4 kg dus het gaat omhoog (training ervoor 79 en training daarvoor 78,6)
 
Lekkere training!

Armen branden goed zeker ?
 
Back
Naar boven