XXL Nutrition

Nieuws 1e geval van de Mexicaanse griep in Nederland bekend

Bezoekers in dit topic

rivelino

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
4.079
Waardering
73
Oke we gaan er echt aan:eek:
 
Laatst bewerkt:
ze zullen maar rondlopen op Kon.Dag daar vandaag ... zo dadelijk héél Nederland besmet
 
Zieke shit, en nu ?

Ik blijf de hele week binnen :eek:
 
Terug sturen naar Mexico.
 
tering we gaan DOOD man HARDSTIKKE ****ING DOOD :eek: :angstig:
ik ga zelfmoord plegen, want ik kan hier niet meer tegen :angstig:
 
Tja het was te verwachten. Zal allemaal wel loslopen. Hier hebben we het goed voor elkaar qua gezondheidszorg
 
stukkie uit me neus
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wat zijn die dingen ook lelijk he :roflol:
 
ik volg al een tijdje geen nieuws meer maar wat is er zo ernstig aan die griep? ik hoorde van iron devoted dat er een pilletje voor is.
 
hehe eindelijk is het er van gekomen
 
ik volg al een tijdje geen nieuws meer maar wat is er zo ernstig aan die griep? ik hoorde van iron devoted dat er een pilletje voor is.

Het probleem is dat er tijdens zo'n pandemie, een flink stuk minder werkende bevolking is, die zit namelijk ziek thuis. Dit houdt dan weer in dat er geen vakkenvullers zijn die de supermarkt schappen vullen en geen fastfoodmedewerkers om hamburgers te "flippen" waardoor wij powerlifters en bodybuilders problemen zullen ondervinden om aan onze dagelijkse hoeveelheid calorien te geraken.
 
Het probleem is dat er tijdens zo'n pandemie, een flink stuk minder werkende bevolking is, die zit namelijk ziek thuis. Dit houdt dan weer in dat er geen vakkenvullers zijn die de supermarkt schappen vullen en geen fastfoodmedewerkers om hamburgers te "flippen" waardoor wij powerlifters en bodybuilders problemen zullen ondervinden om aan onze dagelijkse hoeveelheid calorien te geraken.

:roflol::roflol::roflol:
:roflol::roflol::roflol:
 
Het probleem is dat er tijdens zo'n pandemie, een flink stuk minder werkende bevolking is, die zit namelijk ziek thuis. Dit houdt dan weer in dat er geen vakkenvullers zijn die de supermarkt schappen vullen en geen fastfoodmedewerkers om hamburgers te "flippen" waardoor wij powerlifters en bodybuilders problemen zullen ondervinden om aan onze dagelijkse hoeveelheid calorien te geraken.

en voorraad diepgevroren pizza's doet wonderen;)
 
Het kind is dus genezen als ik het bericht goed begrijp? Pff wat een prutsvirus, kan nog geen kind klein krijgen. Al die drukte om niets.
 
Het probleem is dat er tijdens zo'n pandemie, een flink stuk minder werkende bevolking is, die zit namelijk ziek thuis. Dit houdt dan weer in dat er geen vakkenvullers zijn die de supermarkt schappen vullen en geen fastfoodmedewerkers om hamburgers te "flippen" waardoor wij powerlifters en bodybuilders problemen zullen ondervinden om aan onze dagelijkse hoeveelheid calorien te geraken.

Daar heb je over nagedacht, ik vul dan zelf die vakken wel.

Of eerder mijn zakken.
 
Het kind is dus genezen als ik het bericht goed begrijp? Pff wat een prutsvirus, kan nog geen kind klein krijgen. Al die drukte om niets.

Ondertussen zit jij net als ik angstig binnen achter je pc op een vrolijke en zonnige koninginnedag;)
 
Back
Naar boven