Fitness Seller

Nieuws 1e geval van de Mexicaanse griep in Nederland bekend (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het probleem is dat er tijdens zo'n pandemie, een flink stuk minder werkende bevolking is, die zit namelijk ziek thuis. Dit houdt dan weer in dat er geen vakkenvullers zijn die de supermarkt schappen vullen en geen fastfoodmedewerkers om hamburgers te "flippen" waardoor wij powerlifters en bodybuilders problemen zullen ondervinden om aan onze dagelijkse hoeveelheid calorien te geraken.

Kunnen we de politie en het leger niet dwingen de schappen bij te vullen?
 

Ik zie hier allerlei schaars geklede milfs hun kindertjes ijsjes laten eten om vervolgens half bukkend het smeltende ijsje af en toe een ferme lik te geven zodat het druiperige vloeibare witte goed niet de kleren van hun kind bevlekt. Vrolijk.
 
Ondertussen zit jij net als ik angstig binnen achter je pc op een vrolijke en zonnige koninginnedag;)
Nee ik zit in de zon met de laptop totaal relaxed een biertje te drinken :cool:

Koninginnedag interesseert me trouwens geen ruk, aangezien ik in Vl. woon en bovendien tegen de monarchie ben.
 
Ze hadden daar heel da Mexico allang dicht moeten gooien
 
ze moeten verbieden dat mensen nog naar mexico vliegen, en grondig laten controleren als nederlanders terug uit mexico komen. en iedereen in quarantaine zetten, die de mexicaansegriep heeft.
 
Het probleem is dat er tijdens zo'n pandemie, een flink stuk minder werkende bevolking is, die zit namelijk ziek thuis. Dit houdt dan weer in dat er geen vakkenvullers zijn die de supermarkt schappen vullen en geen fastfoodmedewerkers om hamburgers te "flippen" waardoor wij powerlifters en bodybuilders problemen zullen ondervinden om aan onze dagelijkse hoeveelheid calorien te geraken.

gewoon dozen rijst+rijstwafels hamsteren
 
Nee ik zit in de zon met de laptop totaal relaxed een biertje te drinken :cool:

Koninginnedag interesseert me trouwens geen ruk, aangezien ik in Vl. woon en bovendien tegen de monarchie ben.

dacht dat je ging stoppen met alcohol
 
Een collega advies gegeven om zijn vlucht volgende week te annuleren naar mex,oke heeft i gedaan en wat denk je de zelfde dag nog staat zijn verblijf ect ect voor minder dan de helft bij het reisburo en ja hoor reis weer geboekt en nou maar hopen dat je geen griepje krijgt;)
 
Het kind is dus genezen als ik het bericht goed begrijp? Pff wat een prutsvirus, kan nog geen kind klein krijgen. Al die drukte om niets.

Volgens de statistieken sterft zo'n 5-10 % aan de Mexicaanse griep, en dan met name mensen tussen de 20-40 jaar. Kennelijk is een 3-jarige peuter beter opgewassen tegen het virus, dan een 31 jarige bodybuilder zoals ik.
Als het een pandemie wordt, wat nu zeer dichtbij komt, wordt verwacht dat zo'n 25-30% van de wereldbevolking ziek wordt, zo'n 2 miljard mensen. 100-200 miljoen zullen sterven.
 
Dit bericht wordt een beetje ondergesneeuwd nu door die gek in die auto, maar dit is potentieel veel ernstiger natuurlijk.
 
Volgens de statistieken sterft zo'n 5-10 % aan de Mexicaanse griep, en dan met name mensen tussen de 20-40 jaar. Kennelijk is een 3-jarige peuter beter opgewassen tegen het virus, dan een 31 jarige bodybuilder zoals ik.
Als het een pandemie wordt, wat nu zeer dichtbij komt, wordt verwacht dat zo'n 25-30% van de wereldbevolking ziek wordt, zo'n 2 miljard mensen. 100-200 miljoen zullen sterven.

:eek: als je de getallen naast elkaar legt is het een heele zieke ziekte.

ik hoop gewoon het beste , maar ik zie het somber in
 
lekker boeiend.

Het verbaast me dat er uberhaupt mensen zijn die hier van op kijken.....tuurlijk komt het ook naar nederland. En ja er gaan hier ook doden vallen.....:cool:
 
Back
Naar boven