MuscleMeat

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn

Bezoekers in dit topic

Ik schakelde net in toen het gebeurde. Bizar, anders kan ik het niet omschrijven.
 
Overhemd, truitje overheen?! Euh... :eek:

Als je ziet welke kleding dat die man aan heeft, gaat mijn gedachte uit dat die man buiten westen is geraakt tijdens het rijden.
 
Lijkt me trouwens geen buitenlander, geen moslim in ieder geval.

Ik hoop het maar, als het een Marrokaan/Moslim was dan wordt de haat weer gevoed.
 
Lijkt me trouwens geen buitenlander, geen moslim in ieder geval.

Ik hoop het maar, als het een Marrokaan/Moslim was dan werd de haat weer gevoed.

Je hebt ook blanke moslims. Ik zet nog steeds mijn geld daarop.
 
Als je ziet welke kleding dat die man aan heeft, gaat mijn gedachte uit dat die man buiten westen is geraakt tijdens het rijden.

Wel heel toevallig dat ie dan net op dat tijdstip op een haar na de bus met de Koninklijke familie mist.
Als dit geen aanslag dan zijn het echt 1 op 10 miljoen kans toevalligheden die bijelkaar komen. Kan natuurlijk, maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
 
Als je ziet welke kleding dat die man aan heeft, gaat mijn gedachte uit dat die man buiten westen is geraakt tijdens het rijden.

het is opzettelijk, hij was al ergens anders geweigerd toen heeft ie het vanaf een andere locatie geprobeerd.


ik vermoed dat de poll heel snel verwijderd zal worden dus ik waag me er niet aan.
 
Wel heel toevallig dat ie dan net op dat tijdstip op een haar na de bus met de Koninklijke familie mist.
Als dit geen aanslag dan zijn het echt 1 op 10 miljoen kans toevalligheden die bijelkaar komen. Kan natuurlijk, maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Hoorde net op rtl7 dat de auto waarschijnlijk ook nog aan het accelereren was. Lijkt me erg lastig als je buitenwesten bent.
 
Een terroristische aanslag zal het niet eerder een individuele actie. van een gestoord/onder invloed persoon.
 
Als je ziet welke kleding dat die man aan heeft, gaat mijn gedachte uit dat die man buiten westen is geraakt tijdens het rijden.

Mensen in een tuxedo kunnen evengoed huurmoordenaars zijn of racisten :roflol:
 
het is opzettelijk, hij was al ergens anders geweigerd toen heeft ie het vanaf een andere locatie geprobeerd.
Precies;

Update: 13:01: Auto reed over Amersfoorse weg, Werd bij de Loolaan tegengehouden. Bestuurder keerde vervolgens en waagde elders een tweede poging. De bestuurder is volgens ooggetuigen 'een knul van een jaar of 25-26 jaar oud.
 
Wel heel toevallig dat ie dan net op dat tijdstip op een haar na de bus met de Koninklijke familie mist.
Als dit geen aanslag dan zijn het echt 1 op 10 miljoen kans toevalligheden die bijelkaar komen. Kan natuurlijk, maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Het is dan wel heel toevallig ja, maarja ik ga nog geen uitspraken doen of het nu wel of geen aanslag was, ben er wel zeer benieuwd naar.

Ben ook wel benieuwd hoevaak naar zijn huis is gebeld aangezien het telefoonnummer er bij staat.
 
Expliciete foto's:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
loool

Het is natuurlijk wel erg dat dit is gebeurt maar ik zie niet in waarom de festiviteiten afgelast worden in andere steden ???

Lastig inderdaad.

Ik zit voor mezelf nu ook wel te twijfelen of ik gezellig ga doen hier in de stad.
Het grijpt me toch meer aan dan ik dacht, zeker na het zien van die ruwe beelden. Van mij mogen ze alles wel aflassen eigenlijk.
 
Lastig inderdaad.

Ik zit voor mezelf nu ook wel te twijfelen of ik gezellig ga doen hier in de stad.
Het grijpt me toch meer aan dan ik dacht, zeker na het zien van die ruwe beelden. Van mij mogen ze alles wel aflassen eigenlijk.


De gebeurtenis opzich is aangrijpend, true
 
Back
Naar boven