AndroidHealthClinic

Update Jay Cutler

Bezoekers in dit topic

Eens, vind zn geheel gekrompen ofzo. Het fridge idee is weg.
 
Misschien juiced hij wat minder.


Maar denk dat hij het nog ver schopt op de O
 
Eens, vind zn geheel gekrompen ofzo. Het fridge idee is weg.


Hij is niet gekrompen maar lijkt inderdaad minder fridge dus een super vooruitgang:cool:
 
Ik vind m er ook zeker niet slechter uitzien. Zeker op die eerste foto ziet ie er echt top uit. Zit nog iets van lijn in.
 
Man o man ik vind het echt een beest maar wel een cool beest hij ziet er goed uit
 
Kijk jou pics, dat noem ik pas klein !

whaha net of moet je een kip zijn om te weten hoe een ei smaakt.
maar goed opmerkingen waren te verwachten..
Niemand snapt mijn punt?
 
whaha net of moet je een kip zijn om te weten hoe een ei smaakt.
maar goed opmerkingen waren te verwachten..
Niemand snapt mijn punt?

neej, een pro kleine noemen snap ik niet echt, als je het dan anders bedoeld kun je misschien proberen het ook anders neer te zetten.:D
 
neej, een pro kleine noemen snap ik niet echt, als je het dan anders bedoeld kun je misschien proberen het ook anders neer te zetten.:D

ik zei al dat ik het moeilijk kan omschrijven,en tuurlijk zou ik elke dag ruilen met zijn fysiek..
maar ik weet het niet..bij zijn foto's lijkt het altijd minder massive als bijvoorbeeld: yates,levrone,ruhl,coleman enzow..

maar heey ik heb wel een hekel aan marocs...hou je nu weer van me?
 
ik zei al dat ik het moeilijk kan omschrijven,en tuurlijk zou ik elke dag ruilen met zijn fysiek..
maar ik weet het niet..bij zijn foto's lijkt het altijd minder massive als bijvoorbeeld: yates,levrone,ruhl,coleman enzow..

maar heey ik heb wel een hekel aan marocs...hou je nu weer van me?

gevaarlijke dingen om te zeggen, straks wil hij nog intiem met je;)
 
ik zei al dat ik het moeilijk kan omschrijven,en tuurlijk zou ik elke dag ruilen met zijn fysiek..
maar ik weet het niet..bij zijn foto's lijkt het altijd minder massive als bijvoorbeeld: yates,levrone,ruhl,coleman enzow..

maar heey ik heb wel een hekel aan marocs...hou je nu weer van me?

heb je zin in een zoentje ? :o
 
Brute foto's wederom! Die man houdt het inmiddels toch ook al heel lang vol in de top. Dat op zich is al bijzonder.
 
misschien omdat hij zo wit van kleur is :D
 
vind het op de een of andere manier niets in vergelijking met coleman,yates of levrone, ruhl etc qua massa.Kan het niet echt onderbouwen.

Gebrek aan vasculariteit waarschijnlijk.
 
Beest, hij zal een comeback doen dit jaar op de Mr.0.
 
vind het op de een of andere manier niets in vergelijking met coleman,yates of levrone, ruhl etc qua massa.Kan het niet echt onderbouwen.

Ach komop man....

Jay is 1 van de massa monsters van onze tijd.
 
Valt me op dat Jay er GEZOND uitziet, gezonder als 2007/2008, minder gezwollen, meer strakke massa. Who knows, he might just go Dexter Jackson on yo ass! :D
 
Back
Naar boven